|

با این درخت های زینتی که هیشکی عینشو ندیده خونتو خاص کن و مِلّتو انگشت به دهن بذار!

Amazon Faux Flowers

نگهداری درخت در داخل خانه ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، به شرطی که نوع درختی که انتخاب می کنید مناسب باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نگهداری درخت در داخل خانه ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، به شرطی که نوع درختی که انتخاب می کنید مناسب باشد. درختان کوچکی که نیازی به فضای بزرگ ندارند، انتخاب ایده آلی برای محیط داخلی هستند، به خصوص زمانی که باغ یا باغچه ای ندارید. نکته قابل توجه این است که نگهداری درختچه داخل خانه از مزایای زیادی علاوه بر زیبایی ازجمله آرامش روان و سلامتی برخوردار است. 

بشریت سالهاست که مجذوب درختان زینتی بوده است. آن ها راهی برای حفظ ارتباط با طبیعت از داخل خانه شما هستند. گیاهان خانگی به طور کلی در دهه گذشته محبوبیت زیادی داشته اند و به برخی از رایج ترین ویژگی های خانه در سراسر جهان تبدیل شده اند. در حالی که زیبایی طبیعی خیره کننده درختان زنده، انگور و سرخس در داخل خانه ارزش زیبایی شناختی بی‌اندازه‌ای دارد، شواهد قابل توجهی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد گیاهان داخل خانه کار تصفیه هوا و سلامت فیزیکی را افزایش می‌دهند.

"مطالعه هوای پاک" ناسا نشان داد که انواع خاصی از گیاهان خانگی دارای قابلیت فیلتر کردن هستند و می توانند سطح سموم مضر موجود در هوای اطراف را کاهش دهند و باعث بهبودهای زیادی در خلق و خوی افراد می شوند و به میزان زیادی برای سلامت روان آنها مفید هستند.در ادامه اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان تصفیه کننده هوا و افزایش سلامتی را بشناسید.

گل

درخت زیتون

درختان زیتون گونه ای از درختان کوچک بومی  هستند. زیتون همچنین دارای گونه‌ای از درختچه است که به «زیتون کوتوله» یا «زیتون کوچک» معروف است. درختان زیتون ظاهری جذاب با شاخه‌های بلند و نازک و برگ‌های تیره سرسبز دارند. آنها درختان بسیار مقاومی هستند و ماندگاری بالایی دارند به شرطی که به درستی از آنها مراقبت شود.

1486069306-index-olive-treens

MUSLOLIVE20_01__31444

درخت نخل

 گیاهی مناسب شرایط استوایی و نیمه استوایی بوده و می‌توان آن را هم در فضای باز و هم به صورت گلدانی در فضای بسته مانند داخل آپارتمان یا دفتر کار پرورش داد. وجود گلدان درخت نخل در خانه حس استوایی و سرسبزی به فضا می‌بخشد. پرورش نخل‌های زینتی به دلیل مقاومتی که این نوع درختان در مقابل شرایط سخت محیط دارند، به سادگی امکان‌پذیر است.

Untitled

GettyImages-1300209136-8cddba4e0d9b419f86f434d4c39e585d

درختان میوه

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد درختان میوه این است که آنها نمی توانند در داخل خانه رشد کنند. در حقیقت، گونه های کوتوله بسیاری از گونه های درخت میوه می توانند به راحتی در داخل خانه رشد کنند -و حتی ممکن است میوه دهند! اکثر درختان میوه برای تولید میوه به نور مستقیم خورشید به مدت 8-6 ساعت در روز و هر روز نیاز دارند.

این بدان معنی است که مانند درختان زیتون، ممکن است بخواهید درخت را در طول روز به بیرون از منزل ببرید تا از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. گلدان های زهکشی نیز مهم هستند، اما با چیدمان مناسب، به طور بالقوه می توانید انجیر تازه، لیمو، پرتقال، پاپایا، زردآلو یا حتی موز را در خانه خود پرورش دهید.

Untitled

Untitled

درختان بونسای

درختان بونسای راهی زیبا برای حفظ زیبایی یک درخت بالغ و کامل در خانه شما بدون نیاز به فدا کردن فضایی هستند. درختان بونسای با دقت رشد و مراقبت می شوند نگهداری آنها نسبتاً کم است و فقط به آبیاری، هرس مکرر و کوددهی یا عوض کردن گلدان نیاز دارند. درختان بونسای فوق العاده زیبا هستند و برای هر خانه ای جذاب هستند.

بونسای

Bonsai-tree

اگه طرفدار گل و گیاهی و دنبال ایده های جذاب هستی به گلخانه شایانیوز سر بزن!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه خاکی نهاد ارسالی در

    نهال انبه نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها