|

کیف های سال را بشناسید

معرفی کیف های زنانه ترند 1402؛ اگه از کیف های ساده خسته شدی کوله و کلاچ دست بگیر

کیف زنانه

اگر شما هم هنگام خرید کیف مردد می‌شوید و نمی‌دانید کدام کیف را بخرید که بهترین کاربرد و استفاده را برای شما داشته باشد، جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید کمی عجیب باشد به نظرتان ولی هیچ استایل زیبای زنانه‌ ای بدون کیف جذاب و کامل نخواهد بود. اکثر بانوان عاشق خرید کردن هستند، به خصوص خرید انواع کیف زنانه در سایزهای گوناگون که بتوانند آن‌ ها را با لباس خود هماهنگ کنند و وسایلشان را در آن جای دهند، زیرا خرید کیف حس بسیار خوبی به آن‌ ها می‌ دهد. ولی آیا شما انواع کیف را کامل می شناسید؟ پس اگر شما هم هنگام خرید کیف مردد می‌ شوید و نمی‌ دانید کدام کیف را بخرید که بهترین کاربرد و استفاده را برای شما داشته باشد بهتر است ابتدا با انواع کیف زنانه و یا با ترندهای سال جدید تا حدودی آشنا شوید و بعد یک گزینه مناسب برای استایل خود را انتخاب نمایید. پس فراموش نکنید که شناخت انواع کیف‌ زنانه برای استایل‌ های مختلف، به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر حمل آسان لوازم مورد نیازتان، استایلی جذاب و هماهنگ را برای مهمانی‌، قرارهای رسمی، سفر، خرید و پیاده‌روی داشته باشید. البته پیشنهاد ما برای استایل های دخترانه در سال جدید کوله پشتی چرم و جمع و جور و برای استایل های خانومانه و رسمی کیف کلاچ است.

فراموش نکنید که اگر اطلاعات کافی درباره کاربرد انواع کیف‌ ها نداشته باشید، نمی‌توانید کیف مناسبی تهیه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل کیف زنانه آشنا شوید.

انواع کیف زنانه

انواع کیف زنانه

کوله پشتی چرم؛ استایلی دخترانه و لوکس داشته باشید

کوله پشتی نوعی کیف است که غالبا در پشت حمل می‌ شود اما دستگیره‌ ای مجزا در بالا برای حمل دستی نیز دارد. یک کوله پشتی می‌ تواند کاربرد گسترده‌ ای از استفاده روزانه تا محل کار، دانشگاه یا حتی سفرهای کوتاه داشته‌ باشد. یکی از ترندهای جدید کیف در سال های اخیر کوله پشتی های چرم  فانتزی هستند، این کوله پشتی ها اگر از چرم طبیعی تهیه شده باشند قیمت بالایی دارند و به استایل شما حالتی لوکس و جذاب می بخشند. فراموش نکنید که این مدل کیف ها برای استایل های کژوال و یا اسمارت کژوال مناسب هستند در نتیجه از ااستفاده آن ها در استایل های رسمی و مجلسی خودداری کنید.

انواع کیف زنانه

انواع کیف زنانه

کیف کلاچ؛ ترند جدید دنیای مد را فراموش نکنید

خوب است که بدانید کلمه‌ کلاچ به معنای محکم گرفتن است و به همین دلیل این نام برای این کیف زنانه انتخاب شده است. کیف‌ های کلاچ اغلب بدون بند و دسته هستند؛ اما در برخی از انواع آن، بند زنجیری و ظریفی نیز وجود دارد. این نوع از انواع کیف زنانه که ظاهری بسیار شیک و کلاسیک دارد؛ انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی‌ ها و مجالس خواهد بود و ظاهری فوق‌ العاده جذاب به استایل شما خواهد بخشید. هنگامی که از این کیف ها استفاده می کنید فراموش نکنید که فقط چیزهای بسیار ضروری را با خود در حالتی مینیمال، ظریف و شیک حمل خواهید کرد.

انواع کیف زنانه

انواع کیف زنانه

کیف ساتچل؛ چرا که نه هم سرکار هم مسافرت

کیف ساتچل زنانه را می‌ توان ترکیبی از کیف پستچی و کیف هلالی زنانه دانست. این کیف را می توان کیفی صاف با دیواره‌ های سفت دانست و از مهم ترین ویژگی‌ های کیف زنانه ساتچل می توان به حالت ایستاده آن اشاره کرد، کیف‌ های ساتچل زنانه مستطیلی شکل هستند و در جلو با یک یا دو سگک بسته می‌ شوند و معمولا بند آن‌ ها بلند و به پایین بدن آویزان می‌ شود. کیف ساتچل زنانه را می‌ توان کیف تجاری نیز نامید. کیف ساتچل کیف بزرگ و جاداری است و از نظر مدلی می توان آن را کیفی میان کیف دستی روزمره و کیف لپ تاپ دانست.

انواع کیف زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها