|

چه براشی برای آرایش نیاز داریم؟

معرفی انواع براش آرایشی؛ به نظرت برای یک آرایش کامل و بی نقص چندتا براش لازمه؟

انواع براش آرایشی

اگر دوست دارید کرم پودرتان خیلی طبیعی و یکدست روی پوست شما پخش شود و ظاهری زیبا داشته باشید بهتر است انواع براش و ابزار آرایش را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر به دنبال راهی هستید که سایه چشم و کرم پودرتان به خوبی محو شود و ظاهری زیبا داشته باشید؟ باید بگوییم که راه حل تمام این سوال استفاده از براش‌ های آرایشی مخصوص میکاپ است. براش‌ های آرایشی به شما کمک می‌ کنند یک آرایش جذاب و طبیعی انجام دهید. این روزها اگر سری به فروشگاه‌ های لوازم آرایشی بزنید، با انواع براش‌ آرایشی مواجه خواهید شد و این تنوع زیاد ممکن است خرید براش را به یک چالش بزرگ برای شما تبدیل کند. در نتیجه پیشنهاد ما به شما قبل از خرید براش و ابزار آرایشی این است که ابتدا انواع آن را بشناسید و در ادامه با کارایی های آن ها آشنا شوید تا بتوانید آگاهانه و کارامد خرید کنید. تمامی براش‌ های آرایشی از دو ساختار اساسی تشکیل می‌ شوند و متریال و شکل ظاهری هر کدام نیز با توجه به کاربرد و میزان سهولت در استفاده، متفاوت است. ابتدا قبل از خرید  هر نوع براش آرایشی باید تصمیم بگیرید که براشی که انتخاب می کنید برای چه کار و قسمتی از صورت به آن نیاز دارید، زیرا همانطور که گفته شد هر عمل آرایشی یا قسمت از صورت دارای براش مخصوص است که صرفا برای این کار طراحی شده است.

فراموش نکنید که اگر انتخاب درستی داشته باشید براش‌ های آرایشی به شما کمک می‌ کنند یک آرایش جذاب و طبیعی انجام دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع براش و کارایی های مختلف آنها آشنا شوید.

انواع براش آرایشی

براش بادبزنی؛ تمیز آرایش کنید

همانطور که از نام جالب این براش پیدا است، او شبیه بادبزن طراحی شده و کاربردهای مختلفی دارد. براش بادبزنی دارای سر تخت بوده و برای استفاده از پودر های فیکس و برنزه کننده طراحی شده است. البته این براش استفاده های فراوانی دارد برای مثال حتی با این نوع براش می‌ توانید رژ گونه هم بزنید. شما می توانید با این براش پودرهای اضافه که بر روی صورتتان ریخته را هم تمیز کند و یا برای هایلایتر زدن و برجسته کردن گونه هایتان از آن کمک بگیرید. برای پخش کردن کرم پودر های پودری یا پودر های روشن کننده هم از این براش استفاده می‌ شود.

انواع براش آرایشی

انواع براش آرایشی

براش پودری؛ رایج ترین نوع براش آرایشی

براش پودری یکی از پر کاربردترین براش‌ های آرایشی بوده که لازم است هر خانم جوانی یکی از این براش‌ ها را در کیف لوزام آرایش خود داشته باشد. این نوع براش همانطور که از نامش پیدا است برای محصولات آرایشی ای استفاده می‌ شود که به صورت پودری هستند. مثل رژگونه، پنکیک، فیکساتور و … .این نوع براش ها موهایی پر پشت، بلند و نرم دارند و به راحتی لوازم آرایش پودری را روی پوست صورت پخش می‌ کنند. البته شما برای مثال برای زدن پنکیک از پد یا بیوتی بلندر هم می توانید استفاده کنید ولی ظاهر با براش ظاهر طبیعی و زیباتری خواهید داشت.

انواع براش آرایشی

انواع براش آرایشی

براش سایه؛ چشم هایتان را حرفه ای سایه بزنید

سایه چشم یکی از لوازم مورد استفاده در آرایش صورت است که برای استفاده از آن روی چشم به براش نیاز دارید. برای زدن سایه چشم باید از براش‌ های مخصوص این کار کمک گرفت. براش‌ های سایه چشم به چند دسته تقسیم بندی می‌ شوند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارند. انواع براش آرایشی مخصوص سایه چشم عبارتند از براش سایه چشم زاویه دار و براش سایه ساده سرگرد. برای زدن سایه یا آرایش چشم از پدهای دو سرِ سایه هم می توانید کمک بگیرید ولی با استفاده از براش قطعا سایه حرفه ای تری خواهید داشت.

انواع براش آرایشی

انواع براش آرایشی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها