|

بررسی استایل الناز حبیبی

استایل هنری و جذاب الناز حبیبی؛ نه به وینتیج پوشی فرنگیسِ فسیل نه به دوتیکه الان!

استایل الناز حبیبی

به نظرتون الناز حبیبی بازیگر دردسرهای عظیم از چه مدل لباس های رسمی و فانتزی برای شرکت در مراسم و جشنواره های هنری برای خود استفاده می کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد 21 مرداد 1367 در تهران است، او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی هم می باشد. الناز حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در 18 سالگی و از سال 1385 با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال 1386 و سریال فاصله ها در سال 1389 و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال 1390 شهرت یافت. البته این روزها همه ما با شنیدن اسم این بازیگر خانم به یاد فیلم فسیل می افتیم. الناز خانم حبیبی یکی از بازیگران جوان و ریزه میزه ایرانی است که همین کوتاهی قد و ریز بودن سایز حساسیت را برای انتخاب رنگ و مدل بیشتر می کند. همانطور که خانم های اهل مد و پوشاک می دانند این دسته از خانم ها نباید از جنس و طرح پارچه هایی استفاده کنند که آنها را لاغر و جمع و جور تر جلوه دهد. می توان گفت الناز حبیبی برای انتخاب لباس های خود از سبک هنری استفاده می کند در نتیجه بیشتر استایل های او سبکی سنتی و یا گل گلی دارند.

البته فراموش نکنید که رعایت تناسب میان پوشش و موقعیت‌ های مختلف نشان از درک شما از دنیای استایل و مد دارد. بسیاری از بازیگران به درس‌ کد (dress code) یا همین کد پوششی دقت نمی‌ کنند اما الناز حبیبی این‌طور نیست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از زیباترین استایل های الناز حبیبی آشنا شوید.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی با استایل دارک در اکران فیلم قهرمان

فراموش نکنید که در استایل های هنری باید به مبانی هنرهای تجسمی دقت کرد. مبانی هنرهای تجسمی شامل قانون‌ ها، ابزارها یا خطوط راهنمایی هستند که هنرمندان بکار می‌ برند تا به گونه‌ای زیبایی شناسانه عناصر هنر را در یک اثر هنری سازمان دهند و با یکدیگر آمیخته کنند و اثری خوشایند و با معنی پدید آورند. از جمله مبانی هنرهای تجسمی می‌توان به هارمونی، کنتراست، تناسب و تعادل اشاره کرد. همانطور که در تصاویر پایین کاملا قابل مشاهده است الناز حبیبی در استایلی که برای اکران فیلم قهرمان انتخاب نموده بود بیشتر مبانی هنرهای تجسمی را رعایت شده است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

استایل هنری و متفاوت الناز حبیبی در اکران پیتوک

یکی از استایل های جذاب در دنیای مد استایل هنری است که افراد این سبک از لباس پوشیدن معمولا در تیپ و استایل‌ شان فرد‌گرا هستند و به دور از سبک مرسوم یا ترندهای جدید مد حرکت می‌ کنند. در نتیجه هر چیزی که هنری نامیده می‌ شود لزوما نباید برای شما جذاب باشد ممکن است فقط برای فردی که آن را انتخاب کرده است جذاب باشد. الناز حبیبی هم همانطور که می دانید یکی از بازیگرانی است که در این سبک لباس می پوشد و به دور از قضاوت های دیگران با اعتماد به نفس آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل خود را متاثر از مبانی اصلی هنر های تجسمی انتخاب می کند.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی با لباس دو تیکه و کیف گل گلی معروف در فجر

النار جبیبی در بیشتر شب های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از یک کیف گل گلی و هنری برای استایل های مشکی خود استفاده کرده بود که این ویژگی باعث تمایز آن از دیگر افراد در این جشنواره می باشد. استفاده از صنایع دستی هنری در استایل یکی از ویژگی‌ های استایل هنری است؛ پته‌ دوزی، مکرومه، ترمه‌ بافی، چرم‌ های دست‌ دوز، زر دوزی، گل‌ دوزی، سنگ‌ دوزی و مروارید دوزی، بافتنی، قلاب بافی، ملیله‌ دوزی و منجوق‌ دوزی، نقاشی روی پارچه، چاپ‌‌ های دستی و دوخت‌ های سنتی همه تزییناتی است که بر روی لباس‌ ها و یا اکسسوری های هنری می‌ بینید. استفاده از پوشاکی که دارای تزیینات هنری هستند استایل شما را به استایل هنری نزدیک خواهد کرد.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا است شیکپوش خوش استایل جذاب مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها