|

میخوای حُوری خونت باشی؟ پس با تم طبیعت خونت رو دکور کن و بهشت رو بیار زیر پاهات

دکوراسیون

موجی از طبیعت گرما، صمیمیت آرامش و جذابیت را وارد خانه خود نمایید و از آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه چند ایده خاص به شما معرفی می کنیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر تا به حال در حالی که بر روی مبل نشسته اید از پنجره به بیرون خیره شده باشید، حتما عناصری را در طبیعت در حال حرکت دیده اید. خواه این عنصر شاخه های درختان باشند که در اثر وزش باد به حرکت درآمده اند و خواه حرکت بال های پرنده ای باشد که به سرعت می خواهد به مقصد خود برسد، به هر حال یک عنصری در حال حرکت است اگر این کار را نکرده اید لحظه ای درنگ کنید و به طبیعت پیرامون خود بنگرید، زیبایی چشم نواز و خدادادی طبیعت چه چیز در خود نهفته است که این چنین ما را وا می دارد تا از آن در دکوراسیون منزل خود نیز بهره بگیریم. خانه مکان امن و راحتی است که در آن زندگی می کنیم. حال اگر این مکان امن را گره بزنیم به عناصر موجود در طبیعت چه شگفتانه ای پدید خواهد آورد. الهام از طبیعت در دکوراسیون داخلی نتیجه ای فوق العاده خواهد داشت. طبیعت با رنگ ها، شکل ها، بافت ها، و طرح های گسترده، گوناگون و متنوع همراه است. با افزودن این همه تنوع و گوناگونی در فضای خانه، موجی از گرما، صمیمیت، هیجان، آرامش و جذابیت را  وارد خانه خود نمایید و از آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه چند ایده خاص به شما معرفی می کنیم!

Untitled

با  مبل چوبی برای اتاق نشیمن طبیعت را به داخل خانه خود دعوت کنیداگر بودن در طبیعت را مدیتیشن می‌دانید به راحتی میتوانید یک دکوراسیون زیبا با طرح مبل چوبی در خانه خود ایجاد کنید. کاناپه ای را انتخاب کنید که زیبایی رنگ طبیعی چوب را نشان دهد و آن را با الگوها، رنگ ها و بافت های الهام گرفته از طبیعت ترکیب کنید. چنین فضایی مطمئناً استرس شما را کاهش می دهد و شاذای را به خانه شما هدیه می دهد! 

طبیعت

این اتاق نشیمن زیبا و مدرن با الهامی از طبیعت می تواند بهترین طراحی بیوفیلیک می باشد در این اتاق نشیمن میز وسط چوبی  همراه با دو میز کناری کوچک، مبل چرمی دو نفره چراغ رومیزی مرمری  و فرش مار چیده شده است. این اتاق نشیمن مدرن پر از نمادهای قدرتمند طبیعت است.

Untitled

درست است که مناظر بیابانی با آبشارهای زیبا بهترین مثال برای جذابیت‌های متضاد نیستند، اما عناصری در طبیعت وجود دارند که با هم در تضادند و اگر در کنار هم قرار گیرند نتیجه‌ای جذاب و دیدنی خواهند داشت.برای نمونه، رنگین‌کمان که یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین عناصر طبیعی است که از چندین رنگ متفاوت تشکیل شده که در دو سویه متضاد چرخه رنگ قرار دارند. با این حال، وقتی این رنگ‌های متضاد در قالب رنگین‌کمان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین عناصر موجود در طبیعت را تشکیل می‌دهند. رنگین‌کمان را در ذهن خود داشته باشید و به رنگ‌های متضاد در چرخه رنگ فکر کنید. برای مثال، رنگ‌های زرد و ارغوانی ترکیب فوق‌العاده زیبایی ایجاد می‌کنند و هم‌چنین نارنجی و آبی، و البته قرمز و سبز

Untitled

1

 سبک Eco-style سبکی در دکوراسیون داخلی است که در آن از مواد و عناصری که با محیط زیست سازگارند استفاده می شود. چوب یکی از عناصر اصلی در طبیعت، و چیدمان چوبی یکی از  طراحی های مدرن و سنتی الهام گرفته از طبیعت می باشد که بسیار مورد استقبال عموم  قرار گرفته است. بخش اعظم فضای این سبک خانه ها،  با وسایل کاملا چوبی (کنده ها، شاخه ها و موانع) مزیین شده اند. البته عناصر مختلفی نظیر گل، برگ درختان و حیواناتی مانند پرنده و پروانه، نیز می توانند در طراحی داخلی منزل به کار روند و القا کننده حس خوشایند آرامش و راحتی در فضا شوند. برای این منظور می توان از آویزان کردن آثار هنری از سقف تا کف و نیز آویزان کردن پرده های بلند، استفاده نمود.

 

3

یکی از شاخصه های سبک سازگار با محیط زیست، بهره گیری از رنگ های ملایم موجود در طبیعت، نظیر  رنگ های بژ، قهوه ای، شنی، سفید، خاکستری و سبز است. رنگ عناصر طبیعی مانند آب، آتش، خاک، هوا (رنگ آبی، زرد، قرمز و سفید) نیز بسیار پرکاربرد می باشند. همچنین رنگ های فصول مختلف نیز منابع خوبی برای طراحی دکوراسیون هستند که می توان از آنها الهام گرفت و به آن سبک فانتزی هم می گویند. تغییر ملایم و به تدریج رنگ ها، مسئله ای است که حائز اهمیت می باشد.

2

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مغید وبسیار زیبا و شیک.‌ممنون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی