|

بررسی استایل مهتاب ثروتی

استایل هنری و لایه لایه مهتاب ثروتی؛ بازیگر خوش پوش خاتون با موهای قرمز تو سریال مترجم

استایل مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی یکی از بازیگران جوان ایرانی است که می توان گفت به همان اندازه که در بازیگری اش درخشیده تا به امروز در استایل هم موفق بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهتاب ثروتی بازیگر ایرانی متولد 2 بهمن 1370 در تهران است که فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد. او عکاسی را در سریال ها و تلویزیون شروع کرد و سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. مهتاب ثروتی از جوانان با استعداد کشور است که با آن که در آثار زیادی حضور نداشته است بسیار شناخته شده می باشد، از نمونه آثار او می توان به سریال خاتون، متولد 65، پاستاریونی، حریم شخصی و سریال مترجم که در حال حاظر از طریق شیکه خانگی در حال پخش است اشاره کرد. مهتاب ثروتی در سال 1394 با ایفای نقش در سریال 110 قسمتی کیمیا به عنوان کارکتر سلما دختر سیاه چرده جنوبی در سال های جنگ ایران و عراق بسیار خوش درخشید به طوری که یکسال بعد هم با فیلم متولد 65 وارد سینما شد، حال جالب است که بدانید این بازیگر جوان به همان اندازه که در دنیای سینما به چشم آمده است در دنیای مد و استایل هم با انتخاب استایل های جذاب و بسیار خاصی که دارد به یاد ها مانده است. البته شاید کمی برایتان عجیب باشد که بدانید این بازگیر خانم بیشتر اوقات کژوال و لایه لایه می پوشد ولی این کار را آنچنان حرفه ای و جسورانه انجام می دهد که شما خیال می کنید آوانگارد پوش است.

البته مهتاب ثروتی با انتخاب لباس های راحت ولی در عین حال جذاب  و خاص تا حدودی در دسته افراد هنری پوش هم قرار دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب مهتاب ثروتی چه در خارج چه در داخل آشنا شوید.

استایل مهتاب ثروتی

استایل مهتاب ثروتی

استایل هنری و عجیب مهتاب ثروتی در اکران فیلم پوست

به گفته خود مهتاب ثروتی در یکی از مصاحبه هایش مهمترین دغدغه او تاثیر گذاشتن در فضای کنونی جامعه است که بواسطه بازیگری در صحنه یا حتی حمایت و شرکت در رودیداها آن را انجام می دهد. البته به گفته شایانیوز این بازیگر جوان این کار را با انتخاب لباس ها و استایل های هنری و خاص خود هم انجام می دهد. برای مثال او برای شرکت در مراسم اکران فیلم پوست یک مانتو و یا حتی بهتر است بگوییم شومیز سیاه را با یک دامن شلواری پلیسه و جوراب شلواری توپ توپ ست کرده بود و برای تکمیل استایل خود بسیار جسورانه ها از نیم بوت های بندی و یک کیف چرمی خاص استفاده کرده بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در این استایل خود سبک هنری را تا حدودی به نمایش گذاشته است و سلیقه شخص خود برای انتخاب اکسسوری ها کمک گرفته است.

استایل مهتاب ثروتی

استایل مهتاب ثروتی

استایل لایه لایه و زمستانی مهتاب ثروتی در اکران افتتاحیه فیلم بی نامی

سبک لایه لای یکی از سبک های مورد استفاد در استایل کژوال و روزمره استفاده می شود که می توان گفت مهتاب ثروتی این کار را بسیار ماهرانه انجام می دهد، به طوری که نتیجه نهایی استایلی زیبا و هنری خواهد بود. او مانند همیشه برای انتخاب لباس های خود در استایلی که برای شرکت در مراسم اکران افتتاحی فیلم بی نامی انتخاب کرده بود از سلیقه شخصی خود کمک گرفته بود و می توان گفت بسیار هم موفق بوده است. او با یک پلیور سبز زارا و ست کردن آن با شال سبز و پالتوی بلند طوسی استایلی جذاب و در عین حال راحت را به نمایش گذاشت. البته می توان گفت تا حدودی ذوق هنری و تحصیلات عکاسی این بازیگر خوش پوش در انتخاب استایل هایش به او کمک می کند.

استایل مهتاب ثروتی

استایل مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی با دامن قرمز در فتوکال فیلم شیطان وجود ندارد در فستیوال برلین

مهتاب ثروتی برای حضور در فتوکال فیلم شیطان وجود ندارد در فستیوال برلین مانند همیشه رسمی پوشیده بود ولی به سبک هنری و جذاب. در سبک هنری افراد به وسایل دست ساز علاقه  دارند و حتى ترجیح می دهند که لباس ها و اکسسورى ها را خود درست نمایند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کفش هاى نیم بوت، چکمه ساق بلند تخت و کفش هاى الستار (All-Stars) در این سبک از کفش هاى پر کار برد مى باشند. به همین خاطر است که در تصاویر پایین شاهد ست ردن یک دامن قرمز پیلی دار با جوراب شلواری و نیم بوت بندی توسط مهتاب ثروتی هستیم.

استایل مهتاب ثروتی

استایل مهتاب ثروتی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهتاب ثروتی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی