|

چگونه مانتو نارنجی را ست کنیم؟

میدونی مانتو نارنجی رو با چه رنگی باید ست کنی؟ با معجزه رنگ نارنجی در استایل آشنا شوید

مانتو نارنجی

رنگ نارنجی از رنگ هایی است که نمی توانید به راحتی آن را در هر مکانی و موقعیتی بپوشید، مگر اینکه ترفندهای ست کردن آن را کامل بلد باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ نارنجی راحت ترین رنگ برای پوشیدن نیست زیرا رنگ نارنجی می تواند کاملا روشن و جیغ و یا کاملا تیره باشد. با این حال، اگر با دقت بیشتری نگاه کنید، روش های شگفت انگیز زیادی برای پوشیدن نارنجی در انواع ترکیب رنگ وجود دارد. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با چندتا از ست های جذاب رنگ نارنجی آشنا کنیم. در نتیجه اگر جسارت پوشیدن مانتو نارنجی را دارید اصلا نگران ست کردن آن نباشید، زیرا شما با آشنایی با اصول ست کردن و رنگ های مکمل این مانتو می توانید آن را به راحتی ست کنید و یک استایل تابستانی و جذاب را برای خود فراهم کنید. البته برای انتخاب مانتو نارنجی هم مانند مانتو سبز باید دقت کنید که رنگ نارنجی در انواع سایه ها از رنگ تیره تا کم رنگ و حتی جیغ و زننده وجود دارد. بنابراین شما فقط می توانید رنگ نارنجی ای را انتخاب کنید که مناسب رنگ و روحیات شما بوده و با همه این رنگ ها به خوبی ترکیب شده و مطابقت دارد.

فراموش نکنید که یک مانتو نارنجی شما را گرم و پر شور و سرشار از انرژی نشان می دهد. نارنجی از  ترکیب زرد و قرمز تشکیل شده و رنگی مناسب برای پاییز و هم تابستان مناسب محسوب می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو نارنجی آشنا شوید.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

برای یک ست جذاب مانتو نارنجی را با رنگ آبی کاربنی ست کنید

جالب است که بدانید نارنجی و آبی دور رنگ مکمل در چرخه رنگ و متضاد از نظر گرمی و سردی هستند. آن ها در کنار هم تعادل و جذابیتی زیادی ایجاد می کنند. در روزهای گرم می توانید از جین های روشن و مانتو نارنجی متمایل به کرم استفاده کنید. البته خوب است که بدانید نارنجی پررنگ یا متمایل به آجری با سورمه ای و کاربنی جلوه ای دو چندان پیدا می کند. این ست با یک جفت کتونی ونس و سفید، استایل شما را فوق العاده می کند. جالب است که بدانید ست آبی کاربنی و نارنجی یک ست معروف و بسیار محبوب در فصل تابستان و بهار است و می توان گفت یکی از ترکیب های رنگی ای است که هرگز از مد نمی افتد.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

ست مانتو نارنجی با رنگ غالب بهار و تابستان

 یکی از اصول ست کردن لباس ها با یکدیگر را می توان استفاده از رنگ های غالب فصل دانست. برای مثال شما می توانید در فصل بهار برای ست کردن لباس های خود از رنگ سبز استفاده کنید و یا برای ایجاد جذابیت بیشتر به سراغ رنگ زرد بروید. سبز و نارنجی دو رنگ از رنگ های ثانویه چرخه رنگ هستند و جالب است که بدانید کنار هم به خوبی می‌ درخشند. سبز نماد آرامش و صلح می باشد و در کنار نشاط و هیجان نارنجی فوق العاده به نظر می آید. برای ست کردن این دو رنگ با هم فراموش نکنید که از سبز زارا استفاده کنید، زیرا این رنگ در سال 1402 یکی از رنگ های ترند می باشد.

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی

مانتو نارنجی خود را با پادشاه رنگ ها ست کنید

فراموش نکنید که رنگ طوسی یکی از رنگ هایی است که به بیشتر رنگ های چرخه رنگ ست می شود ولی با برخی دیگر ترکیب های شگفت انگیزی می سازد. خاکستری رنگی خنثی است که با هر رنگ پوست و سلیقه ای می تواند تبدیل به یک انتخاب شیک شود. نارنجی هم یکی از مناسب ترین رنگ هایی است که با طوسی ترکیبی فوق العاده می سازد. شما برای ست کردن مانتو نارنجی خود می توانید از طیف های مختلف تیره تا روشن خاکستری استفاده کنید.

مانتو نارنجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها