|

بررسی استایل نگین معتضدی

استایل ماکسیمال نگین معتضدی در اکران رقص روی شیشه؛ تازه عروس سینما چه رنگی رنگی پوشه!

نگین معتضدی

نگین معتضدی از جمله هنرمندان کم حاشیه است که می توان گفت طرفداران بسیاری هم دارد. البته او طرفداران خود را مدیون اینستا و استایل هایش است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی متولد 3 مهر 1364 در تهران است که از سال 1387 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. او در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال‌ های گذر از رنج‌ ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشته است. جالب است که بدانید نگین معتضدی حضور در دنیای هنر را با ورود خواهرش به این عرصه و الگوبرداری از او آغاز کرده است و از خواهرش به عنوان الگو نام می برد. او گفته است که از کودکی هر کاری را طلا انجام می داد را من هم انجام می دادم. همچنین اشاره کرده است که با وجود علاقه ای که در ابتدا به دامپزشکی داشته است به دلیل رفتن سر صحنه تئاتر و آشکار شدن علاقه اش به سمت بازیگری رفته است. حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید این خانم بازیگر بیشتر از هنری بازیگری اش در سینما با اینستا و استایل های جنجالی اش شناخته می شود. این بازیگر جوان به خاطر سبک لباس پوشیدنش بارها مورد انتقاد شدید قرار گرفته است ولی همچنان به جسورانه و رنگی رنگی پوشیدن ادامه می دهد.

البته خوب است که بدانید این خانم بازیگر تا حدودی از سبک ماکسیمال و کژوال برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های نگین معتضدی آشنا شوید.

نگین معتضدی

نگین معتضدی

استایل ماکسیمال و جسورانه نگین معتضدی در اکران رقص روی شیشه

نگین معتضدی از بازیگران جذاب و خوش چهره‌ ای است که البته شاید به اسم او را نشناسید؛ اما قطع به یقین فیلم و سریال‌ های او را در تلویزیون تماشا کرده‌اید و یا همانطور که گفتیم در اینستا با استایل های جنجالی و ماکسیمال او روبه رو شده اید. درباره سبک ماکسیمال خوب است که بدانید در ابتدای دهه‌ نود میلادی، زمانی که طراحان مد ژاپنی سبک طراحی مینیمال را در صنعت مد جهان وارد کردند، متعاقبا عده‌ای از طراحان سبک ماکسیمال را در تقابل با این سبک وارد صنعت مد و فشن کردند. افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌ پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های استایل ماکسیمال محسوب می‌ شوند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید نگین معتضدی در استایل خود دقیقا از این ویژگی ها استفاده کرده است.

نگین معتضدی

نگین معتضدی

نگین معتضدی در اکران دم سرخ ها؛ دیگه شور ماکسیمال پوشی و در آورده!

استایل ماکسیمال بیش از همه مورد توجه سلبریتی‌ ها به خصوص هنرمندان عرصه‌ موسیقی پاپ قرار گرفته است. چرا که سبک خاص، پر زرق و برق و جسورانه‌ ماکسیمال بسیار جلب توجه می‌ کند و از آنجایی که سلبریتی‌ ها هم علاقه دارند مورد توجه عکاس‌ ها و رسانه‌ ها قرار بگیرند این نوع سبک پوشش خاص را چه برای شرکت در برنامه‌ ها و مراسم هنری و چه برای استایل روزمره‌ خود انتخاب می‌ کنند. جالب است که بدانید نگین معتضدی یکی از بازیگران ایرانی است که بسیار شلوغ و پلوغ و ماکسمال لباس می پوشد. برای مثال به تصاویر پایین دقت کنید مانتو رنگز رنگی و شلوغ که با کیف همان مدلی ست شده است نشان دهنده این است که این بازیگر از طرح و فرم های اغراق شده در لباس های خود استفاده می کند که این یک ویژگی هم در استایل ماکسیمال است.

نگین معتضدی

نگین معتضدی

این بار نگین معتضدی با لباس چروک؛ استایلی ترکیبی و عجیب

این خانم بازیگر در مواقعی هم که از سبک ماکسیمال در انتخاب لباس هایش استفاده نمی کند از ترکیب این سبک با دیگر سبک ها استفاده می کند و در نهایت هر چیزی که دوست دارد را می پوشد. نتیجه هم استایلی می شود که در تصویر پایین مشاهده می کنید. البته جدا از استایل ترکیبی و عجیب تا حدودی به خاطر لباس چروک و اتو نشده می توان این استایل او را شلخته و نا مناسب دانست. این استایل او را تا حدودی می توان ماکسیمال و کلاسیک دانست، البته کفش، مانتو و روسری کاملا ماکسیمال هستند و فقط شلوار را در دسته کلاسیک ها می توان قرار داد.

نگین معتضدی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نگین معتضدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها