|

برای بهار ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی سه رنگ مانتو برای استایل بهاری؛ مهم ترین بخش استایلتو از ترندهای سال انتخاب کن

مانتو بهاری

فراموش نکنید که تغییر فصل رابطه مستقیمی با تغییر در رنگ و نوع لباس ها دارد و با شروع فصل جدید اغلب لباس ها به رنگ های روشن در می آیند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع فصل بهار و تغییر سال باید با لباس های زمستانی خداحافظی کنید و لباس های بهاری و جدید را جایگزین آن ها کنید. البته فراموش نکنید که تغییر فصل به جز تغییر در نوع لباس ها رابطه مستقیمی با تغییر در رنگ آن ها هم دارد و با شروع فصل جدید اغلب لباس ها به رنگ های روشن در می آیند. البته این به این معنا نیست که در همه فصل ها این اتفاق می افتد، برای مثال در فصل پاییز لباس ها بیشتر به رنگ تیره در می آیند؛ پس می توان گفت این قانون برای فصل های تابستان و بهار صدق می کند. پس اگر دقت کرده باشید تمام لباس های زمستانی به رنگ های تیره هستند و این به دلیل آن است که نور خورشید کم است، اما در فصل بهار و با آغاز سال جدید به دلیل آنکه نور خورشید بیشتر می شود لباس هایی با رنگ های روشن و گرم مناسب هستند. برای مثال شما می توانید در استایل بهاری خود از مانتو سفید و یا مانتو سبز استفاده کنید تا علاوه بر احساس خنکی حس و حال بهار را بیشتر به اطرافیانتان هدیه دهید.

البته به جز رنگ فراموش نکنید که با شروع فصل بهار هوا گرم می شود، در نتیجه برای انتخاب لباس هایتان دقت کنید تا آن ها از پارچه های خنک و ابریشمی تهیه شده باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاری با مانتوهای شاد را بشناسید.

مانتو بهاری

مانتو بهاری

مانتو ترند و پر تکرار فصل های گرم را فراموش نکنید

مانتو سفید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ ها برای خانم‌ ها در فصل تابستان و یا بهار است. البته از طرفی دغدغه ست کردن مانتو سفید با رنگ شال، روسری، کیف و کفش مطرح می‌ شود. ولی فراموش نکنید که ست کردن مانتو کار دشواری نیست اگر از نحوه ترکیب رنگ‌ ها و به کار بردن درست آن ها در کنار هم  اطلاع داشته باشید. برای مثال خوب است که بدانید در فصل بهار و  تابستان نیز پوشیدن مانتو سفید همراه با رنگ‌ های قرمز، انواع آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه‌ ای، جلوه ویژه‌ ای به استایل شما خواهد داد. البته در فصل زمستان هم استفاده از رنگ‌ هایی مانند آبی کاربنی، بنفش، خاکستری و مشکی در کنار مانتو یا پالتو سفید ترکیب بسیار زیبایی خواهد شد.

مانتو بهاری

مانتو بهاری

با انتخاب مانتو سبز، با بهار ست بپوشید

شاید همیشه ست کردن مانتو سبز با توجه به اینکه دامنه این رنگ بسیار گسترده است کار دشواری به نظر برسد ولی باید بگوییم که اصلا اینطور نیست زیرا شما فقط کافی است همیشه در نظر داشته باشید که در چه زمانی از سال هستید، در این حالت گزینه های زیادی در دسترس است. برای مثال برای فصل بهار شما می توانید یک مانتو سبز زار به تن کنید و زیبایی خود را به رخ بهار بکشید. برای ست کردن آن هم فراموش نکنید که رنگ های نارنجی، مشکی، سفید، کرم، آبی و یا سرخابی گزینه های مناسبی هستند و استایل ساده شما را به یک استایل متنوع و شیک تبدیل خواهند کرد.

مانتو بهاری

مانتو بهاری

برای انتخاب رنگ مانتو از گل های سرخ بهاری کمک بگیرید

رنگ قرمز در اکثر فرهنگ‌ ها نمادی از  از شادی است و در بسیاری از نقاط دنیا، رنگ مرسوم لباس عروس محسوب می‌ شود. شاید بد نباشد که بدانید رنگ قرمز در رتبه دوم جلب توجه پس از رنگ زرد قرار می‌ گیرد و همزمان القا‌گر انرژی و بیدار کننده حس ماجراجویی است. پس برای بهاری جذاب و لوکس بهتر است که یک مانتو قرمز را انتخاب کنید و با رنگ های مشکی، آبی کاربنی، سبز، سفید، زرد و یا بنفش ست کنید. البته اگر می خواهید خاص و متفاوت به نظر بیایید بهتر است که از رنگ های شارپ به جای سفید یا مشکی استفاده کنید.

مانتو بهاری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها