|

مانتو زیتونی را چگونه ست کنیم؟

یه تابستونه و یه مانتو زیتونی؛ درسته که سبز زارا ترند شده ولی زیتونی یه چیز دیگه است

مانتو زیتونی

رنگ سبز دو بار به عنوان رنگ سال انتخاب شده است، یک بار سال 2013 و یک بار دیگه در سال 2017، پس می توان گفت این رنگ جزو رنگ های محبوب است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل است که وقتی صحبت از ست کردن نوع رنگی آن می شود کار کمی دشوار می شود. سبز رنگی برگرفته از طبیعت می باشد که طرفداران زیادی دارد و به لحاظ طیف رنگی بسیار متنوع است. یکی از شیک ترین طیف های رنگ سبز، زیتونی است که نماد صلح و همدلی می باشد و با انتخاب رنگ لباس به رنگ زیتونی فردی شیک پوش و در عین حال مهربان و آرام به نظر خواهید رسید. البته برای ست کردن این رنگ محتاطانه عمل کنید زیرا سبز زیتونی به راحتی با هر رنگی ست نمی شود. پس اگر برای تابستان امسال قصد پوشیدن یک مانتو زیتونی را دارید بهتر است ابتدا با قوانین و ترفندهای ست کردن این رنگ جذاب آشنا شوید. ابتدا خوب است که بدانید مانتو زیتونی مانند مانتو سبز زارا نیست و می تواند دارای طیف های مختلفی از این رنگ باشد، برای مثال از  سبز روشن گرفته تا سبز تیره زیتونی همگی برای مانتو مناسب هستند. زیتونی کمی به رنگ سبز ارتشی شباهت دارد اما کمی روشن تر است و با انواع رنگ پوست از روشن تا تیره تناسب دارد.

برای ست کردن سبز زیتونی می توانید از رنگ های بژ، قهوه‌ ای روشن، زرشکی، آبی تیره، بنفش، مشکی و قرمز کمک بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو زیتونی آشنا شوید. 

مانتو زیتونی

مانتو زیتونی

مانتو زیتونی را با کرم ست کنید؛ جذاب و شیک لباس بپوشید

برای اولین پیشنهاد خوب است که بدانید کرم از جمله رنگ هایی است که هماهنگی خیلی خوبی با لباس زیتونی دارد، شما می توانید لباس زیتونی خود را با شال یا شلواری به رنگ کرم بپوشید و برای تکمیل استایل خود اکسسوری هایی را بکار ببرید که ترکیبی از این دو رنگ باشد. بهتر است رنگ کرمی که انتخاب می کنید براق نباشد، زیرا مانتو زیتونی معمولا دارای استایل غیر رسمی و کژوال است. در این استایل پیشنهاد ما برای شما استفاده از کتونی و شال کرم است، البته شلوار کرم هم در کنار مانتو زیتونی ترکیب بسیار زیبایی برای شما خواهد ساخت. 

مانتو زیتونی

مانتو زیتونی

مانتو زیتونی را با زرد و قرمز ست کنید؛ جسورانه لباس انتخاب کنید

یکی از رنگ هایی که در استایل شما معجزه خواهد کرد و شما را یک خانم با اعتماد به نفس و زیبا تبدیل می کند، رنگ قرمز است. پس جسور باشید و لباس های جسورانه انتخاب کنید. ترکیب سبز و قرمز همیشه جذاب بوده، از آنجایی که زیتونی یکی از طیف های رنگ سبز محسوب می شود، قرار گرفتن آن در کنار رنگ زرشکی هم فوق العاده می شود. اگر رنگ های خنثی را زیاد دوست ندارید می توانید این ترکیب رنگ را در نظر بگیرید. جالب است که بدانید این ترکیب رنگی برای هر رنگ پوستی مناسب است.

مانتو زیتونی

مانتو زیتونی

مانتو زیتونی و رنگ مشکی؛ مشکی فرشته نجات هر استایلی 

مشکی یکی از رنگ هایی است که فرقی ندارد به چه سبکی لباس می پوشید یا برای رفتن به چه جایی آماده می شوید، در هر حال می توانید از این رنگ برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. اگر تصمیم دارید برای ست کردن لباس زیتونی خود از سه رنگ استفاده کنید، می توانید ترکیب زیتونی، مشکی و سبز را انتخاب کنید و مطمئن باشید از انتخاب این ست پشیمان نمی شوید. در کل اگر از ست کردن رنگ های دیگر با مانتو زیتونی مطمئن نیستید بهترین گزینه برای شما رنگ مشکی است، زیرا یادتان باشد هر چه قدر هم که مانتوتان زیبا و شیک باشد با انتخاب شال یا روسری، شلوار و حتی کیف و کفش نامناسب می توانید یک استایل افتضاح خلق کنید.

مانتو زیتونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها