|

شلوار کارگو و استایل های مختلف آن

معرفی شلوار ترند 1402؛ برای متفاوت بودن استایل با شلوار کارگو را یاد بگیرید

شلوار کارگو

در سال 1402 یکی از ترند های مدل شلوار زنانه و مردانه، شلوار کارگو یا همان شلوار شش جیب خودمان است که تا امروز طرفداران زیادی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار کارگو یکی از شلوارهای ترند در سال های اخیر است که به جز خانم ها برای آقایان هم یکی از مدل های محبوب شلوار محبوب می شود. جالب است که بدانید یکی از شلوار های که در ابتدا برای استایل نظامی مورد استفاده قرار گرفته است، شلوار کارگو یا شلوار شش جیب می باشد. پس می توان گفت شلوار باری یا همان شلوار کارگو، در ابتدا برای محیط های کاری خشن و نظامی طراحی شده است. پس داشتن جیب های بزرگ، استفاده از انواع جنس پارچه محکم در شلوار شش جیب، به دلیل قرار دادن ابزار های کاری طراحی شده بود. حال نکته ای که جالب است این می باشد که این شلوار در دنیای مد امروز به یکی از ترندهای دوست داشتنی هم برای آقایان و هم برای خانم ها تبدیل شده است. مهم ترین کاربرد شلوار باری یا همان شلوار کارگو، قابلیت تحرک زیاد و بدون محدودیت آن است؛ در نتیجه پیشنهاد ما برای شما استفاده از این شلوار برای استایل های کژوال و یا اسپرت می باشد، البته امسال شاهد ست های این شلوار با مانتو کتی هم بوده ایم.

ولی فراموش نکنید که انتخاب مدل مناسب از شلوار کارگو یا شلوار شش جیب، کار آسانی نیست چرا که به راحتی می تواند مد و استایل زنانه شما را زننده کند. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با شلوار کارگو آشنا شوید.

شلوار کارگو

شلوار کارگو

تفاوت شلوار کارگو با شلوار شش جیب؟

شاید کمی عجیب باشد ولی شلوار کارگو همان شلوار شش جیب است و تفاوتی با شلوار شش جیب ندارد. شلوار کارگو به جز دو جیب استاندارد در جلو و دو جیب در پشت، دو جیب هم در قسمت ران و کمی نزدیک به زانو دارد که جمعا شش عدد می‌ شود و به همین دلیل این شلوار به شلوار شش‌جیب هم معروف است. دو جیب مخصوص این شلوار که آنها را جیب کارگو می‌ نامند، جیب‌ هایی مربعی و بزرگ هستند که با گیره یا چسب بسته می شوند. جالب است که بدانید در قدیم روی این جیب‌ ها را پیلی می‌ دوختند که وقتی وسایل را در آنها قرار می‌ دهند باز شود و فضای بیشتری مخصوصا برای اقلام بزرگ‌ تر ایجاد شود.

شلوار کارگو

شلوار کارگو

شلوار کارگو با مانتو کتی؛ چرا که نه سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید

شاید به نظرتان عجیب و یا حتی نامناسب باشد که بدانید یکی از ترندهای دنیای مد در سال جدید ست مانتو کتی با شلوار کارگو است. درست است که این دو آیتم هر کدام دارای استایل های مختلفی هستند ولی به جرات می توان گفت ترکیب این دو با هم به همراه کتونی یکی از دوست داشتنی ترین استایل های 1402 را می سازد. اگر خیال می کنید اینطور نیست پیشنهاد ما به شما این است که حداقل این ست را یک بار انتخاب نمایید و برای تکمیل استایل جذاب خود از مینی اسکارف یا باندا استفاده کنید. البته کیف های کوچک کج و یا اکسسوری های اسپرت هم می تواند به زیبایی استایل شما کمک کند.

شلوار کارگو

شلوار کارگو

مانتو شومیزی و شلوار کارگو؛ کژوال و امروزی لباس بپوشید

برای ست کردن این مدل از شلوارها از آنجایی که شل و آزاد هستند بهتر است از مانتوهای کوتاه استفاده کنید، زیرا در این حالت استایل جذاب تری خواهید داشت. در نتیجه اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که به مانتوهای بلند علاقه دارید، هرگز مانتوی خیلی بلند و یا مجلسی را با کارگو ست نکنید. برای این مدل شلوار هرچه مانتو اسپرت‌ تر باشد بهتر است. برای مثال می توانید از مانتو شومیزی یا مونت برای ست کردن شلوار خود کمک بگیرید و استایل اسپرت خود را با یک کتونی یا ونس تکمیل نمایید. برای زیر مونت هم می توانید از تاپ یا تیشرت استفاده کنید.

شلوار کارگو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها