|

بررسی استایل آناهیتا افشار

استایل جذاب و فلورال آناهیتا افشار در جشنواره فیلم شهر؛ شیرین پوست شیر یه پا استایلیستِ

استایل آناهیتا افشار

آناهیتا افشار یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران است که علاوه بر درخشیدن در زندگی با چشمان بسته رسول صدر عاملی بسیار شناخته شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  آناهیتا افشار متولد 7 مرداد 1365 در تهران می باشد. او در رشته گرافیک و نقاشی در مقطع دبیرستان و پس از آن در رشته بازیگری از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است. جالب است که بدانید آناهیتا افشاری از سن 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه کرده است و بعد از آن با ایفای نقش عروس ساده خانواده سریال سه در چهار شناخته شد و بیشتر به محبوبیت رسید. در کل می توان از جمله آثاری که وی در آن نقش داشته است به  سریال قورباغه، پوست شیر، ایستگاه اتمسفر، برف روی کاج ها، یک کیلو و بیست ‌و ‌یک گرم، برف، هفت و نیم، زیر هشت، متهم گریخت، خانه به دوش، سه در چهار و نگین اشاره کرد. یکی از ویژگی های مهم این بازیگر جوان این است که او هیچ نوع عمل زیبایی انجام نداده است و اعتقاد دارد که هر کسی باید به صورت طبیعی زیبا باشد و تغییر در اجزای صورت می تواند به زیبایی لطمه وارد کند و ممکن است افرادی که عمل زیبایی کرده اند بعد از مدتی از کار خود پشیمان شوند. خوب است که بدانید این ویژگی را درباره ظاهر و انتخاب استایل های خود هم در نظر می گیرد؛ آناهیتا افشاری در اوج سادگی شیک و آوانگارد لباس می پوشد.

آوانگارد بودن به معنی شکستن کلیشه ها و پاگذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف فشن، میکاپ، طراحی منزل و حتی غذا است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های آناهیتا افشاری آشنا شوید.

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری با استایل گل گلی در جشنواره فیلم شهر

یکی از جذاب ترین استایل های دنیای مد، استایل فلورال (Floral style) یا گل گلی می باشد. در این نوع پوشش از گل های ریز و درشت تک رنگ یا رنگی در لباس استفاده می شود. در اصل این سبک، از طبیعت و گل و گیاه الهام گرفته شده است و جالب است که بدانید در اوایل ورود سبک به دنیای مد، فقط در لباس های کیمونوی ژاپنی از ان استفاده می شد ولی مدتها بعد به دلیل اینکه گل را نماد زن و زیبایی می دانستند ب استفاده از این سبک روی آوردند. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید آناهیتا افشاری برای شرکت در جشنواره فیلم فجر هم از این سبک به همراه مانتو کیمونو استفاده کرده است.

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری

بازهم آناهیتا و سبک فلورال در بیست و یکمین جشن بزرگ سینما

جالب است که بدانید از تیپ و استایل فلورال یا گل گلی در سبک رندگی بسیاری از هنرمندان استفاده شده است، ولی می توان گفت هنرمندانی که این سبک را برای سبک شخصی خود انتخاب می کنند بسیار جسور و با اعتماد به نفس هستند. آناهیتا افشاری در بعضی از استایل های خود به صورت ترکیبی از فلورال استفاده می کند، مانند استایل پایین که کاملا الگانت و کلاسیک است ولی مانند همیشه ردپای سبک فلورال هم به چشم می خورد. همانطور که در تصاویر می بینید شومیز گل گلی به همراه آیتم های مشکی کرم استایل این بازیگر خانم را بسیار شیک و زیبا کرده است.

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری

استایل دارک و خنک آناهیتا افشاری در اکران فیلم کارت پرواز

رنگ مشکی، یکی از پرکاربرد ترین رنگ هایی است که اکثر افراد صرف نظر از جنسیت، برای پوشیدن لباس های خود از آن بهره می‌ برند. استایل دارک همانطور که از نامش پیدا است، سبکی از پوشش است که در آن از لباس ها و اکسسوری های رنگ مشکی بهره گرفته می‌ شود. رنگ مشکی مظهر قدرت و جذابیت است و شما را بسیار شیک و جذاب نشان می‌ دهد. به همین دلیل این سبکی یکی از سبک های مورد علاقه بازیگران و سلبریتی های معروف است. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید آناهیتا افشاری یک کفتان مشکی و ساده را به همراه یک شال نوک مدادی و توری ست کرده و استایل دارک جذابی برای خود دست و پا کرده است.

آناهیتا افشاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل آناهیتا افشار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل و ژستها خوبی دارد موفق باشد مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها