|

لنز رنگی را چگئنه انتخاب کینم؟

اگه نمیدونی چه رنگ لنزی بهت میاد به رنگ چشم هات دقت کن؛ راهنمای جامع انتخاب لنز رنگی

لنز رنگی

لنز های رنگی راهی جالب برای تغییر ظاهر و رنگ چشم هستند که می توانند رنگ های متفاوتی به چشم بدهند و ظاهری به زیبایی اقیانوس اطلس بیافرینند.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لنز رنگی راهی جالب برای تغییر ظاهر و رنگ چشم هستند که می تواند رنگ های متفاوتی به چشم  بدهد و ظاهری به زیبایی اقیانوس اطلس بیافرینند. البته خوب است که بدانید بسیاری از افراد از لنزها برای اصلاح بینایی خود استفاده می کنند، در مقابل برخی دیگر از لنزهای رنگی برای تغییر ظاهر و در جهت مصارف زیبایی استفاده می کنند. همه لنزهای تماسی، از جمله لنزهای رنگی ، چه با هدف اصلاح بینایی باشد یا چه با هدف زیبایی باید با نسخه چشم پزشک و از مکان های معتبر خریداری شوند. زیرا اگر این لنزها بدون نسخه و از مکان های معتبر خریداری نشوند ممکن است در صورت استفاده از آنها آسیب های جبران ناپذیری به چشم وارد شود. حال اگر شما هم می خواهید چشم هایی زیبا و متفاوت داشته باشید ولی نمی دانید چه نوع رنگ لنزی برای شما مناسب است، پیشنهاد ما به شما این است که رنگ لنز خود را متناسب با رنگ پوست صورت خود انتخاب نمایید. زیرا ممکن است هر رنگ لنزی با نوع چهره و رنگ پوست شما هماهنگ نباشد و شما با انتخاب لنز نامناسب نه تنها زیباتر نشوید بلکه چهره ای نا متناسب پیدا کنید.

پس فراموش نکنید که همه چیز را نمی‌توانید با آرایش تغییر بدهید و اینجا است که لنز رنگی به کمک شما خواهد آمد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع لنز رنگی آشنا شوید.

لنز رنگی

لنز رنگی

انواع لنز رنگی؛ آگاهانه انتخاب کنید

لنز‌های رنگی بر اساس قسمت رنگی چشم، یعنی عنبیه، طراحی شده تا ظاهری طبیعی به چشمان شما بدهد. این ناحیه از اشکال و خطوط رنگارنگ تشکیل شده است؛ پس هرچه طراحی لنزها با این اشکال نزدیک‌ تر باشد، ظاهر طبیعی‌تری به چشم می‌ دهد. جالب است که بدانید این مدل لنز ها به سه دسته لنز پدیداری، لنز شفاف و مات تقسیم می شوند. برای آگاهی بیشتر خوب است که بدانید لنز پدیداری معمولا یک رنگ سبز یا آبی روشن دارد و برای استفاده های طبی طراحی شده است. ولی در عوض لنز شفاف و مات پر رنگ تر هستند و روی رنگ چشم شما تاثیر می گذارند.

لنز رنگی

لنز رنگی

افرادی که چشم های روشن دارند این رنگ لنزها را انتخاب کنند

اگر دوست دارید ظاهری طبیعی داشته باشید پیشنهاد ما به شما لنز رنگی شفاف است. همان‌طور که در بخش قبل اشاره شد، این لنز، دور عنبیه را بهتر مشخص می‌ کند؛ رنگ طبیعی چشم خودتان را پررنگ‌ تر نشان می دهد. ولی اگر می‌خواهید تجربه رنگ دیگری را داشته باشید و همچنان طبیعی به نظر برسید، می توانید رنگ‌ های روشن دیگری را انتخاب کنید. مثلا اگر رنگ چشمان شما آبی است، لنز طوسی یا سبز را امتحان کنید و یا اگر می خواهید خیلی متفاوت باشید از لنزهایی با توناژ گرم مانند قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

لنز رنگی

لنز رنگی

افرادی که چشم های تیره دارند این رنگ لنزها را انتخاب کنند

حال اگر شما هم مانند بیشتر خانم های آسیایی چشم هایی تیره دارید، لنز رنگی مات بهترین انتخاب برای شما است. برای اینکه کمی تغییر کنید و در عین حال طبیعی به نظر برسید، از لنز قهوه‌ ای عسلی یا فندقی روشن استفاده کنید. البته اگر می خواهید تغییر فاحش در چهره شما ایجاد شود، از لنز رنگی مات، با رنگ‌ های زنده استفاده کنید. مانند: آبی، سبز یا بنفش. البته فراموش نکنید که اگر پوست تیره‌ ای دارید، انتخاب لنز رنگی روشن‌ تر چهره شما را جذاب‌تر خواهد کرد، پس قبل از انتخاب به رنگ پوست خود هم دقت نمایید.

لنز رنگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی