|

تابستان امسال چه صندلی را انتخاب کنیم؟

تابستون علاوه بر مانتو نخی صندل میطلبه؛ معرفی انواع صندل زنانه و ترند های سال

صندل

معمولا خانم ها با شروع شدن فصل گرم و تابستانی کفش های خود را رها کرده و صندل را جایگزین آن می کنند. حال به نظرتان چه صندلی مناسب امسال است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید استایل افراد با تغییر فصل تغییر می کند، فرقی نمی کند که وارد فصل گرم می شوید و یا وارد فصل سرد در هر صورت باید نوع پوشش و لباس هایتان را متناسب با آن فصل انتخاب نمایید. حال با نزدیک شدن به فصل تابستان نباید فراموش کنیم که علاوه بر مانتو نخی و خنک نیاز به انتخاب کفش های متناسب با فصل هم وجود دارد. صندل زنانه به دلیل باز بودن و جلوگیری از بو گرفتن و عرق کردن پا در روزهای گرم ،طرفداران بسیار زیادی دارد. صندل های زنانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و خانم ها می توانند انواع صندل های شیک و جذاب را برای فصل تابستان تهیه کرده و استفاده کنند. البته گاها این تنوع در مدل باعث سردرگمی شما در انتخاب صندل می شود که پیشنهاد ما برای شما این است که ابتدا با توجه به ویژگی های ظاهری و یا نیاز خود صندل انتخاب کنید. برای مثال اگر قد بلندی دارید نیازی به پوشیدن صندل پاشنه بلند نیست بلکه شما می توانید یک صندل تخت و راحت را انتخاب نمایید.

پس فراموش نکنید که پا قلب دوم انسان است، پس به همان اندازه که قرار است در لباس هایتان احساس راحتی و خنکی بکنید پاهایتان هم باید همین حس را با انتخاب کفش مناسب تجربه کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع صندل زنانه آشنا شوید.

انواع صندل زنانه

انواع صندل زنانه

صندل تخت را امتحان کنید؛ ترند محبوب تابستان را فراموش نکنید

صندل تخت نوعی صندل است که از کمترین ضخامت لژ و یا کفی برخوردار می باشد. این نوع صندل ها بدون پاشنه هستند و راحتی زیادی دارند و به شما این امکان ر ا می دهد که از آن ها در هر مکانی استفاده کنید. این مدل صندل مناسب کسانی که در طول روز فعالیت زیادی انجام می دهند، است. البته فراموش نکنید که این صندل ها به دلیل زیبایی به ترند تبدیل شده اند وگرنه زیره تخت برای سلامت پا و ستون فقرات گزینه مناسبی نیست. در نتیجه اگر صندلی را برای پیاده روی می خواهید انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم از نوع های طبی و ورزشی استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد.

انواع صندل زنانه

انواع+صندل+زنانه

برای درخشیدن در مهمانی های تابستانی صندل پاشنه بلند بپوشید

این مدل از صندل زنانه، دارای کفی ضخیم و پاشنه بلند است و برای پیاده روی اصلا راحت نمی باشد. این صندل برای موقعیت های رسمی و مجالس مناسب است و اگر در موقعیت و استایل مناسب از آن استفاده شود می توان گفت این نوع صندل تاثیر زیادی در روی استایل خانم ها دارد و جذابیتشان را بیشتر می کند . البته پیشنهاد ما برای این مدل صندل هم این است که از انتخاب نوع های بسیار پاشنه بلند یعنی با پاشنه بیش از ۵ سانتی‌ متر صرفه نظر کنید. زیرا در صورت استفاده مداوم از این مدل صندل، مطمئنا دچار عارضه‌ هایی مانند تاول، میخچه یا کمر درد خواهید شد.

انواع صندل زنانه

حتما یک صندل طبی یا رانینگ در کمد خود داشته باشید

کفش یا صندل رانینگ نوعی کفش است که برای پیاده روی طرای و تولید می شود، این نوع کفش ها زیره طبی و راحت دارند و برای پیاده روی و ورزش گزینه مناسبی هستند. کفش رانینگ دارای ویژگی های مختلفی است که بسته به میزان انعطاف پذیری آن برای شخص استفاده کننده می تواند مناسب باشد. شخصی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهد با دانستن اطلاعات کامل در مورد کفش مناسب جهت پیاده روی، مدل های مختلف و متنوع موجود در بازار را تجزیه و تحلیل کرده تا بهترین گزینه را برای انتخاب کفش رانینگ پیدا کند.

انواع صندل زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها