|

چگونه استایل اداری شیک داشته باشیم؟

به نظرت برای سرکار یا قرارهای کاری چه مانتویی مناسبه؟ معرفی چند مدل مانتو اداری شیک

مانتو اداری

اگر استایل اداری را سخت می دانید و از لباس های عادی برای سرکار استفاده می کنید؛ تنها کافی است که خود را به پوشیدن لباس های رسمی عادت دهید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید خوش استایل بودن می تواند به دلیل آن باشد که شما هر لباسی را به جای خود و در مکان مناسب انتخاب کنید، پس فراموش نکنید که استایل رسمی و مجلسی شما برای مهمانی با استایل اداری و محیط کار شما باید متفاوت باشد. تقریبا همه ما می ­دانیم که لباس ما نشان دهنده هویت ما است و پوشش مناسب و در عین حال به روز و شیک در محیط های مختلف تأثیری بی نظیر بر اعتماد به نفس ما می­ گذارد. یکی از مهم ­ترین محیط ­ها که پوشش مناسب در آن خیلی اهمیت دارد محیط ­های کاری است. استایل مناسب محیط کار و استایل اداری، پیامی از شخصیت و حرفه ای بودن ما می تواند باشد و هرچقدر مناسب ­تر و حرفه ای ­تر انتخاب شده باشد اعتماد به نفس و کارایی ما را بیشتر می­ کند. پس فراموش نکنید که همانقدر که برای انتخاب مانتو مجلسی خود وقت صرف می کنید برای انتخاب مانتو اداری نیز باید وقت و توجه صرف کنید، زیرا این مانتو قرار است تعیین کننده شخصیت شما در محیط اداری شما باشد.

البته فراموش نکنید در استایل اداری استفاده از کیف ­و کفش مناسب برای محیط کار به شما کمک می­ کند تا استایلی کامل و بی نقص داشته باشید، پس در انتخاب این موارد هم دقت کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل اداری با مانتو اداری آشنا شوید.

مانتو اداری

مانتو اداری

مانتو اداری چه نوع مانتویی است؛ شیک و راحت لباس بپوشید

جالب است که بدانید اگر در ادارات و شرکت‌ هایی با فضا های به شدت رسمی کار می‌ کنید، قطعا به یک ست لباس فرم کاملا رسمی نیاز خواهید داشت. این استایلی است که بیشتر مدیران رده بالا به ویژه برای شرکت در جلسات کاری مهم انتخاب می‌ کنند. حال اگر برایتان سوال است که مانتو و یا لباس فرم اداری دارای چه ویژگی هایی است باید بگوییم که مانتو اداری در ابتدا باید دقیقا سایز شما باشد؛ یعنی نه برایتان بزرگ باشد و نه برایتان کوچک و بیش از اندازه جذب باشد. پیشنهاد ما به شما برای استایلی شیک استفاده از ست های ادرای است زیرا این مانتوها به همراه خود شلوار ست دارند و این باعث هماهنگی و استایل زیبا و مرتب در شما خواهد شد.

مانتو اداری

باید و نباید های استایل اداری را بشناسید

خوب است که بدانید استایل اداری به جز انتخاب مانتو ادرای مناسب شامل باید ها و نباید های زیادی است که این شرایط همگی در ظاهر شما تاثیرگذار خواهند بود. برای مثال از پوشیدن کفش­ های پاشنه دار در محیط کار جدا خودداری کنید. این کفش ­ها علاوه بر این ­که مناسب استایل محل کار نیستند باعث می ­شوند هم خودتان و هم دیگران را اذیت کنید. صدای پاشنه ­ها برای همکارانتان قطعا ناخوشایند است و همینطور سختی راه رفتن و تحمل این کفش­ ها برای تایم طولانی برای خودتان می تواند بسیار سخت باشد. دومین نکته مهم درباره انتخاب کفش این است که استفاده از صندل و کفش­ های جلوباز مناسب مهمانی، کنار دریا و ساحل است، در نتیجه از پوشیدن صندل در استایل اداری پرهیز نمایید.

مانتو اداری

مانتو اداری

در استایل ادرای چه اکسسوری هایی استفاده کنیم؟

همیشه گفته ایم که اکسسوری یکی از آیتم های تکمیل کننده استایل است و فرقی هم نمی کند که استایل شما مجلسی باشد یا اداری زیرا یک خانم شیک پوش در نهایت نیاز دارد از اکسسوری های مناسب استفاده کند. سعی کنید اگر می ­خواهید از اکسسوری برای استایل محل کار خود استفاده کنید. از اکسسوری­ های مینیمال و نهایتا یک یا دو اکسسوری نظیر ساعت و حلقه ­ای مینیمال استفاده کنید. فراموش نکنید که اکسسوری­ های تجملاتی، مناسب محیط کار نیستند و استفاده از آن­ ها در محیط کار بر خلاف تصورتان، چهره بدی به شما می ­دهد.

مانتو اداری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی