|

با شلوارهای ترند ۱۴۰۲ آشنا شوید

معرفی سه مدل شلوار که شیک نشونت میده؛ به نظرت برای استایل بهاری شلوار راسته یا بگ؟

انواع شلوار زنانه

امروزه کمد همه خانم ها شامل انواع شلوار زنانه، شومیز، انواع دامن و مانتو می باشد. ولی با این حال گاهی در انتخاب شلوار دچار سردرگمی می شوند.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید شلوار به نوعی لباس اطلاق می شود که پایین تنه را می پوشاند. ولی نکته قابل توجه این است که شلوارهای متنوع و فراوانی در بازار وجود دارند، به طوری که اگر برای خرید شلوار به بازار رفته باشید، ممکن است اسم های نا آشنایی را شنیده باشید که باعث سردرگمی شما شود. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا انواع شلوار زنانه را بشناسید و در ادامه برای ست کردن و پوشیدن آن ها با ترندهای سال آشنا باشید. جالب است که بدانید شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد، بنابراین فراموش نکنید که جدا از ویژکی هایی که ذکر شد باید مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما باعث شیک پوش تر شدن و یا انتخاب اشتباه شما باعث نامرتب و یا کوتاه دیده شدن شما می شود. شما برای استایل های کژوال از بیشتر شلوارها می توانید استفاده کنید ولی بهتر است که شلوار مام استایل و یا شلوار بگ را انتخاب کنید، زیرا این دو مدل برای استایل تابستانی شما معجزه خواهند کرد.

برای استایل های رسمی و مجلسی هم پیشنهاد ما به شما انتخاب شلوار راسته و پارچه ای است زیرا این شلوارها برای این سبک از استایل ها مناسب هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل از شلوار های ترند و محبوب 1402 آشنا شوید.

انواع شلوار زنانه

انواع شلوار زنانه

برای استایل های شیکِ تابستانی شلوار بگ بپوشید

اگر شما هم از پوشیدن شلوارهای جذب در هوای گرم تابستان کلافه شده اید و بدنبال استایلی راحت، کژوال و غیررسمی برای خارج از منزل هستید، شلوارهای بگ بهترین گزینه برای شما هستند. این نوع شلوارها علاوه بر اینکه زیبا و شیک هستند دارای تن خوری راحت و آزاد هستند که این ویژگی برای استایل های تابستانی یک ویژگی مهم محسوب می شود. شلوارهای بگ شلوارهایی هستند که از بالا تا پایین آزاد و گشاد هستند و معمولا در قسمت کمر آنها کش تعبیه می‌ شود. این نوع شلوارها در جنس‌ ها و رنگ‌ های متنوع تولید می شوند و برای افراد قد بلند و لاغر بسیار مناسب هستند.

انواع شلوار زنانه

انواع شلوار زنانه

اگر می خواهید کلاسیک و رسمی لباس بپوشید شلوار راسته را انتخاب کنید

شلوار راسته زنانه که به شلوار cigareet ،straight  و یا pencil معروف است. این شلوار زنانه الگوی پایه تمامی شلوار ها است و می توان گفت گشادی در قسمت های مختلف آن یکسان است. این نوع شلوار را هم در مدل شلوارهای پارچه ای و هم در مدل جین می توان دید. مدل پارچه ای این شلوار معمولا با خط اتو همراه است. این شلوار چون مناسب تمامی اندام ها است می توانید به راحتی از آن، هم در مراسم های رسمی و هم مناسبت های کژوال استفاده کنید. البته پیشنهاد ما برای شما در استایل های کلاسیک و رسمی استفاده از نوع پارچه ای این شلوار است تا نوع جین آن، جین های راسته را بهتر است برای استایل های کژوال و روزمره بگذارید.

انواع شلوار زنانه

انواع شلوار زنانه

شلوار مام فیت بپوشید تا مدرن و امروزی به نظر بیایید

شلوارهای مام فیت مشابه شلوارهای مام استایل هستند و از نظر شباهت می توان گفت هر دو فاق بلند و حالت مخروطی دارند. فقط در چند مورد با هم تفاوت دارند که آن هم این است که جنس شلوار مام استایل زنانه از پارچه جین ضخیم است ولی شلوارهای مام فیت لزوما جین نیستند و از انواع پارچه‌ های ضخیم و نازک در رنگ‌ های مختلف و یا حتی پارچه‌ ای دوخته می شوند. یا می توان گفت شلوارهای مام استایل نسبت به شلوار های مام فیت آزادتر هستند، در نتیجه شلوارهای مام فیت بیشتر به پا میچسبند و جذب تر هستند.

انواع شلوار زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها