|

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

مانتو طوسی را با چه رنگ هایی ست کنیم؛ با معجزه پادشاه رنگ ها در استایل آشنا شوید

مانتو طوسی

رنگ طوسی از رنگ‌ های پرطرفدار است که برای انواع مختلفی از لباس‌ های رسمی و غیر رسمی انتخاب می‌شود. حال ببینیم او با چه لباس‌هایی ست می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو طوسی از جمله لباس هایی است که هر خانم باسلیقه و شیک پوشی حتما باید یکی از آن را در کمد لباس‌ های خود داشته باشد. رنگ طوسی یکی از رنگ های جذاب و پر از رمز و راز است که به پادشاه رنگ ها هم معروف می باشد. رنگ طوسی در کنار سایه های خودش و یا رنگ های سفید و مشکی یک استایل کلاسیک و ایده آل بوجود می آورد. ترکیب این رنگ با رنگ های شاد و با خلوص بالا مانند زرد، قرمز، سرخابی و نارنجی نتیجه شاد و جذابی را خلق می کند. جالب است که بدانید در روانشناسی رنگ‌ ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌ کند. در نتیجه اگر قصد دارید استایلی متفاوت و جذاب را تجربه کنید می توانید یک مانتو طوسی را با شلوار آبی ست کنید و از معجزه این رنگ زیبا لذت ببرید. البته برای ست کردن طوسی یا هر رنگ دیگری فقط نیاز است که رنگ های مکمل آن را بشناسید، برخلاف بسیاری از رنگ‌ ها که رنگ مکمل چندانی ندارند، طوسی پادشاه رنگ‌ های مکمل است، در نتیجه ست کردن با طوسی بسیار ساده است.

اما توصیه می‌ کنیم اگر می‌ خواهید استایل جذاب و چشمگیری داشته باشید، این رنگ‌ ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو طوسی آشنا شوید.

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

برای استایل های لوکس و رسمی مانتو طوسی را با آبی یا بنفش ست کنید

همان‌طور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم طوسی از رنگ‌ های بسیار جذاب و همه فن حریف است که تمام سن‌ ها و سلیقه‌ ها از آن استفاده می‌ کنند. ولی دقت کنید که اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید و می خواهید استایلی لوکس و جذاب را تجربه کنید بهتر است مانتو طوسی خود را با آبی های تیره و یا بنفش ست کنید. فراموش نکنید که این ترکیب رنگی از شما یک ملکه خواهد ساخت. البته شما می توانید مانتو طوسی را با آبی های روشن هم ست کنید ولی جذابیت و تضادی که آبی های تیره در استایل ایجاد می کنند بیشتر از آبی های روشن است.

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

جسور باشید و مانتو طوسی خود را با زرد ست کنید

استفاده از رنگ طوسی به تنهایی نمی‌تواند جذابیتی به همراه داشته باشد، در نتیجه یکی از رنگ‌ های بسیار زیبا و مناسب برای ترکیب در کنار طوسی، رنگ زرد است. البته نیازی به استفاده بیش از حد رنگ زرد در استایل نیست و شما می‌توانید تنها یکی از اقلام و اکسسوری‌ های خود را مانند شال، کیف، شال گردن و … را به رنگ زرد انتخاب کنید. رنگ زرد نیز همانند سایر رنگ‌ ها و یا حتی خود طوسی طیف رنگی گسترده‌ ای دارد و معمولا انتخاب زرد لیمویی می‌ تواند بهترین انتخاب برای ست مانتو طوسی باشد. البته باز انتخاب طیف زرد و طوسی تا حدودی سلیقه ای است و شما می توانید از زردهای دیگر هم استفاد کنید.

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

مانتو طوسی را با صورتی ست کنید تا معجزه رنگ ها را در استایل ببینید

جالب است که بدانید طوسی و صورتی به عنوان ملایم‌ ترین ترکیب رنگ برای استایل‌ های شیک شناخته می شوند. در نتیجه اگر می خواهید استایلی عروسکی و دخترانه داشته باشید بهتر است که مانتو طوسی خود را با رنگ صورتی ست کنید. برای این کار فقط کافی است که یک شال صورتی برای  خود انتخاب کنید، البته می توانید از شلوار صورتی هم استفاده کنید اگر به پوشیدن شلوارهای رنگی علاقه دارید. یکی از راه های ترکیب رنگ ها استفاده از استایل لایه لایه است برای مثال می توانید یک وست طوسی انتخاب کنید و آن را با شال و شومیز صورتی ست کنید.

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها