|

بررسی استایل مهرداد صدیقیان

صدرا از پوست شیر گرفته تا مدلینگ غوغا می کنه؛ مهرداد صدیقیان با یقه اسکی و کت کلاسیک!

 استایل مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان یکی از بازیگران جوان و به نام سینمای ایران است که جدیدا با عکس هایی که در اینستاگرام از خود می گذارد سر و صدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1367 در تهران می باشد و 33 سال سن دارد. او پس از پایان تحصیلات خود در دبیرستان، در رشته نمایش پذیرفته شد اما به دلیل فعالیت در عرصه بازیگری، تحصیلات خود را ادامه نداد. جالب است که بدانید مهرداد صدیقیان فعالیت هنری خود را از دوران مدرسه به صورت تئاترهای دانش آموزی آغاز کرده است و در سال 1384 و هنگامی که 17 ساله بود در نقش اصلی فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی مقابل دوربین رفت و اولین تجربه حرفه ای خود را رقم زد. این بازیگر جوان  در دومین فیلم خود به نام اتوبوس شب ساخته کیومرث پوراحمد، در کنار زنده یاد خسرو شکیبیایی بسیار درخشید و موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشن خانه سینما شد. البته شاید کمی عجیب باشد که همه ما این بازیگر با استعداد را بیشتر با ایفای نقش صدرا در سریال پوست شیر به یاد می آوریم. حال با نگاهی کلی به استایل مهرداد صدیقیان می پردازیم، او یکی از خوش پوشان سینمای ایران است که تا حدودی از سبک اسمارت کژوال و یا پانک برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد.

جالب است که بدانید سبک کژوال و یا پانک تنها بخشی از انواع استایل ها در جهان بی‌ پایان مد و فشن به‌ حساب می‌ آیند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا چندتا از استایل های جذاب مهرداد صدیقیان آشنا شوید.

استایل مهرداد صدیقیان

استایل مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان با کت و کاپشن وسط اکران قانون مورفی!

مهرداد صدیقیان در یکی از مصاحبه های خود گفته است که بازی های مهیجی مانند بادی جامپینگ را بسیار دوست دارد. پس می توان نتیجه گرفت که انتخاب لباس جسورانه برای او اصلا اتفاق عجیبی نیست، او می تواند از یک پافر زیر کت خود استفاده کند و زیبا و بی نظیر دیده شود. مهرداد صدیقیان برای تکمیل این استایل خود تا حدودی از سبک اسمارت کژوال کمک گرفته است، یعنی به گونه ای لباس پوشیده است که تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی را به نمایش می گذارد.یکی از  مشخصه های اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشید که رسمی به نظر برسید.

استایل مهرداد صدیقیان

استایل مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان با یقه اسکی و کت در سی و ششمین جشنواره فجر

شاید کمی عجیب به نظر برسد که کت را می توان با یقه اسکی ست کرد ولی این نوع ست کردن لباس همان سبک جسورانه و جذاب اسمارت کژوال است. این استایل به دو نوع رسمی و غیر رسمی تقسیم می شود که نوع رسمی آن استفاده از لباس هایی چون کت تک، شلوار پارچه ای یا کتان، پیراهن مردانه، پالتو، یقه اسکی و ژاکت رایج است و در نوع غیر رسمی آن شلوار جین تیره، کتانی، کفش کالج و تیپ های نسبتا اسپرت استفاده می شود. مهرداد صدیقیان تا حدودی نوع رسمی این سبک را برای استایل خود در جشنواره انتخاب کرده است و می توان گفت تا حدودی هم در این کار موفق بوده است.

استایل مهرداد صدیقیان

استایل مهرداد صدیقیان

با استایل پانک به سبک مهرداد صدیقیان آشنا شوید

خب برای درک بیشتر این سبک خوب است که بدانید در اواسط دهه 70 میلادی، خیابان‌ های شهر لندن تحت سلطه‌ استایل پانک راک بود؛ یک استایل اعتراضی که تا حد زیادی تحت تاثیر موسیقی راک قرار داشت و به این شکل قدرت ابراز پیدا می‌ کرد. پانک راکرها تنها به پوشیدن لباس‌ های عجیب کفایت نکردند و یکی از عجیب‌ ترین انواع استایل را به مدل مو، اکسسوری‌ها و مدل آرایش نیز گسترش دادند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید مهرداد صدیقیان تا حدودی دارای سبک شخصی پانک است.

استایل مهرداد صدیقیان

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهرداد صدیقیان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی