|

چگونه پوستی صاف و شاداب داشته باشیم؟

با این چند محصول آرایشی پوستی سالم و شاداب داشته باشید؛ کرم شوینده یا ژل پاک کننده!

کرم شوینده صورت

اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که بدون پاک کردن آرایش صورت به رختخواب می روید، بدانید که بزرگترین خیانت را به پوست صورت خود می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن پوستی سالم و شاداب تضمین چهره ای شاداب و زیبا است، پس بهتر است به همان اندازه که به آرایش و انتخاب محصولات آرایشی اهمیت می دهید به انتخاب محصولات آرایشی زیر سایز و یا محصولاتی که برای پاک و تمیر کردن پوست خود قبل از روتین پوستی نیاز دارید اهمیت دهید. اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که بدون پاک کردن دست و صورت خود به رختخواب می روید، باید بدانید که بزرگترین خیانت را به پوست صورت خود می کنید. در صورتی که باقیمانده مواد آرایشی و آلودگی ها روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه های پوستی شده و می توانند سلامت پوستتان را به خطر بیندازند. پس فراموش نکنید که پاک کردن آرایش به پوست فرصت می دهد تا نفس بکشد. حال شاد برایتان سوال پیش آمد است که با چه شوینده ای و یا با چه روش هایی باید این کار را انجام دهیم تا پوستمان به صورت عمقی پاک و تمیز شود؟ باید بگوییم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا کرم شوینده و یا ژل پاک کننده ست و صورت آشنا شوید.

برای پاک کردن آرایش انواع محصولات توسط شرکت‌ های بزرگ و برندهای مشهور آرایشی و بهداشتی تولید شده اند. اما فراموش نکنید که همه آن ها نمی توانند به عمق پوست نفوذ کنند، مواد آرایشی و یا آلودگی های روی پوست را حل کنند و صورت را از هر آلودگی و چربی پاک کنند.

کرم شوینده یا ژل پاک کننده

کرم شوینده صورت برنج تاچا؛ روتین پوستی ژاپنی را فراموش نکنید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم لازم است برای پاک کردن صورت از محصولات با کیفیت و دارای استانداردهای لازم استفاده کنید، زیرا در غیر اینصورت ممکن است به پوست خود آسیب بزنید. یکی از اولین گزینه هایی که می توانید برای این مرحله از روتین پوستی خود انتخاب کنید کرم شوینده صورت برنج چاتا است، کرم شوینده چاتا دارای فرمولی ملایم و در عین حال موثر است که آلودگی ها را از پوست پاک می کند و پوست را نرم و لطیف می کند، همچنین پی اچ خنثی آن مانع از خشک شدن و از بین رفتن چربی ضروری پوست می شود و بافتی صاف و مخملی به پوست می دهد. آمینو اسید های موجود در این محصول به حفظ پی اچ طبیعی و عملکرد بهتر پوست نیز کمک می کنند. پودر برنج ژاپنی عنصری است که از گذشته در روتین پوستی ژاپنی وجود داشته است.

کرم شوینده یا ژل پاک کننده

کرم شوینده یا ژل پاک کننده

ژل پاک کننده دست گرلن؛ به طراوت دست های خود اهمیت دهید

فراموش نکنید که دست ها هم مانند صورت نشانگر سن و شادابی بدن شما هستند؛ پس لازم است به انداز روتین پوستی صورت به سلامت و شادابی پوست بدن و یا دست ها هم دقت کنید. پیشنهاد ما برای حفظ تمیزی و طراوت دست های شما در طول روز استفاده از  ژل پاک کننده دست گرلن است. ژل پاک کننده دست گرلن حاوی کنسانتره عسل است که دست ها را ضد عفونی و در عین حال آبرسانی می کند تا پوست نرم و لطیف شود. این ژل نیاز به آبکشی ندارد و به دفعات متعدد می توانید بدون آبکشی از آن استفاده کنید. همچنین روی پوست چسبناک نیست و برای تمام پوست ها حتی پوست های حساس قابل استفاده است.

کرم شوینده یا ژل پاک کننده

کرم شوینده یا ژل پاک کننده

برای پوستی شاداب قبل از آرایش پرایمر بزند؛ البته نه هر پرایمری

یکی از نکاتی که ما همیشه برای داشتن پوستی شاداب و جذاب به آن تاکید کرده ایم آبرسانی و استفاده از پایمر است. البته نه هر پرایمری، استفاده از پرایمری مانند پرایمر شارلوت تیلبری که دارای خواص متعددی مانند اس پی اف 50 می باشد و از پوست در مقابل اشعه یو وی و آلودگی های محیط محافظت می کند می تواند برایتان بسیار مفید باشد. این پرایمر بافتی بسیار سبک دارد و به سرعت جذب می شود و جلوه ای نامرئی دارد. پرایمر شارلوت تیلبری دارای هیالورونیک اسید است و تا 24 ساعت پوست را آبرسانی می کند. جلوه منافذ، خطوط و چروک ها را کم می کند، پوست را سفت می کند و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

کرم شوینده یا ژل پاک کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی