|

وقتی میتونی عکس های خفن طوری و لایک خور برای اینستاگرام بگیری که آینه تو عکس برق بزنه

miror-shayanews

با انجام دادن یک سری روش ها برای تمیز کردن آینه میتونید عکس های با کیفیت تری داخل آینه از خودتون ثبت کنید که زیبایی بیشتری داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از عکس ها هستند که به قدری قشنگ و به قولی لاکچری هستن که آدم احساس میکنه داره از نزدیک نگاهشون میکنه، خب همه دوس دارن عکس های اینجوری بگیرن و داخل صفحه ی اینستاگرامشون به اشتراک بذارن، یکی مدل عکاسی که خیلی باب شده عکس گرفتن از خودت داخل آینه هستنش که این آینه میتونه برای آسانسور باشه و یا یه آینه ی قدی داخل خونه که هدف جفتشون هم نشون دادن استایل و محیط هست، بعضی ها موقع گرفتن عکس های اینجوری یا گوشی رو جلوی صورتشون میگیرن و فقط استایل و محیطی داخلش هستن مشخص میشه و بعضی هم صورتشون داخل این عکس ها مشخصه، خب در این حالت طبیعتا آینه هم مشخصه توی عکس و خیلی بد میشه اگر که آینه کثیف باشه و لک داشته باشه.

پس اگر هوس سلفی گرفتن داخل آینه کردید ولی آینه ای که باهاش مواجه بودید کثیف بود، توصیه میکنیم در صورت ندونستن ترفند های تمیز کردن اون از خیر این کار بگذرید، چون بیشتر از این که قشنگ باشه عکس، منظره ی خیلی زشتی رو ایجاد خواهد کرد. بعضی ها هم که به عکس های این مدلی علاقمند هستند مدام آینه شون رو تمیز میکنن ولی نکته ای که وجود داره اینه که بعضی وقتا آینه اونجوری که ما میخواهیم تمیز نمیشه و این واقعا آزار دهنده اس خصوصا اگر وسواس داشته باشید روی این موضوعات، پس تو این مقاله سعی کردیم یه سری راهکار ها و ترفند ارائه بدیم که آینه تون حسابی از تمیزی برق بزنه.

روش-تمیز-کردن-آینه

چیکار کنیم آینه هامون برق بزنه؟

بعضی از خانم ها گله دارن که هر چقدر آینه شون رو تمیز میکنن باز هم پرز روش باقی میمونه و این موضوع اون ها رو عاصی کرده که خب حق هم دارن! یا بعضی ها هم وقتی آینه رو تمیز میکنن هی رد شیشه پاک کن و یا هر مایعی که برای تمیز کردن آینه از اون استفاده کردن روی آینه میمونه هر چقد چپ و راست بردن دستمال برای پاک کردن اون رد فایده ای نداره و بله تهش اعصابی که از این موضوع خورد شده عایدشون میشه ولی خوشبختانه همه ی این موضوعات ترفند و راه حل داره که در ادامه براتون میگیم.

تهیه دستمال مخصوص

برای تمیز کردن آینه باید حتما یه دستمال مخصوص داشته باشین که فقط برای این کار استفاش میکنین پس لطفا سعی نکنین تیشرتی که دیگه نمیپوشینش و به دردتون نمیخوره رو تغییر کاربری بدین و ازش به عنوان دستمال آینه استفاده کنید، اگر هم عادت دارید که با روزنامه تمیز کنید آینه رو باید بگیم که شاید یه روز خیلی ضروری بود که آینه رو تمیز کنین و روزنامه نداشتین اون موقع میخواهید چیکار کنید؟ دستمال هم قابلیت شستشو داره و هم یکبار مصرف نیست پس اولین قدم برای تمیز کردن آینه تهیه کردن یه دستمال مناسب و مخصوص هست.

استفاده از کرم اصلاح

بله درست متوجه شدید شما می تونید برای تمیز کردن از کرم اصلاح استفاده کنید که علاوه بر پاک کردن تمام لکه ها از روی آینه برای بخار نگرفتن آینه حمام هم بسیار خوب هستش؛ برای این کار از دستمال کاغذی ضخیم استفاده کنید و کرم اصلاح رو با دستمال کاغذی روی سطح آینه بمالید و بعد یه دستمال کاغذی تمیز دیگه بردارید و خیسش کنید و کرم رو از سطح آینه پاک کنید.

7-7

استفاده از سرکه سفید

میتونید با استفاده از سرکه سفید و آب و ریختن اون داخل بطری و اسپری کردنش به آینه اون رو برق بندازید؛ برای این کار یه فنجون سرکه سفید رو با 4 فنجون اب مخلوط کنید و به آینه اسپری کنید و با دستمال مخصوصتون پاکش کنید.

استفاده از چای و فیلتر قهوه

برای تمیز کردن آینه میتونید از چای غلیظ و سنگین و البته خنک به عنوان شیشه  پاک کن استفاده کنید، اگر هم میخواهید که در آخر یه آینه ی بدون کرک و پرز داشته باشید می تونید این کار رو با فیلتر قهوه به عنوان دستمال انجام بدید.

استفاده از لیمو یا نوشابه

هر دوی این موارد به راحتی در دسترس هستند و استفاده از یکی از آن ها به عنوان پاک کننده آینه کفایت میکنه و در نهایت شما یک آینه ی تمیز خواهید داشتید. برای استفاده از لیمو  چند قاشق از اون را با مقداری آب مخلوط کنید و سپس بر روی آینه اسپری کنید، این روش بوی بد آینه را هم از بین می برد. برای استفاده از نوشابه هم آن را بدون ترکیب با مواد دیگری بر روی آینه اسپری کنید.

ترفندهای+تمیزکاری+با+لیموترش+و+نوشابه

استفاده از صابون ظرفشویی

برای این منظور یک قاشق صابون ظرفشویی رو با مقداری الکل هم بزنید و اون رو داخل یک فنجون آب بریزید و ترکیب حاصل رو درون یه بطری بریزید و روی آینه اسپری کنید و بعد با دستمال مخصوص پاک کنید، آینه ی شما در این حالت حسابی شفاف میشه.

بعد از تمیزی آینه حواستون باشه که نذارید مایع پاک کننده روی لبه های آینه باقی بمونه چون ممکن هست که آینه رو زنگ زده و سیاه بکنه و در آخر هم دونستن این نکته هم خالی از لطف نیست که وقتی داخل آینه عکس میگیرید برای این که جهت نگاهتون خوب باشه باید از داخل آینه به دوربین گوشیتون نگاه کنید.

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها