|

انواع استایل با شلوار لنین

هوای گرم شلوار لنین میطلبه؛ پای ثابت استایل های تابستونی 1402 رو یادت نره!

شلوار لنین

شلوار لینن یک پارامتر بسیار مناسب و شیک برای خانم‌ های خوش‌ سلیقه است، که می توان گفت در فصل های گرم آن ها را شر شلوارهای دیگر خلاص می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با گرم شدن هوا و آمدن فصل تابستان بهتر است علاوه بر مانتو نخی به فکر یک شلوار مناسب و نخی هم باشید زیرا شلوار جین برای این فصل به خاطر ضخامتی که دارد گزینه مناسبی محسوب نمی شود. اگر هنوز هم در ساختن یک استایل شیک و مناسب برای خود دچار مشکل هستید، دیگر نگران نباشید. شلوار لنین یک پارامتر بسیار مناسب و شیک برای خانم‌ های خوش‌ سلیقه خواهد بود. فراموش نکنید که شلوار با پارچه لینن شما را از شر شلوارهای موجود در بازار که همگی شکل و برش یکسان دارند راحت می کند و علاوه‌ بر آن یک استایل جسورانه برای شما به ارمغان خواهند آورد. در نتیجه برای استایل بهاری و تابستانی خود از شلوار نخی استفاده کنید؛ حا اگر برایتان سوال است که چگونه می توان با یک شلوار نخی استایلی شیک و مدرن داشت؟ باید بگوییم که شلوارهای لنین به خاطر تنوع رنگی و مدلی که دارند این امکان را به راحتی برای شما فراهم می کنند. اکثریت افراد اینگونه تصور می کنند که در دنیای مد وفشن امروزی هنوز هم این شلوارهای آماتور حکم‌ ران هستند و همچنین برای خوش لباس بودن باید شلوارهای کتان و جین استفاده کرد.

اما جالب است که بدانید نظر طراحان مد و فشن معروف جهان چیز دیگری است، آن ها معتقدند جسارت داشتن یک آیتم متفاوت با افراد دیگر در استایل شما از هر چیز مهم تر است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با شلوار لنین آشنا شوید.

شلوار لنین

شلوار لنین

شلوار لنین بگ بپوشید؛ جسور باشید و ترندها را ترکیب کنید

شلوار بگ یکی از ترندهای دوست داشتنی در چند سال اخیر است که برای فصل های گرمی مانند تابستان به خاطر نوع طراحی ای که دارد بسیار استفاده می شود. البته برای این مدل شلوار در اولین قدم روی صحبت ما با کسانی می‌ باشد که پایین تنه و پاهایی کوتاه دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که پاهای کوتاهی دارید نگران نباشید، زیرا شلوار لنین بگ پاهای شما را کشیده تر و در کل شما را قد بلندتر نشان خواهد داد. البته اگر می‌ خواهید پاهای خود را بلندتر نشان دهید، شلوار لنینی را بخرید که در طراحی آن از کمر و فاق بلند استفاده شده باشد.

شلوار لنین

شلوار لنین

شلوار لنین مام استایل و یا راسته را فراموش نکنید

شلوارهای مام استایل و یا راسته دو مدل از شلوارهای محبوب زنانه هستند که برای استایل های کژوال حکم فرشته نجات را خواهند داشت. اما تعجب نکنید بر خلاف مدل بالایی اگر شما هم جزو افرادی هستید که قد بلندی دارید شلوار لینن برای شما هم بسیار مناسب می باشد! برای کسانی که قد بلندی دارند پیشنهاد ما شلوار مام استایل  ویا راسته با قد کوتاه است. اگر کمی از قسمت ساق پای شما مشخص باشد باعث می‌ شود اندام شما زیباتر شود و پاهای بلندتان در شلوار بسیار خوش‌ فرم تر از قبل ‌به‌ نظر خواهند رسید.

شلوار لنین

شلوار+لنین

ویژگی های شلوار لینن؛ راحت و ترندی لباس بپوشید

یکی از ویژگی های مهم شلوارهای لینن همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم، طیف رنگی وسیع پارچه لینن است. طیف رنگی وسیع و متنوع پارچه لینن کار شما را در ست کردن راحت می‌ کند، همچین این امکان را برای شما فراهم می کند که متناسب با کمد لباستان، رنگ شلوار خود را انتخاب کنید. از طرفی هم این شلوار به خاطر بافت نرم و راحت پارچه اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است، پارچه لینن به دلیل الیاف نرم و خاصی که دارد باعث می شود شلوار با پارچه لینن روی بدن شما خوش فرم‌ تر قرار گیرد.

شلوار لنین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی