|

چه نوع کمربندی روی مانتو ببندیم؟

جدیدترین مدل های کمربند زنانه؛ با بستن این اکسسوری روی مانتو جذابیت استایلتو دوبرابر کن

کمربند زنانه

کمربند یکی از جذاب ترین اکسسوری های زنانه است، البته اولین نکته در خصوص خرید کمربند زنانه توجه به تناسب مدل کمربند با استایل شما است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمربند زنانه یک اکسسوری جذاب برای ایجاد استایل فوق العاده زیبا و منحصربفرد است. شما خانم های شیک پوش ایرانی می توانید با انتخاب درست یک کمربند با یک تیر دو نشان بزنید؛ یعنی هم لباس خود را از ناحیه کمری محکم بر روی تن خود ببندید و هم باعث جذابیت تیپ و ظاهر خود خصوصا در مهمانی های رسمی و جشن های مهم زندگی تان شوید. جالب است که بدانید کمربند در گذشته جهت فیکس کردن لباس روی اندام  به کار می‌ رفته، اما امروزه به عنوان یک اکسسوری تاثیرگذار به منظور تزیین لباس استفاده می‌‌ شود. البته فراموش نکنید که باید برای داشتن کمربند بر روی لباس های مجلسی خود از کمربند های مجلسی و برای استایل های کژوال و اسپرت خود از مدل های اسپرت آن استفاده نمایید. پس فرقی نمی کند که شما مانتو شومیزی می پوشید یا برای مثال از مانتو کتی استفاده می کنید، زیرا در هر دو صورت می توانید از یک کمربند چرم زنانه استایل ساده خود را به یک استایل جذاب تبدیل کنید و باعث خوش اندام شدن و لاغر دیده شدن خودتان شوید.

فراموش نکنید که اگر بتوانید موفق به ایجاد یک تناسب میان جذابیت های ظاهری کمربند خود با طلا و جواهرات خود نیز برقرار کنید، خیلی به جذابیت تیپ و استایل خود کمک کرده اید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کمربند زنانه آشنا شوید.

کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند چرم باریک ببندید؛ اکسسوری های ترند و شیک سال را بشناسید

یکی از ترندهای سال 1402 بستن کمربند بر روی کت و یا مانتو کتی است. البته این به این معنا نیست که این کمربندها را برای روی مانتو شومیزی یا مانتوهای اسپرت نمی توانید استفاده کنید بلکه این مدل کمربند برای بستن روی مانتوهای اسپرت هم گزینه مناسبی محسوب می شود. این مدل کمربند برای افرادی که اندامشان فاقد منحنی زنانه است بسیار مناسب است زیرا، این کمربند می‌ تواند به ایجاد منحنی  و به خوش فرم دیده شدن آن ها کمک کند. در نتیجه در هر سبکی که لباس می پوشید برای خوش اندام دیده شدن و داشتن استایل ترندی و لوکس از کمربند چرم استفاده کنید.

کمربند زنانه

کمربند زنانه

اگر لاغر و قد بلند هستید کمربند پهن را فراموش نکنید

این کمربندها را می توان زیباتریین ترندهای سال جدید دانست. کمربند هایی با عرض بسیار زیاد یعنی حدود 5 تا 12 سانتی متر معمولا به عنوان تاکید کننده بر خط کمر با لباس‌ های مجلسی، یا روی شومیز و تاپ همراه با دامن یا شلوار استفاده می شوند و می توان به جرات گفت از شما یک ملکه می سازند. اگر شما هم فکر می‌ کنید تنها کاربرد کمربند صرفا ایستادن بهتر لباس در جایش است، باید بگوییم که اشتباه می‌ کنید بلکه موضوع اصلی ظاهر جذاب‌ تر لباس‌ ها به خصوص آن دسته از مدل‌ های مینیمال با استفاده از کمربند می‌ باشد. در نتیجه اگر یک مانتو و یا کت ساده به تن دارید و می خواهید استایل ساده خود را جذاب تر کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک کمربند پهن با طراحی جدید و فانتری است.

کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند زنجیری؛ یک اکسسوری به تمام عیار است

کمربندها به جز نوع های چرم و ساده نوع های فانتزی و زنجیری هم دارند که می توان گفت برای استایل های رسمی و مجلسی بیشتر استفاده می شوند. علی ایحال فراموش نکنید که هیچ قانون خاصی در انتخاب رنگ و طرح کمربندهای زنانه وجود ندارد و این که رنگ کمربند شما متناسب با رنگ لباستان باشد و یا در تضاد کامل با آن قرار داشته باشد، یک امر کاملا سلیقه ای می باشد. در نتیجه اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و می خواهید لوکس دیده شوید از کلیشه ها دوری کنید و یک کمربنند زنجیری و شیک را انتخاب نمایید.

کمربند زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها