|

برای دانشگاه چه نوع مانتویی بپوشیم؟

معرفی جدیدترین مدل های مانتو دانشجویی؛ ترفندهای شیک پوشی در دانشگاه را یاد بگیرید

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی متفاوت‌تر از مانتوهایی مانند مانتو مجلسی و یا مانتو شب است، زیرا شما باید ساعت‌ ها این مانتو را به تن داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که مانتو دانشجویی بسیار متفاوت‌ تر از مانتو هایی مانند مانتو مجلسی و یا مانتو کتی است، زیرا شما باید ساعت‌ ها این مانتو را به تن داشته باشید و در عین حال بر روی درس و تحصیلتان هم تمرکز کنید، پس قاعدتا نمی‌ توانید با یک مانتو پر زرق و برق این کار را انجام دهید. دانشگاه به عنوان یک مکان علمی پوشش مخصوص به خود را دارد که این استایل دانشجویی معمولا دارای قواعد و قوانین مختص به خود است. دانشگاه مثل مدرسه لباس فرم خاص ندارد اما هر استایلی هم مناسب آن نیست، پس برای حضور در دانشگاه باید سعی کنید در چهارچوب قوانین و شرایط آن لباس بپوشید. خب با این شرایط قاعدتا حس می کنید انتخاب مانتو دانشجویی کار دشواری است و یا انتخاب مانتویی که مناسب محیط دانشگاه باشد و هم شما را لوکس و شیک نشان دهد تا حدودی غیر ممکن است. ولی این تصور کاملا اشتباه است شما می توانید با شناخت انواع مانتو واستایل دانشجویی بهترین و شیک ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

سادگی و در عین حال تمیزی موضوعی است که باید در مانتوهای دانشجویی لحاظ شود. این موضوع اهمیت زیادی ندارد که در آن از الگوی ویژه‌ای استفاده شده باشد، ولی بهتر است فراموش هم نشود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو و استایل دانشجویی آشنا شوید.

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

مانتو کتی بپوشید؛ چرا که نه کلاسیک و شیک دانشگاه بروید

یکی از مانتوهایی که برای رفتن به دانشگاه پیشنهاد می شود، مانتو کتی است. این مدل از مانتو دارای استایل کلاسیک و رسمی است، در نتیجه برای دانشگاه و یا محیط های اداری گزینه مناسبی محسوب می شود. البته فراموش نکنید که برای دانشگاه باید از نوع های آزاد و اورسایز مانتو کتی استفاده کنید زیرا نوع های اندامی و یا جذب آن برای محیط های اینچنینی مناسب نیستند. به عنوان نکته پایانی دقت کنید که کتی که خریداری می کنید دارای مدلی باشد که دکمه های آن بسته شود زیرا مدل های جلو بسته آن برای دانشگاه مناسب تر از نوع های جلوبز آن هستند. البته این به این معنا نیست که نمی توانید از نوع های جلو باز استفاده کنید، بلکه برای استفاده از این نوع باید حتما یک تونیک یا شومیز بلند و هم رنگ برای زیر کت خود استفاده کنید.

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی بلند را فراموش نکنید

قبل از هر انتخابی خوب است که بدانید نکته‌ های دیگری نیز وجود دارند که در انتخاب یک مانتو دانشجویی اهمیت دارند. برای مثال مانتو شما نباید جذب باشد و بهتر است تا حدی گشاد باشد تا شما با پوشیدن آن احساس ناراحتی نکنید، از رنگ‌ های مناسب با اقلیم آب و هوایی منطقه تحصیلی‌تان استفاده کنید تا کم‌ تر کثیف و یا کدر شوند، به جنس پارچه نیز بسیار دقت کنید، به عنوان مثال اگر در یک منطقه پر باران تحصیل می‌ کنید حتما از جنس گرم‌ تری برای مانتوهایتان استفاده کنید اما اگر در منطقه گرمی مانند جنوب تحصیل می‌کنید حتما از مانتوهایی استفاده کنید که جنس آن‌ ها نخ باشد. پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک مانتو بلند با توجه به ویژگی هایی که گفته شد است.

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

مانتو جلو بسته بپوشید؛ استایلی عروسکی و دخترانه داشته باشید

فراموش نکنید که انتخاب مانتو به فصلی که در آن حضور دارید هم بسیار بستگی دارد، برای مثال ممکن است برخی از افراد ترم‌ های تابستانی بگیرند پس انتخاب یک مانتو تابستانی مناسب برای دانشگاه نیز اهمیت دارد. شما باید در فصل گرم سال از لباس‌ های نخی استفاده کنید تا گرمای هوا در طول روز و در طی برگزاری کلاس شما را کلافه نکند. در این فصل نیز مانتوها معمولا قیمت کمتری دارند زیرا در دوخت آن‌ ها از پارچه‌ های نخی و سبک استفاده می‌ شود که معمولا قیمت پایین‌ تری در بازار دارند. پیشنهاد ما به  شما نوع های جلوبسته این مدل مانتو است که شما را از استایل های لایه لایه و شلوغ رها می کند.

مانتو دانشجویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها