|

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشید؟

آشنایی با چند ست جذاب مانتو و شلوار؛ میدونی شلوار واید لگ و با چه مانتویی باید بپوشی؟

مانتو و شلوار

اگر موضوع ست کردن مانتو کوتاه با شلوار در بین باشد این کار سخت‌ می‌ شود. البته فراموش نکنید که با دانستن فوت و فن آن راحت تر خواهید بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از دغدغه های همه خانم ها برای انتخاب لباس و ست کردن آن ها با هم دیگر انتخاب مانتو و شلوار مناسب آن است. زیرا همانطور که می دانید این دو آیتم دوتا از اصلی ترین و موثر ترین آیتم های استایل یک خانم ایرانی محسوب می شوند. مقام چالش‌ برانگیزترین انتخاب هم  می‌ رسد به انتخاب شلوار جین یا پارچه‌ای، چالب است که بدانید معمولا شلوار پارچه‌ای به راحتی در این رقابت از دور خارج می‌ شود؛ چون اغلب اینطور به نظر می‌ رسد که ست کردن مانتو با شلوارهای پارچه‌ ای سخت است یا حتی شاید شلوارهای پارچه‌ای زیبا نیستند و نقشی در خوش‌ استایل دیده شدن شما نخواهند داشت! اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید و برای پوشیدن مانتوی دلخواهتان با شلوار مطمئن نیستید پیشنهاد ما به شما این است که با چندتا از ترندهای سال جدید و نحوه ست کردن آن ها آشنا شوید تا انتخاب آگاهانه تری را داشته باشید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل تابستونی با چند مدل مانتو کوتاه و شلوار واید لگ آشنا شوید. 

همانطور که می دانید ویژگی کلیدی مانتوی کوتاه این است که پاها را با جلوه بیشتری به نمایش می‌گذارد، بنابراین مهم‌ ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هر چه قد شما از حد نرمال بلندتر باشد انتخاب شلوار برای مانتو کوتاه برای شما سخت‌تر خواهد بود.

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

مانتو کوتاه و شلوار واید لگ؛ ترندهای جذاب سال را بشناسید

در ابتدا شاید برایتان سوال باشد که شلوار واید چگونه شلواری است که در جواب باید بگوییم شلوار واید به شلوارهای گشادی گفته می‌ شود که در قسمت کمر و باسن کاملا فیت بدن می‌ باشند و همانطور که بالا به سمت پایین می آیند گشادتر می شوند و روی مچ پا قرار می‌ گیرند. جالب است که بدانید در دهه 60 و 70 میلادی این شلوارها جزو آیتم‌های بسیار محبوب هم بین خانم ها و هم برای آقایان بوده اند. برای ست کردن این مدل شلوار اگر قد خیلی بلندی ندارید بهتر است که مانتو کوتاه کمک بگیرید.

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

مانتو شومیزی و شلوار مام فیت؛ کژوال پوش ها این ست را فراموش نکنند

جالب است که بدانید شلوار مام استایل زنانه و شلوار مام فیت زنانه تقریبا شبیه یکدیگر هستند، اما در حقیقت تفاوت خیلی زیادی دارند. اگر این تفاوت ها را بدانیم بهتر می توانیم نوع مناسب آن را با توجه به استایل و اندام خود انتخاب کنیم. شلوارهای مام فیت، چسبان و تنگ نیستد؛ ولی در عین حال به اندازه شلوارهای مام استایل بیش از حد گشاد هم نیستد.این شلوارها با دارا بودن فاق بلند، می‌ توانند پاها را بسیار زیبا و خوش فرم نشان دهد. پس اگر قد کوتاهی دارید برای انتخاب این مدل شلوار درنگ نکنید.

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

مانتو کتی و شلوار بوت کات پارچه ای؛ کلاسیک و رسمی لباس بپوشید

اگر برای رفتن به مهمانی و یا نوعی مجلس رسمی آماده می شوید و می خواهید شیک و در عین حال زیبا به نظر برسید پیشنهاد ما به شما شلوار بوت کات و مانتو کتی است. شلوار بوت کات به شلواری گفته می‌ شود که در قسمت بالا راسته و فیت است اما از زانو به بعد گشاد شده و به صورت دم پا گشاد به نظر می‌ رسد. جالب است که بدانید طراحی این شلوار به دهه‌ های 70 و 80 میلادی مربوط می‌ شود، ولی امروزه همچنان در دنیای مد و فشن استفاده می شود که گویی تازه به این صنعت معرفی شده است. این شلوار بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می توانید آن را با انواع لباس ها و مانتوها ست کنید.

چه مانتویی را با چه شلواری بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هم وطن ارسالی در

    متاسفم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی