|

روسری خود را چگونه ببندیم؟

معرفی استایل حجاب با روسری؛ یادت نره با استایل محجبه هم میتونی لوکس و امروزی باشی

روسری

اکثر خانم ها فقط یک مدل بستن روسری بلدند و در همه موقعیت با همان حضور پیدا می کنند، در حالی که بستن روسری از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اکثر خانم های ایرانی فقط یک مدل بستن روسری بلد هستند و در موقعیت های مختلف با همان مدل تکراری حضور پیدا می کنند. در حالی که مدل بستن روسری در استایل خانم های ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث خوش استایلی شما می شود. یکی از تصورات غلط در بین خانم ها این است که داشتن استایل محجبه و بستن روسری بصورت محجبه باعث می شود استایل شما شیک و امروزی نباشد در حالی که این تصور یک تصور کاملا غلط است. شما می توانید روسری خود را با توجه به مراسم و یا موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید ببندید و علاوه بر حفظ حجاب خود ظاهری شیک و زیبا داشته باشید. البته ناگفته نماند که انتخاب نوع روسری و طرح آن هم بسته به شرایط ممکن است تغییر کند، برای مثال مدل های بستن انواع روسری قواره بزرگ، کوچک، حریر، نخی و ... کاملا با یکدیگر متفاوت است. جالب است که بدانید روسری های حریر و یا ساتن کمی سرتر از نوع های نخی هستند و ممکن است کار را برای شما دشوار کنند.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مدل های مختلف بستن روسری به شکل محجبه آشنا شوید. لازم به ذکر است که تمام این مدل های بستن روسری باحجاب هستند و ظاهری جدید و متنوع به شما می دهند، دخترخانم های جوان می توانند از این مدل های بستن روسری ایده بگیرند و استایلی متفاوت داشته باشند.

بستن روسری

بستن روسری

بستن روسری با گره پهن؛ ترندهای بستن روسری را یاد بگیرید

اگر برای رفتن به مهمانی و یا یک موقعیت رسمی آماده می شوید و برای مثال به عنوان مانتو یک کت کار شده و شیک به تن کرده اید بهتر است که روسری خود را به گونه ای ببندید که کمتر روی سرشانه و مانتو بیافتد زیرا اگر روسری را پهن ببندید ممکن است زیبایی مانتو خود را بکاهید. در نتیجه بهترین گزینه برای شما استفاده از گره های جدید و پهن امروزی است در این نوع بستن روسری شما باید روسری را به شکل سنتی گره بزنید و در ادامه گره را با دست کمی شل کنید و به اطراف بکشید در این حالت کمی گوشه های روسری از سرشانه جمع می شود و روسری مانتو را نمی پوشاند.

بستن روسری

بستن روسری

روسری خود را فرانسوی ببندید

بستن روسری به سبک فرانسوی، امروزه به یکی از جذاب‌ ترین ایده‌ ها برای خانم‌ های ایرانی تبدیل گردیده است. توجه داشته باشید که هرچقدر یک روسری خاص، زیبا و گران‌قیمت باشد، اگر به شیوه بستن و گره زدن آن اهمیت ندهید، قطعا جلوه خود را از دست خواهد داد‌. برای بستن روسری به شکل فرانسوی ابتدا روسری مورد نظر را به شکل سه‌ گوش دربیاورید، حالا آن را روی سر قرار دهید و یک‌گوشه روسری را کاملا رها کنید. در مرحله بعد گوشه دیگر روسری را به پست سر ببرید، و با یک گردش به دور گردن به جلوی صورت بیاورید.‌ حالا هردو گوشه روسری را به یکدیگر گره بزنید و گره را پهن کنید.

بستن روسری

روسری را به شکل کژوال و راحت سر کنید

یکی از روش هایی که برای بستن روسری های قواره بزرگ و برای موقعیت های غیر رسمی بسیار پیشنهاد می شود بستن روسری به شکلی است که روی تمام سرشانه ها را بگیرید. شما در این روش فقط کافی است روسری را سه گوش روی سر قرار دهید و در ادامه یک طرف را مانند شال روی سرشانه طرف مقابل بیاندازید. فراموش نکنید که در این مدل بستن روسری شما می توانید از کلیبس یا سنجاق هم در مرحله اول در زیر چانه خود استفاده کنید تا روسری حالت فیکس تری روی سر شما داشته باشد.

بستن روسری

بستن روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اذرگون ارسالی در

    با روسری یه خانم زبباتره چون روسری ها تنوع ورنگ های مختلفی دارن

  • مصطفی ارسالی در

    احسنت بر شما

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها