|

بررسی استایل الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با استایل اسمارت کژوال در اکران تی تی؛ راحله ابلق گل گلی کجا الان کجا!

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یکی از بازیگران جوان و خوش چهره سینمای ایران است که به جز نقش آفرینی های خود به خاطر استایل های جسورانه اش شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر ایرانی متولد 7 تیر سال 1363 در منطقه پاسداران تهران است. جالب است که بدانید او به جز بازیگری طراح صحنه و لباس سینما، تئاتر و تلویزیون هم می باشد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است و در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی الناز شاکردوست بعد از اولین نقش آفرینی اش بسیار پر کار بوده و می توان گفت در این سال ها رشد چشمگیری را نسبت به دیگر بازگیران جوان داشته است. الناز شاکر دوست در سال 1397 برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. از دیگر نمونه های آثار الناز شاکردوست می توان به  فیلم ابلق، سراسر شب، از ما بهترون، تی تی، چراغ قرمز، مطرب، قلب یخی، اسب سفید پادشاه، باد در علفزار می پیچد، رسوایی و بی وفا اشاره کرد. حال جالب است که بدانید این بازیگر خانم علاوه بر بازی های بی نظیری که از خود به نمایش گذاشته است، به دلیل استایل های جسورانه و خاصش هم معروف است.

الناز شاکر دوست بیشتر اوقات اسمارت کژوال می پوشد، یعنی می توان گفت او هر آنچه که شیک و راحت باشد را انتخاب می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جدید الناز شاکردوست آشنا شوید.

استایل الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با کت و شلوار عجیبش در اکران فیلم تی تی

جالب است که بدانید الناز شاکردوست در مراسم اکران فیلم تی تی یک کت و شلوار اورسایز و ملانژ به تن داشت و برای دیگر آیتم ها از رنگ جذاب مشکی استفاده کرده بود. البته خوب است که بدانید آن چیزی که این استایل را خاص و جذاب کرده بود این کت و شلوار نبود بلکه کیف و اکسسوری هایی بود برای تکمیل استایل استفاده شده بود. با کمب دقت به تصاویر پایین خواهید دید که در این استایل الناز هم مانند همیشه یک کیف خاص و متفاوت مشاهده می شود که باعث جذابیت دوچندان استایل آن شده است. البته یکی از تفاوت های دیگر این استایل با دیگر استایل های او را می توان استفاده نکردن از مانتوهای زرد، نارنجی، صورتی، قرمز، آبی نفتی دانست.

استایل الناز شاکردوست

استایل الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با ست طوسی و صورتی در اکران شبی که ماه کامل شد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید الناز شاکردوست تنوع رنگ در انتخاب‌هایش اولین چیزی است که به چشم می‌ آید. در این سال‌ های رفته می‌ توان او را با ده‌ها رنگ مانتو به خاطر آورد؛ آن هم نه رنگ‌ هایی متداولی مثل سفید، سورمه‌ای و قهوه‌ای بلکه رنگ‌ های خاص، تند و جسورانه که به قول خودش خبر از روحیه شاد، پرانرژی و فارغ از افسردگی این بازیگر جوان می‌ دهد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید او برای شرکت در مراسم اکران فیلم شبی که ماه کامل شد کاملا اینگونه لباس پوشیده است. یعنی یک رنگ شاد را انتخاب کرده است و از رنگ های دارای هارمونی و یا خنثی برای ست کردن آن کمک گرفته است.

استایل الناز شاکردوست

استایل الناز شاکردوست

استایل اسمارت کژوال الناز شاکردوست با کت آبی

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم استایل شخصی الناز شاکردوست تا حدودی اسمارت کژوال است، البته اسمارت کژوالی که آیتم هایش جسورانه انتخاب می شود! جالب است که بدانید استایل اسمارت کژوال برای خیلی از طرفداران مد مبهم است که تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد. مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

استایل الناز شاکردوست

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل الناز شاکردوست قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • سمیه ارسالی در

    امان از پول که میشه بهترین لباسارا خرید و پوشید و زیباتر شد

  • محسن ارسالی در

    همینم فردا میره خارج

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست ب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها