|

برای استایل مجلسی چه اکسسوری هایی استفاده کنیم؟

معرفی چندتا اکسسوری که میتونه شیک نشونت بده؛ برای استایل لوکس اینارو یادت نره

اکسسوری لوکس

مد و فشن فقط شامل لباس نیست بارها شنیده‌ ایم که استفاده نادرست از اکسسوری‌ ها می‌تواند تمام آنچه با لباس‌ هایتان ساخته‌ اید را نابود کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید اکسسوری بخشی جدایی ناپذیر از استایل خانم های شیک پوش و امروزی است، پس فراموش نکنید که همانقدر که برای انتخاب مانتو و یا لباس های استایل خود وقت می گذارید برای انتخاب اکسسوری مناسب با استایل خود هم باید وقت و انرژی بگذارید. مد و فشن فقط شامل لباس نیست بارها شنیده‌ ایم که استفاده نادرست از اکسسوری‌ ها می‌تواند تمام آنچه با لباس‌ هایتان ساخته‌ اید را نابود کند. مخصوصا اگر برای رفتن به مهمانی ای رسمی آماده می شوید و می خواهید ظاهری لوکس و زیبا داشته باشید، بهتر است که در انتخاب اکسسوری دقت کنید و قبل از انتخاب با اکسسوری های لوکسی مانند گوشواره جواهر، گوشواره ایرکاف و یا با گردنبند ماری ترند و محبوب 1402 آشنا شوید. به طور کلی و در یک تعریف کوتاه می‌توان اینطور نوشت که اکسسوری به لوازم جانبی ای گفته می‌ شود که شاید به تنهایی کافی نباشند اما حضورشان در استایل شما یا در دکور منزلتان غوغا می‌ کند. اکسسوری‌ ها ایجاد شده‌اند تا به جسم هرچیز روح و معنا ببخشند. در این میان یکی از مهم ترین انواع اکسسوری زنانه و مردانه زیورآلات طلا است.

پس فراموش نکنید که برای داشتن استایلی شیک باید از انواع زیورآلات استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع اکسسوری های شیک و لوکس زنانه آشنا شوید.

گوشواره جواهر

گوشواره جواهر

گوشواره جواهر را امتحان کنید؛ مثل ملکه ها در مهمانی بدرخشید

یکی از راه های شیک دیده شدن در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده از گوشواره های جواهر است، این گوشواره ها می توانند از شما یک ملکه تمام عیار بسازند. فراموش نکنید که در دنیای مد و فشن نیز به تمام لوازم جانبی به جز لباس‌های اصلی، اکسسوری گفته می‌ شود. انواع اکسسوری در کنار لباس‌ های اصلی برای افزایش جلوه و زیبایی یا ایجاد هارمونی رنگ‌ ها به کار می‌ روند. البته دقت کنید که اگر اکسسوری به درستی انتخاب شود، می‌تواند استایل فرد را به طور کامل متحول کند. برای مثال اگر یک پیراهن مجلسی رنگی به تن کرده اید و می خواهید رنگ جواهر گوشواره خود را با آن ست کنید بهتر است که از رنگ های دارای هارمونی و یا هم طیف آن استفاده کنید.

گوشواره جواهر

گوشواره جواهر

گردنبند هرینگبون را فراموش نکنید؛ گردنبند ترند سال را بشناسید

یکی از ترندهای جدید دنیای مد متعلق به گردنبند ماری است که می توان گفت به تازگی این گردنبندها در استایل های شیک و امروزی به جایگاه بالایی رسیده اند. گردنبند هرینگبون نوعی زنجیر با بافت جناغی است که می توان گفت دارای سبکی کلاسیک است و هرگز از مد نمی‌ افتند. پس اگر می خواهید همیشه شیک و امروزی دیده شوید بهتر است که یکی از این گرنبندها را همیشه در کمد خود داشته باشید و برای استایل های رسمی و لوکس خود استفاده کنید. جالب است که بدانید هرینگبون در زبان انگلیسی به‌معنای استخوان شاه‌ ماهی است. دلیل نام‌ گذاری این گردنبند هم این است که بافت آن کاملا شبیه استخوان ستون فقرات شاه‌ ماهی است و همان طرح پیچیده را دارد.

گردنبند ماری

گردنبند ماری

برای استایلی متفاوت و شیک، گوشواره ایرکاف بیاندازید

ایرکاف ها نوعی اکسسوری زنانه محسوب می شوند که به تازگی وارد اکسسوری شدند و در همین زمان کم توانسته اند طرافداران زیادی پیدا کنند. جالب است که بدانید این گوشواره ها دارای نوعی ططاحی پیچیده و جدید هستند و با گوشواره هایی که تا به امروز داشته اید کالا متفاوت می باشند. امروزه ایرکاف ها در مدل ها و رنگ های متنوع طراحی شده اند تا شما راحت تر بتوانید متناسب با استایل و سلیقه خود انتخاب کنید. درباره استفاده این نوع گوشواره ها خوب است بدانید که ایرکاف بر اساس فشاری که شما روی آن وارد می کنید و آن را روی گوش چفت می کنید، روی گوشتان قرار می گیرد، چون ایرکاف ها بر خلاف گوشواره های معمولی نیازی به سوراخ گوش ندارند، به همین دلیل نباید از آنها انتظار داشته باشید که به اندازه گوشواره های معمولی روی گوشتان چفت شوند.

گوشواره جواهر

گوشواره جواهر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها