|

مانتو یاسی را چگونه ست کنیم؟

ست کردن مانتو یاسی که به همین سادگیا نیست؛ فوت و فن ست کردن مانتو جذاب سال را بدانید

مانتو یاسی

یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها رنگ یاسی است که شما می توانید مانتو یاسی را با رنگ هایی همچون بنفش، بادمجانی، صورتی، طوسی و … ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ست کردن مانتو همیشه یکی از دغدغه های مهم برای خانم ها بوده است، زیرا مانتویی که به درستی ست شود می تواند برای استایل شما حکم معجزه را داشته باشد. جالب است که بدانید یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها رنگ یاسی است، شما می توانید مانتو یاسی را با رنگ هایی همچون بنفش، بادمجانی، صورتی، طوسی و … ست کنید. ست مانتو یاسی، شما را به سادگی می‌ تواند متفاوت از دیگران نشان دهد اما بسیاری از خانم‌ ها به دلایل کاملا اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌ کنند. برای ست کردن مانتو یاسی در استایل خود می توانید با انتخاب اکسسوری‌ های دارای رنگ‌ های خنثی مانند مشکی، نود، قهوه‌ ای، نقره‌ ای، طوسی و طلایی ملایم استایل ساده خود را به یک استایل متفاوت و شیک تبدیل کنید. همچنین برای میکاپ نیز می‌ توانید از سایه چشم‌ های خنثی و رژ لب‌ های صورتی یا خاکی استفاده کنید که به صورت شما طراوت و شادابی ببخشند. برای ست کردن مانتوهای یاسی بهتر است که از شال و روسری های ساده با رنگ های مکمل استفاده کنید.

خوب است که بدانید  رنگ یاسی رنگ بنفش روشن می باشد و همچنین برای ساختن رنگ یاسی از ترکیب رنگ های آبی و قرمز و سفید استفاده می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ست های جذاب مانتو یاسی آشنا شوید. 

مانتو یاسی

مانتو یاسی

مانتو یاسی را با سفید ست کنید؛ عروس بهار باشید

این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند و همچنین هنگامی که رنگ‌ های ملایم یا پاستلی  را برای آیتم های مکمل و یا اکسسوری های استایل خود انتخاب می‌ کنید، این ترکیب رنگ بسیار دخترانه و زیبا به نظر می‌ رسد. پس اگر می خواهید بهار امسال را شیک و زیبا بگذرانید و استایلی را تجربه کنید که افراد دیگر تجربه نکرده اند؛ بهتر است از یک شال یا شلوار سفید برای ست کردن مانتو یاسی خود کمک بگیرید. البته می توانید به جای شلوار از اکسسوری های سفید هم برای تکمیل استایل خود استفاده کنید و به جاش شلوار خود را یاسی انتخاب نمایید.

مانتو+یاسی

مانتو+یاسی (1)

جسور باشید و مانتو یاسی را با زرد و آبی ست کنید

استفاده از رنگ های خنثی یا رنگ های مانند مشکی یا سفید که کار سختی نیست؛ اگر می خواهید جسور و متفاوت به نظر برسید بهتر است که به جای رنگ های ذکر شده از رنگ های زرد و یا آبی استفاده کنید. برای ست کردن مانتو یاسی خود با رنگ آبی کار کمی برایتان ساده تر است زیرا شما می توانید با انتخاب یک شلوار جین ساده و یک شال آبی استایلی تکمیل و زیبا داشته باشید. ولی برای ست کردن این مانتو با رنگ زرد کمی دقت خود را بالا ببرید زیرا ممکن است انتخاب اشتباهی شما باعث شود استایلی نا منظم و غیر متعارف داشته باشید.

مانتو یاسی

مانتو یاسی را با کرم و مشکی ست کنید، رسمی و محتاطانه لباس بپوشید

جالب است که بدانید ست کردن مانتو یاسی با رنگ مشکی یا کرم برای استایل های رسمی و یا کلاسیک گزینه مناسب تری خواهد بود. شما می توانید برای مثال یک مانتو یاسی را برای رفتن به مهمانی انتخاب کنید و با شلوار مشکی یا کرم و شال هم رنگ شلوار ست کنید تا استایلی شیک و رسمی پیدا کنید. در انتها هم فراموش نکنید که کفش پاشنه بلند یکی از واجبات استایل رسمی است، برای انتخاب کفش هم بهتر است از مشکی یا کرم کمک بگیرید تا یاسی، زیرا مانتو یاسی به تنهایی باعث درخشش استایل شما خواهد شد پس نیازی به کفش یاسی نخواهید داشت.

مانتو یاسی

مانتو یاسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها