|

معرفی انواع استایل با مانتو مشکی

به نظرتون مانتو مشکی را با چه رنگ هایی باید ست کنیم؟ با مانتو ساده هم میشه جذاب بود!

مانتو مشکی

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن پاسخی برای چگونگی ست کردن شال با مانتوی تیره و یا مشکی هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله مطالعه فرمایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید همه خانم ها در کمد لباسشان یک پالتو و یا مانتو مشکی رنگ دارند، زیرا رنگ مشکی جز آن دسته از رنگ هایی است که به سادگی ست می شود و در تمام سبک های استایل استفاده می شود. پس فراموش نکنید که فرقی نمی کند کژوال پوش هستید یا کلاسیک در هر صورت داشتن یک مانتو مشکی در کمدتان واجب است. برای ست کردن مانتو مشکی به اندازه مانتو رنگی دغدغه نخواهید داشت زیرا همانطور که گفتیم ست کردن مانتو مشکی کار دشواری نیست، فقط کافی است ترکیب های رنگی مکمل و جذاب آن را بشناسید تا استایلی زیبا و بی نظیر داشته باشید. شما با مانتوی مشکی خود می توانید شال هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و … را ست کنید. البته بهتر است شال سفید یک دست یا کرم یک دست نپوشید و با رنگ ها بازی کنید. از همه مهم تر در انتخاب شال و روسری به رنگ پوست چهره خود دقت کنید و بعد از آن رنگ مانتو و کیف و کفش را در نظر بگیرید. پس فراموش نکنید که رنگ شالی را انتخاب کنید که پوست صورتتان را بهتر نشان دهد.

البته دقت کنید که اگر در رنگ پوستتان زردی وجود دارد از رنگ های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است از رنگ های بژ و صورتی انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو مشکی آشنا شوید.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی و معجزه رنگ سبز را دست کم نگیرید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مانتو مشکی با اکثر رنگ ها به راحتی ست می شود و ست کردن مانتو مشکی کار چندان سختی نیست. اگر شما مانتو مشکی دارید و نمی دانید چه رنگ شال یا روسری ای را انتخاب کنید می توانید آن را با رنگ سبز ست کنید، این رنگ برای بهار بسیار مناسب است و به استایل شما روح می بخشد. برای ست کردن مانتو مشکی با سبز می توانید از همه سبزها استفاده نمایید برای مثال از سبز تیره و زیتونی گرفته تا سبز روشن و زارا همگی برای این مانتو مناسب هستند. اما اگر می خواهید استایلی ترند و امروزی داشته باشید پیشنهاد ما به شما شال سبز زارا و کفش های زارا است، زیرا این آیتم ها ترندهای سال جدید هستند.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی را با کرم و طلایی ست کنید؛ لوکس و شیک لباس بپوشید

مانتو مشکی را می توانید با هر رنگی که تمایل دارید ست کنید. اما دقت داشته باشید به کار بردن هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خود را دارد. برخی خانم ها علاقه مند هستند که سرتا پا لباس مشکی بپوشند؛ آن ها می توانند با استفاده از رنگ کرم یا طلایی به شکل خلاقانه ای استایل فوق العاده ای برای خود دست و پا کنند. البته فراموش نکنید که رنگ کرم را بر اساس فرم بدنی تان وارد استایل تان کنید. پس اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید و الویت برای شما لوکس دیده شدن است پیشنهاد ما برای شما رنگ کرم و یا طلایی است.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی را با نارنجی ست کنید؛ استایلی مهیج و زیبا

ست کردن مانتو مشکی با رنگ نارنجی یکی از گزینه های فوق العاده جذاب برای بهار و تابستان به شمار می رود. در صورتی که در استایل خود از رنگ مشکی و نارنجی استفاده می کنید هرگز کفش و کیف خود را به رنگ نارنجی انتخاب نکنید. بهترین انتخاب برای خانم های قد بلند این است که شلوار و شال خود را به رنگ مشکی و کفش هایشان را به رنگ مشکی انتخاب کنند. البته برای اکسسوری می توانید از رنگ نارنجی کمک بگیرید، برای مثال از گوشواره های بزرگ و رنگی سال استفاده کنید.

مانتو مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها