|

اصول ست کردن شال در استایل

میدونی شال و باید با چیا ست کنی؟ با انتخاب و ست کردن درست شال تو استایلت معجزه کن

ست کردن شال

شال یکی از اصلی‌ترین لباس‌های خانم‌های ایرانی به حساب می‌آید که رعایت تناسب رنگ و ست کردن درست آن‌ کلید اصلی برای داشتن یک استایل خوب است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از مانتو شال یکی از اصلی‌ ترین لباس‌ های خانم‌ های ایرانی به حساب می‌ آید که رعایت تناسب رنگ و ست کردن درست آن‌ ها کلید اصلی برای داشتن یک استایل خوب است. پس حتما قبل از انتخاب هر نوع شال و روسری برای استایل خود بهتر است با اصول و قواعد ست کردن این اکسسوری های دوست داشتنی آشنا شوید. یکی از نکته هایی که هرگز موقع ست کردن شال در استایل خود نباید از یاد ببرید این است که شال های ساده و طرح دار دنیای کاملا متفاوتی دارند برای ست کردن، پس ابتدا به نوع شال خود دقت کنید. جالب است که بدانید اکثر خانم ها برای ست کردن شال طرح دار و شلوغ دچار مشکل می شوند، در حالی که اگر بدانید شال خود را چگونه و با چه ایتم هایی می توانید ست کنید دیگر جای نگرانی نخواهد بود. اگر می خواهید شال خود را از نظر رنگی ست کنید فراموش نکنید که به ترکیب هر رنگ با سفید ته رنگی از رنگ اولیه گفته می‌ شود که هر چقدر در این ترکیب رنگ سفید بیشتر باشد رنگ نهایی روشن‌ تر است.

رنگ سفید با ته رنگ‌ ها به خوبی ست می‌ شود و می‌ توانید از این موضوع در ست کردن شال و روسری با مانتو استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع اصول و قواعد ست کردن شال آشنا شوید.

شال را با چی ست کنیم؟

شال را با چی ست کنیم؟

شال را با مانتو ست کنید؛ نه به معنای هم رنگ پوشی

فراموش نکنید که ست کردن لباس ها با یکدیگر به معنای استایل مونوکروم و یا کاملا هم رنگ پوشی نیست، بلکه شما می توانید از رنگ های دارای هارمونی با یکدیگر استفاده کنید. خب اگر برایتان سوال شده است که شال خود را با چه آیتمی در استایل خود می توانید ست کنید در جواب باید بگوییم اولین پیشنهاد ما برای شما ست کردن شال با مانتو است. برای مثال اگر یک مانتو کرم و ساده به تن دارید می توانید یک شال طرح دار و شلوغ را با آن ست کنید. البته فراموش نکنید که رنگ کرم و یا یکی از رنگ های دارای هارمونی با کرم حتی اگر شده در طیفی متفاوت باید در شال شما وجود داشته باشند.

شال را با چی ست کنیم؟

شال را با چی ست کنیم؟

ست شلوار با شال را فراموش نکنید؛ متفاوت لباس بپوشید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای ست کردن شال خود با مانتو مشکی دچار سردگمی می شوید و یا علاقه ای به پوشیدن مانتوهای رنگی ندارید، بهترین انتخاب برای ست کردن شال برای شما استفاده از شلوار هم رنگ با شال است. این ترفند یکی از ترفندهای ست کرن شال برای استایل های کژوال و یا کلاسیک است. در نتیجه فرقی نمی کند که شلوار پارچه ای به تن دارید یا شلوار کتان مام استایل در نهایت شما می توانید یک مانتو سفید یا مشکی را با شلوار و شال سبز زارا ست کنید و استایلی جذاب و مدرن را تجربه کنید.

شال را با چی ست کنیم؟

شال را با چی ست کنیم؟

ست شال با کیف؛ ترند دنیای مد در چند سال اخیر

یکی از جدیدترین راه های ست کردن شال در استایل ست کردن آن با کیف است. اگر این روزها برای خرید کیف یا شال به مراکز خرید سر زده باشید، حتما دیده اید که این ست های شال و کیف چقدر متنوع و پرطرفدار هستند. شما می توانید با ست شال و کیف استایلی زیبا و کاملا شیک داشته باشید و از شر دغدغه ست کردن شال رها شوید. خوب است که بدانید این روزها شال های ساده بسیار ترند شده اند ولی اگر قصد دارید از ست کیف و  شال طرح دار استفاده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مانتو مجلسی شما نباید طرح دار باشد و بهتر است که پارچه آن کاملا ساده باشد.

شال را با چی ست کنیم؟

شال را با چی ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها