|

ابرو هایمان را چگونه آرایش کنیم؟

برای آرایش ابرو به صورت حرفه ای چه چیزهایی لازم است؟ با همین چند قلم معجزه کنید!

آرایش ابرو

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در انتقال درونیات افراد به یکدیگر، چهره آنها است که در این بین حالت و مدل ابروها نقش مهمی ایفا می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی هنگام برخورد یا ملاقات با هر فردی اعم از زن و مرد اولین چیزی که نگاه ها را به خود جلب می کند چشم و ابرو است. در نتیجه همه خانم های زیبا پسند باید به آرایش حرفه ای ابروهای خود به اندازه سایه زدن یا کشیدن خط چشم اهمیت دهند. به جز علل ذکر شده می توان گفت که یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در انتقال حالات و درونیات افراد به یکدیگر، چهره آنها است که در این بین فرم، حالت و مدل ابرو ها نقش مهمی ایفا می کنند. پس خوب است که قبل از شروع آرایش صورت خود بدانید که چه نوع ابرویی به شما و فرم چهره شما می آید و یا حتی چه نوع ابزارهایی برای آرایش خود لازم دارید. برای مثال برای یک میکاپ حرفه ای شما نیازمند یک سایه ابرو خوب و یک صابون ابرو هستید. البته در انتخاب سایه ابرو دقت کنید، زیرا انتخاب رنگ مناسب برای ابروها بسیار مهم است. شما با انتخاب صحیح رنگ ابروهای خود می توانید چهره ای طبیعی و زیبا داشته باشید، اما در صورت انتخاب رنگی نامناسب، چهره شما حالتی بی روح یا تصنعی پیدا خواهد کرد.

فراموش نکنید که لوازم آرایش ابرو بهترین ابزار برای رفع نواقص ابرو و زیباتر کردن ابرو هستند، اما سوال این است لوازم آرایش ابرو را می شناسید؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع آرایش ابرو و ابزارهای آن آشنا شوید.

سایه ابرو

سایه ابرو

سایه ابرو؛ قدم اول انتخاب یک سایه مناسب است

در میان تمام مدل های لوازم آرایش ابرو، سایه ابرو نیز از همه محبوب تر و کارآمدتر است. زیرا اغلب خانم ها می خواهند ابروهایی دخترانه، طبیعی و هالیوودی داشته باشند. پس اگر می خواهید ابروهایتان طبیعی باشد، سایه ابرو بهترین انتخاب است. سایه های ابرو به شکل پودر فشرده در یک ظرف مانند سایه چشم تولید می شوند. برای آرایش حرفه ای ابروهای خود با سایه فقط کافی است که براش مخصوص ابرو را بردارید و به سایه آغشته کنید و جاهای خالی ابروی خود را به شکل هاشور پر کنید، فراموش نکنید که در این روش نیازی به قاب سازی برای ابرو نیست.

سایه ابرو

سایه ابرو

در ادامه برای لیفت ابرو ها، صابون ابرو استفاده کنید

جالب است که بدانید یکی از ترندها آرایش در سال های اخیر ابروهای لیفت شده و طبیعی هستند، پس این مرحله را هرگز فراموش نکنید. ابروهای لیفت شده و به سمت بالا چهره شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهند؛ ژل یا صابون ابرو از جمله لوازم آرایش ابرو است که ابروهایتان را لیفت و مرتب می کند. ژل ابرو بی رنگ است و همان طور که گفتیم برای بالا کشیدن ابرو و مرتب کردن ابرو می توانید از ژل برو استفاده نمایید. البته اگر می خواهید همانطور که ابروهای خود را لیفت می کنید رنگ آن ها را عوض کنید می توانید به جای صابون از ریمل ابرو استفاده کنید؛ البته این محصول ظاهر طبیعی ندارد و پیشنهاد نمی شود.

سایه ابرو

سایه ابرو

در مرحله آخر با مداد ابرو لکه گیری کنید

برای آرایش بی نقص و کامل نیاز است که در مرحله آخر با مداد ابروهایتان را لکه گیری کنید زیرا ممکن است به خاطر استفاده از صابون ابرو جاهیایی از ابرو سفید دیده شود. برای این کار مانند سیایه زدن از قاب سازی بری ابرو خودداری کنید، فقط با مداد ابرو جاهای خالی را به صورت هاشور یا سایه پر کنید. جالب است که بدانید تنوع رنگی در بین مدادها بسیار بالا است و کار کردن با مداد ابرو خیلی راحت است، به همین دلیل تعداد زیادی از خانم‌ ها برای مرتب کردن ابروی خود از مداد ابرو استفاده می‌ کنند.

سایه ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی