|

چه پنککی مناسب پوست ما است؟

پنککتو متناسب با رنگ و نوع پوستت انتخاب کن؛ برای پوستی شاداب انواع پنکیک را بشناسید

انواع پنکیک صورت

برای صاف کردن صورت و پوشاندن تمامی عیوبش مانند جوش و لک های پوستی نیاز به زیرسازی است که معمولا به وسیله پنکک و کرم پودر صورت می‌ گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید ندانید ولی آرایش پوست یکی از بخش های مهم آرایش صورت است زیرا اگر هر چقدر هم برای بقیه میکاپ خود وقت بزارید ولی پوستی شاداب و شفاف نداشته باشید ظاهری ناخوشایند پیدا خواهید کرد. برای صاف کردن صورت و پوشاندن تمامی عیوبش مانند جوش و لک های پوستی نیاز به زیرسازی است که معمولا به وسیله پنکک و کرم پودر صورت می‌ گیرد. البته در این بین انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی خیال ما را از سلامت پوست‌ مان راحت می‌ کند. در نتیجه برای خرید پنکیک همانند دیگر لوازم آرایشی باید نکاتی را در نظر گرفت و تنها خرید بهترین برند پنکیک بدون این نکات کافی نیست. مهم ترین و بهترین کاربردی که برای همه مارک های پنکک در نظر هر شخصی می‌ آید، زیرسازی آرایش است و از آنجایی که پنکیک آخرین مرحله از زیرسازی است و بعد از کرم پودر، کانسیلر و پرایمر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. انتخاب او اهمیت زیادی دارد زیرا پنکک است که باعث تثبیت و افزایش دوام آرایش نیز می‌ شود.

فراموش نکنید که یکی از معیارهایی که مشخص می کند پنکیکی که انتخاب کرده اید مناسب است یا خیر، قدرت پوشانندگی آن است. پنکیک های مختلفی در بازار وجود دارد که میزان پوشش هر یک با هم متفاوت است و شما باید متناسب با نیازتان آنها را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از پنکک های مناسب و با کیفیت آشنا شوید.

پنکک

پنکک

پنکک مک؛ پر فروش ترین پنکیک آرایشی در کل جهان

پنکک مک علاوه بر پوشانندگی بالا، با داشتن بافتی مخملی و سبک، صورت شما را نرم و لطیف نشان می‌ دهد و ماندگاری این پنکک نیز تا حدی بالا است که خیال شما را از بهم ریختن آرایش راحت می‌ کند. پنکک مک حاوی سیلیسیم است تا چربی پوست را به خود جذب کند و حالتی مات برای چهره ایجاد کند. این زیرساز محبوب آرایشی دارای  پودر تالک است که اینپودر به تنفس راحت تر پوست شما کمک می کند. پنکک مک برای همه پوست ها مخصوصا برای پوست های چرب بسیار مناسب است.

پنکک

پنکک

پنکک نوت؛ برندی ترک و دوست دار حیوانات

برند ترک نوت یکی از برندهای معروف آرایشی است که طرفداران زیادی در ایران دارد.  این پنکیک مخصوص پوست چرب بوده و در رنگ‌ های مختلف برای انواع رنگ پوست یا انواع آرایش به بازار عرضه شده است.این پنکک دارای قدرت پوشش دهی بسیار بالا است و از ایجاد جوش در پوست هاس چرب جلوگیری می کند. پنکیک نوت حاوی ویتامین‌ های A ،B و F است که برای پوست مفید هستند. علاوه بر ویتامین های ذکر شده روغن سدر موجود در آن نیز از حساسیت پوستی جلوگیری کرده و به پوست آرامش می‌ دهد.

پنکک

پنکک

پنکک شنل؛ درجه یک دنیای میکاپ را فراموش نکنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم پنکک ها انواع مختلفی دارند و شما برای انتخاب پنکک مناسب کافی است که با چندتا از محبوب ترین مدل های دنیای میکاپ و آرایش اشنا باشید پنکیک پودری شنل یکی از محصولات بسیار معروف این برند آرایشی است که بسیار سبک بوده و با وجود پوشانندگی بسیار خوبی که دارد، حس سنگینی و ناراحتی به شما نمی‌ دهد. پوست‌ های چرب به راحتی می‌ توانند از این محصول استفاده کرده و در نهایت آرایشی مات و طبیعی به صورت خود ببخشند. به دلیل این ویژگی‌ ها، برخی این برند را بهترین مارک پنکک می‌ دانند.

پنکک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی