|

با این ترکیب رنگ ها خونَت رو طوری دکور کن که دیگه از مُد نیوفته؛ مگه داریم خاص تر از این

دکوراسیون

در ادامه تعدادی از پرطرفدار ترین ترکیب رنگی ها رو که هرگز دموده نمیشند با شما به اشتراک میگذاریم و میبینید که چقدر زیبا و شیک هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یک خونه زیبا و رویایی که به شما حس خوب و آرامش بده به عوامل زیادی بستگی داره که یکی از معمول ترین اون ها استفاده از یک چیدمان زیبا و تسکین دهنده است، چیدمانی که با روحیات شما جور باشه و به طبع از بودن در اون محیط حس خوب بگیرید. برای این کار می تونید از انواع سبک های طراحی داخلی استفاده کنید مثل سبک اسکاندیناوی، سبک گلم یا سبک نئوکلاسیک که یکی از پرطرفدار ترین هاست.

 شما برای خونه خودتون خیلی به دنبال این رنگ های تکراری نباشید و دلتون بخواد که فضایی خلاقانه تر و زیبا تر توی خونتون ایجاد کنید. برای همچین شرایطی پیشنهاد ما به شما اینه که برید سراغ ترکیب رنگ هایی که هم فوق العاده زیبا و چشم نواز هستند و هم این که هرگز از مد نمی افتند و قدیمی نمیشند، به این ترتیب شما بسته به سلیقه شخصی و سبک انتخابیتون می تونید فضایی رو داخل خونه ایجاد کنید که هم بهتون حس خاص بودن بده و هم نمایانگر روحیات شما باشه و لزوما هم احتیاجی نیست که برای این کار سراغ رنگ های خیلی ویژه یا پالت رنگی های عجیب و غریب برید. در ادامه تعدادی از پرطرفدار ترین ترکیب رنگی ها رو که هرگز دموده نمیشند با شما به اشتراک میگذاریم و میبینید که چقدر زیبا و شیک هستند.

دیزاین

آبی و زرد

وقتی آبی ابری با زرد خردلی در کنار هم قرار می گیرند، طرحی به وجود می آید که هم ظریف و هم جسورانه است مخصوصا اگر رنگ زرد را برای کوسن و بغل های پرده در نظر بگیرید و تصور کنید که، کوسن های آغشته به این رنگ به مبل آبی روح  و شادابی هدیه داده و ظاهر و جذابیت آن را افزایش می دهند.

1

قهوه ای، سفید و قرمز

ست کردن سه یا چند رنگ در یک فضا می تواند کار دشواری باشد در حالی که برخی رنگ ها خیلی جذاب به نظر می رسند، بقیه پنهان می شوند یا مورد توجه قرار نمی گیرن ولی در این ترکیب رنگی مبل سفید در مرکز به عنوان یک پایه خنثی برای دو مبل دیگر عمل می کند که در اطرافش یک مبل قهوه‌ای و قرمز روی کفپوش چوبی تیره و دیوارهای آبی قرار گرفته‌اند. هر سه مبل کنار هم قرار می گیرند تا یک بیانیه جسورانه و هوشمند را ایجاد کنند.

2

سفید و قهوه ای تیره

سفید در کنار هر رنگی می تواند خودش را به زیبایی نشان دهد و با همه سازگار است. در این بین دکوراسیون با مبلمان سفید یکی از محبوب‌ترین طراحی های داخلی است که طرفدارهای زیادی دارد. مهره اصلی در این سبک از دکوراسیون، مبلمان سفید رنگ است که بدون آن داشتن خانه‌ای سفید معنایی ندارد مخصوصا که با مبل قهوه‌ای و با فرش و عثمانیدر خانه دکور شود در اصل ترکیب سفید و قهوه ای (تقریبا مانند قهوه و کرم) کاملاً برنده و جذاب به نظر می رسد. لمس لطیف سایه های ملایم بنفش در کوسن ها و فرش، به خانه طراوت می بخشد.

3

طلایی و سبز

یکی دیگر از دکوراسیون شیک ست رنگ طلایی با سبز زمردی است. این سبز پررنگ و تیره‌تر در حال حاضر بسیار محبوب و پرطرفدار است. و کاملاً با طلا تضاد دارد و ظاهری زیبا با حالات طبیعی ایجاد می کند.  طلایی و سبز زمردی در اتاق خواب به همان اندازه که در اتاق نشیمن یا حتی حمام خوب به نظر می رسند. می توانید چند اثر هنری اضافه کنید که دارای طرح رنگ سبز-طلایی باشد. یا می توانید به سراغ دیوارهای زمردی بروید و با قطعات طلایی تزئین کنید. گلدان های طلایی شیک محیط شما را زیباتر خواهد کرد.

what-colors-go-with-gold-2

طوسی روشن در کنار سفید

استفاده از ترکیب رنگی سفید و طوسی در دکوراسیون منزل بسیار هوشمندانه است. این ترکیب رنگی به دلیل اینکه در دسته رنگ‌های خنثی قرار می گیرند، قابلیت تطبیق و هماهنگ شدن با رنگ های مختلفی را دارند و در عین حال با تغییرات بسیار کوچک می‌توانند فضایی متفاوت را نیز خلق کنند. ما در این مطلب به سراغ تور خانه گردی منزل ریحانه رفته‌ایم که دارای ترکیب رنگی اصلی سفید و طوسی است.

ترکیب رنگ های مناسب خونه که هرگز قدیمی نمیشند

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی