|

بدون مرگ و بی برو برگرد از شر صداهای مزاحمی که به خاطره دیوار نازک میاد تو خونه رها شو

سر و صدا میتونه خیلی آزار دهنده باشه خصوصا تویه آپارتمان هایی که دیوار اون ها نازک هست که خب برای جلوگیری از ورود صدا میشه یه کارایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه دقت کرده باشید این روزها انگار که دیوارهای خونه رو از مقوا و کارتن ساختن انقدر که سر و صدای همسایه تو خونه ی آدم به گوش میرسه که آدم خواه نا خواه در جریان ریز مسائل زندگیشون هست که مثلا خواهر شوهر خانوم بهش خندیده آقا چرا اون لحظه نزده دهن خواهرش، این که پدر زن آقا لجشو در میاره و دوس نداره ببینتش و... حالا اگر هم که بچه ی کوچیک داشته باشه همسایه تون که دیگه کارتون زار و تموم شده هست و داستان دیگه فقط به صدا ختم نمیشه و چون که معلوم نیست چرا بعضی از این بچه ها علاقه ی شدیدی دارن که دور بردارن و بعد یهو با نهایت قدرت و زورشون خودشون رو بکوبن به دیوار که از قضا با اتاق خواب شما مشترکه و این اتفاق موقعی میفته که شما در حالی هستن که چشماتون میخواد گرم بشه برای یه خواب دلپذیر آماده شین که یهو احساس میکنید زلزله اومده و عین فشنگ میپرید و میفهمید که کار بچه همسایه بوده و تنها کاری که ازتون بر میاد این هست دست بذارید رو قلبتون و زیر لب هر چی فحش آبدار بلد هستید رو نثار کنید.

تا حالا برای رفع این مشکل تویه گوگل سرچ کردید؟ چوون برای از بین بردن این مشکل ترفندهای کارآمد زیادی توی اینترنت هست که با آزمون و خطا یکی از این ترفندها به کمکتون میاد و مشکل شما رو برای همیشه حل میکنه و دیگه از شر سر و صدای همسایه هایی که از قضا خیلی هم شلوغ و جنجالی هستن خلاص میشید، حالا ما هم در طول این مقاله قصد داریم که برای جلوگیری کردن از اومدن صدای اطراف و واحد های دیگه به داخل خونتون یه سری ترفندهای خونگی و راهکار بهتون ارئه بدیم که امیدواریم این مشکل شما رو برطرف کنه، پس با ما همراه باشید.

دیوار5+5

در خونه رو عایق کنید

در صورتی که هر گفتگو و غیبتی که بین همسایه ها تو راه پله ها انجام میشه رو به‌راحتی می‌شنوید، احتمال این که درِ خونه ی شما شکاف‌های هوایی بزرگی برای عبور صدا داشته باشه، زیاده پس اگر تو قسمت زیرین در شما شکاف بزرگی وجود داره که هم سر و صدا و هم هوا از طریق اون رد و بدل میشه میتونید با کمک یه نوار لاستیکی ضخیم این مشکل رو از ریشه رفع کنید، البته این نوارها نمونه‌های بازاری و آماده هم دارن که میتونید با خرید و تهیه ی اون مشکل رو حل کنید و همچنین خودتون هم اون رو بسازید. این کار علاوه بر این باعث ایجاد عایق میشه مزایایی دیگه ای هم برای شما خواهد داشت مثلا این عایق برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات میتونه مفید عمل کنه. اگر هم با نصب عایق نگران این موضوع هستید که در به‌ خوبی بسته نشه کافیه که از نوارهای فومی، دورتا دور چارچوب در بهره بگیرید.

دیوار46456

داشتن عایق با کمک یه کتابخونه

اگر دیوار مشترک با همسایتون نازک هست، بهره گیری از یه عایق داخلی و نزدیک به دیوار میتونه یه ترفند عالی باشه که میزان سر و صدا رو به طرز محسوسی کم میکنه. حالا این عایق داخلی چی هست؟ این عایق میتونه کمک گرفتن از یه کتابخونه بزرگ و نصب اون به دیوار نازک باشه که حسابی سرو و صدا رو خفه میکنه،  هنگام نصب هم از این که لبه‌های قفسه شما به‌ درستی به دیوارها، کف و سقف نصب شده اطمینان حاصل کنید تا شکاف هوایی وجود نداشته باشه.

دیوار6465

پدهای فرش ضخیم تهیه کنید

حتما تا الان به خونه ای که توی اون فرش نیست دقت کردید که تو این خونه حتی اگر مورچه هم تو طبقه بالا راه بره صداش میاد طبقه ی پایین پس بنابراین میشه گفت که فرش ها علاوه بر این که باعث زیبایی خونه میشن یه جور عایق صوتی هم به حساب میان، از این گذشته حتی اگر از کف زمین هم صدای همسایه ی طبقه پایین رو میشنوین میتونین با تهیه و خرید پدهای ضخیم که زیر فرش قرار میگیرن این مشکل اومدن سر و صدا به داخل خونه رو از طریق کف حل کنید و حتی میتونید خودتون هم با انداختن یه موکت و پارچه قطور زیر فرش هم عایق ایجاد کنید.

دیوار665

اتاق خواب رو ضد صدا کنید

اگر دوس دارید که تو اتاق خودتون راحت باشید و صدایی از دیگران نیاد داخل و یا صدای شما هم که داخلید و حالا مشغول صحبت با تلفن و یا دیدن فیلم  هستید نره بیرون و در اتاقتون تویه قسمت زیرین خودش شکاف داره و همیشه با وجود این که در رو میبیندید انگار که در نیمه باز هست، اون شکاف رو مثل در ورودی عایق کنید که برای این  کار کافیه که یه بالشتک با توجه به عرض و طول شکاف تهیه کنید و شکاف رو باهاش پر کنید.

دیوار

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی