|

تابستون و بهار چه رنگ لاکی بزنیم؟

معرفی چندتا طرح ناخن و لاک تابستونی؛ ست کردن که فقط برای مانتو و لباس نیستش!

لاک ناخن

در هر فصل، تعدادی رنگ مناسب با حال و هوای آن فصل وجود دارد. رنگ‌ های هر فصل در طراحی مد و پوشاک، لوازم‌آرایشی و ... تاثیر گذار هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید از لباس گرفته تا رنگ لاک و یا آرایش همه و همه باید متناسب با فصل و موقعیتی که قرار است در آن حضور پیدا کنید انتخاب شوند. رنگ‌ ها به زندگی معنی می‌ بخشند و از آنجا که دنیای خانم‌ ها بسیار رنگارنگ است، انتخاب رنگ مناسب برای هر چیزی اهمیت بیشتری هم نسبت به دنیای مردانه دارد. خانم‌ ها رنگین‌ کمانی از انواع لباس‌ ها و لوازم‌ آرایش در وسایلشان دارند وجالب است که بدانید یکی از چیزهایی که بیشتر از هر وسیله دیگری به داشتن همه طیف رنگی آن توجه می‌ کنند لاک ناخن است. گاهی اوقات انتخاب یک رنگ از بین چندین رنگ لاک خوش‌ رنگ کار دشواری است اما دانستن اینکه چه رنگ لاکی برای فصلی مانند بهار یا تابستون مناسب است می تواند به شما در امر انتخاب کمک کند. البته فراموش نکنید که دنیای آرایشی هم مانند دنیای مد و پوشاک بسیار متنوع است و هر سال با ترندهای جدیدی به جهان معرفی می شود، برای مثال قبل از انتخاب رنگ و یا طرح ناخن خود بهتر است که با ترندهای سال آشنا شوید.

در واقع فصول گرم سال، رنگ‌ های خنک و جذاب را بر روی ناخن‌ ها می‌طلبد. ضمن این که بسیاری از رنگ‌ ها، در فصل‌ های مختلف و همچنین سال‌ های مختلف، به یکباره ترند می‌ شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع رنگ و طرح لاک ترند 1402 آشنا شوید.

لاک تابستونی

لاک تابستونی

لاک بیبی بومر بزنید؛ از ترکیب رنگ ها نترسید

بیبی بومر یکی از جدیدترین و زیباترین روش‌ های طراحی ناخن است که در آن اغلب از دو رنگ استفاده می‌ شود. میزان سطح دو رنگی که برای طراحی ناخن بیبی بومر استفاده می شود، به نسبت 70 به 30 درصد است. به این صورت که رنگ قسمت لبه ناخن با سایر نقاط ناخن متفاوت است. ابتدا این روش لاک زدن شامل دو رنگ هلویی و سفید می شد ولی امروزه شاهد بیبی بومرهای رنگی رنگی و بسیار شاد هستیم که برای همه افراد با همه سلیقه ها مناسب هستند. جالب است که بدانید این روش با نام های فرنچ ناخن سایه روشن یا آمبره هم در میان ناخن کارها شناخته می شود.

لاک تابستونی

لاک تابستونی

از مونوکروم بنفش استفاده کنید تا تابستانی شیک داشته باشید

جالب است که بدانید منظور از مونوکروم استفاده از تمام طیف های رنگ بنفش است، زیرا شما می تواند برای بهار امسال از یاسی گرفته تا بنفش سیر را انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما برای شما رنگ بنفش ارغوانی است، بنفش ارغوانی سایه ای است که رنگ و لعاب رنگی مورد نیاز شما را فراهم خواهد کرد. این رنگ که بین سرد و گرم است برای تابستان بسیار مناسب است و حس خوب و ملایم خنک کننده ای دارد. برای ست کردن این رنگ می توانید از اکسسوری های بنفش ارغوانی یا کیف و کفش در استایل استفاده نمایید.

لاک تابستونی

طرح و رنگ های تابستانی را به سبک مینیمال امتحان کنید

طراحی ناخن مینیمال از انواع مدل های ساده و شیک است که زیبایی و جذابیت خاصی را دارد و شما می توانید در هر جایی از این مدل برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. پس فرقی نمی کند که استایل کلاسیک ررا انتخاب کرده اید یا کژوال می پوشید، در هر حال می توانید از این طرح و رنگ ها برای ناخن های خود استفاده کنید. در طراحی مینیمال طراحی خلاقانه و متفاوت برای تزیین ناخن انجام می شود. برای مثال می توانید روی سطح ناخن اعداد و حروف را طراحی کرده و به راحتی برچسب حروف و اعداد را تهیه کنید و روی ناخن هایتان بچسبانید.

لاک تابستونی

لاک تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی