|

مانتو راه راه را چگونه بپوشیم؟

ست کردن مانتوهای ساده که هنر نیست؛ کلی ایده جذاب برای ست کردن مانتو راه راه

مانتو راه راه

مانتو راه راه هم برای افراد لاغر و هم برای افراد درشت مناسب است اما فراموش نکنید که برای ست کردن این مانتو نکاتی را باید در نظر بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو راه راه هم برای افراد لاغر و هم برای افراد درشت مناسب است اما فراموش نکنید که برای ست کردن مانتو راه راه نکاتی را باید در نظر بگیرید. برای مثال اگر اندام لاغری دارید و قصد خرید یک مانتو راه راه را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما مانتویی را بخرید که دارای راه راه های افقی باشد زیرا این طرح باعث می شود عرض بدن شما بیشتر دیده شود و شما چاق تر به نظر برسید. خانم هایی که لاغر هستند و دوست دارند پرتر و چاق به نظر برسند، بهتر است از پارچه ها و لباس های راه راه با خطوط پهن استفاده کنند زیرا پارچه راه راه با راه های پهن اندام رو چاق و کوتاه نشان می دهد. اگر هم جزو آن دسته از خانم ها هستید که دارای اضافه وزن هستند و می خواهید لاغرتر و کشیده دیده شوید، بهتر است از مانتوهای راه راه عمودی و با راه های باریک استفاده کنید. اما نکته مهمی که دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد این است که مانتو راه راه رو با چی ست کنیم؟ درست است که ست کردن این مدل مانتو نسبت به مانتو کتی یا ساده سخت تر است ولی اصلا جای نگرانی نیست.

زیرا شما فقط کافی است تا حدودی با چرخه رنگ و اصول و قواعد ست کردن لباس های طرح دار آشنا باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو راه راه آشنا شوید.

مانتو راه راه

مانتو راه راه

ست کردن مانتو راه راه کتی و جادوی خوش اندامی آن

اگر به طرح راه راه دقت کنید خواهید دید که همه چیز در امتداد نوار‌های موازی آن کشیده‌ تر به نظر می‌ رسد، یعنی راه راه‌ های افقی باعث پهن‌ تر دیده شدن و راه راه‌ های عمودی باعث کشیده‌ تر دیده شدن بدن می‌ شوند. طراحان لباس با استفاده از همین ویژگی بی‌نظیر، لباس‌ هایی شیک و زیبا طراحی نموده‌اند که می‌ تواند یک لباس مجلسی، یک مانتو و یا یک استایل کژوال عالی برای شما بسازد. در نتیجه اگر می خواهی لاغر و کشیده دیده شوید بهتر است که یک مانتو کتی راه راه را با راه هاب عمودی انتخاب کنبد و آن را با شلوار پارچه ای ساده و بدون طرح ست کنید.

مانتو راه راه

مانتو راه راه

مانتو شومیزی راه راه را فراموش نکنید؛ پای ثابت کژوال پوش ها

اگر لاغر هستید و می خواهید استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید بهتر است که یک مانتو شومیزی راه راه را انتخاب کنید و آن را با لباس های دیگر خود ست کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که اصلا به سراغ مانتوهایی با راه راه های تیره نروید و به جای آن رنگ های روشن تر همچون سفید، آبی روشن، صورتی روشن، زرد و قرمز را انتخاب کنید تا اندام شما را پرتر نشان دهند. البته علاوه بر پرتر نشان دادن این رنگ ها در روزهای گرم و تابستانی باعث می شوند شما احساس بهتری داشته باشید زیرا گرما را کمتر از رنگ های تیره به خود جذب می کنند.

مانتو راه راه

مانتو راه راه

اگر اندام درشتی دارید مانتو راه راه بلند بپوشید

جالب است که بدانید این مدل مانتوها اگر دارای راه راه های عمودی باشند شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهند و باعث می شوند کشیده تر به نظر بیایید. پیشنهاد می کنیم برای اینکه لاغرتر به نظر برسید مانتوهای تیره رنگ راه راه را انتخاب نمایید اما اگر مایل به پوشیدن رنگ های شاد دارید، در نظر داشته باشید که داشتن این پترن به خنثی کردن اثر رنگ های شاد در بزرگ تر نشان دادن اندام کمک می کند. اگر می خواهید استایل متفاوتی داشته باشید می توانید مانتو خود را با یک دامن ست کنید، البته پیشنهاد ما به شما انتخاب یک شلوار جذب است.

مانتو راه راه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها