|

آشنایی با استایل تابستونی با مانتو آبی

یادت باشه تابستون وقت پوشیدن مانتو مشکی نیست؛ با مانتو آبی آسمون و به زمین بیاررر!

مانتو آبی

رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است و فارغ از دنیای مد و فشن، رنگی است که هیج گاه قدیمی نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است و فارغ از دنیای مد و فشن، رنگی است که هیج گاه قدیمی نمی شود. پس اگر برای تابستان قصد دارید استایلی متنوع و جذاب را تجربه کنید بهتر است که یک مانتو آبی به تن کنید. حال اگر برایتان سوال شده است که چه نوع آبی ای مناسب این فصل گرم سال است؟ باید بگوییم شما می توانید از هر نوع مانتو آبی ای برای فصل تابستان استفاده کنید، البته با این تفاوت که باید بدانید ست کردن آبی آسمانی با آبی نفتی بسیار متفاوت از یکدیگر است. از لحاظ علم روانشناسی رنگ ها، آبی یک رنگ آرامش بخش و صمیمانه است و به عنوان نماد آرامش، صداقت، اعتماد، وفاداری، اعتماد به نفس، هوش و حقیقت در نظر گرفته می شود. رنگ آبی احساس خنکی، شادابی و سرزندگی را منتقل می کند از این رو یک پیشنهاد عالی برای استفاده در استایل تابستانی و بهار می باشد. پس فراموش نکنید که بقیه سال را برای پوشیدن مانتو مشکی وقت دارید، در تابستان باید متفاوت و خنک لباس بپوشید.

و خوب است که بدانید بعد از رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و طوسی، رنگ آبی راحت ترین انتخاب برای رنگ لباس به شمار می رود. در ادامه این مقاله هراه ما باشید تا با انواع استایل تابستانی با مانتو آبی آشنا شوید.

ست کردن مانتو آبی

ست کردن مانتو آبی

مانتو آبی را با سفید ست کنید؛ مثل سیندرلا لباس بپوشید

ست کردن مانتو آبی آسمانی آسان است، زیرا شما می توانید با اکثر رنگ ها و لباس هایی که دارید یک استایل تابستانه شیک با مانتو آبی درست کنید. در نتیجه فراموش نکنید که برای ست کردن مانتو آبی اولین و بهترین گزینه برای شما رنگ سفید است، زیرا این ترکیب رنگی به شما ظاهری زیبا و فریبنده می بخشد. ست کردن این مانتو با رنگ سفید یک پیشنهاد سریع و راحت است و می توان پگفت برای افراد محافظه کار گزینه مناسبی است. پس برای ست کردن مانتو آبی خود بهتر است ابتدا یک شلوار سفید و متناسب با استایل خود را انتخاب کنید و در ادامه استایل خود را با شال و اکسسوری های سفیر تکمیل نمایید.

ست کردن مانتو آبی

ست کردن مانتو آبی

مانتو آبی و ترکیب نارنجی یا زرد؛ جسورانه لباس بپوشید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که عادت دارید انتخاب های جسورانه ای را برای لباس های خود داشته باشید می توانید، استایل تابستانی و جذاب خود را بهتر است با رنگ های نارنجی و یا زرد تکمیل کنید. ست کردن مانتو آبی با این دو رنگ بر خلاف ست پیشنهادی اولی بسیار جذاب و پر انرژی خواهد بود. هنگامی که قصد استفاده از این رنگ ها را دارید، بهتر است مانتو آبی خود را تیره انتخاب کنید زیرا آبی تیره در کنار این دو رنگ ترکیب زیباتری را می سازد. آبی تیره فرد را قدرتمند، با اعتبار و قابل اعتماد  نشان می دهد و مثل یونیفرم پلیس ها و خلبان ها، نمادی از اطمینان و امنیت را بیان می کند.

ست کردن مانتو آبی

ست کردن مانتو آبی

مانتو آبی را با رنگ سرخابی ست کنید؛ تابستان را لمس کنید

یکی از رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبایی را در کنار مانتو آبی روشن برای شما به ارمغان می آورد، رنگ سرخابی است. پس اگر می خواهید طوری لباس بپوشید که در مهمانی چشم ازتان برداشته نشود و در عین حال دخترانه و شیک دیده شوید بهتر است که مانتو ابی روشن بپوشید و آن را با شال، کیف و کفش و اکسسوری های سرخابی ست کنید. جالب است که بدانید سرخابی از ترکیب دورنگ قرمز و بنفش ایجاد شده است. سرخابی پویا، برون گراست و دوستانه است، پس پیشنهاد می‌ کنیم اگر دارای انرژی بالایی هستید از ست مانتو آبی روشن با سرخابی استفاده کنید.

ست کردن مانتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها