|

معرفی استایل تابستانی با کراپ و پیراهن

استایل تابستونی باید متفاوت باشه؛ پیراهن و کت کراپ بپوش مانتو کتی و همیشه میشه پوشید

مانتو و کراپ

تابستان فصلی است که گردش در آن بیشتر از سایر فصل ها است. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی راحت مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستان فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها می باشد. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح، مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنیم. فراموش نکنید که استایل تابستانی علاوه بر اینکه باید راحت باشد باید در شیک و ترندی باشد، پس بهتر است قبل از انتخاب استایل تابستانی ابتدا ترندهای جذاب فصل را بشناسید. یکی از مانتوهای ترند تابستان 1402، پیراهن و کت کراپ است، البته فراموش نکنید که این نوع لباس با کفتان کمی تفاوت دارد کفتان ها معمولا به صورت تنها پوشیده می شوند و آستین های بلندی دارند، در حالی که این پیراهن ها آستین حلقه ای هستند و به عنوان رویه دارای کت کراپ می باشند. برای ایجاد یک استایل تابستانی خنک و شاد، فراموش نکنید که بیش از هر چیز باید خصوصیات فصل را در نظر بگیرید. هوا بسیار گرم است؛ بنابراین استفاده از پوشش‌ های چند لایه مگر در موارد رسمی و ضروری به کار نمی‌ آید. به همین خاطر پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک کفتان یا مانتو کنفی است زیرا این لباس ها تن خور راحتی دارند و مانع از گردش هوا نخواهند شد.

برای تکمیل استایل تابستانی خود استفاده از اکسسوری های مناسب فصل مانند عینک آفتابی را فراموش نکنید زیرا استایل تابستانی با اکسسوری هایش کامل می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب تابستانی 1402 آشنا شوید.

پیراهن و کت کراپ

پیراهن و کت کراپ

پیراهن و کت کراپ؛ ترند تابستان 1402 را بشناسید

کفتان و پیراهن ها همیشه از لباس های ترند تابستان هستند ولی جالب است که بدانید تابستان امسال پیراهن و کت کراپ یکی از ترندهای جذابی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از ویژگی های مهمی که باید در استایل تابستانی به آن توجه کنیم انتخاب رنگ لباس هایمان است زیرا تابستان فصل گرم سال است و چه خوب می شود با انتخاب درست در لباس در آن احساس راحتی کنید. پس سعی کنید از لباس های رنگ روشن و نخی برای روتین زندگی استفاده کنید. پس اگر می خواهید تابستان را راحت و ترندی تجربه کنبد بهتر است که یک پیراهن و کت کراپ رنگ روشن انتخاب نمایید تا این دو ویژگی را با هم در استایل خود احساس کنید.

پیراهن و کت کراپ

پیراهن و کت کراپ

مانتو جلوبسته و شلوار جین؛ کژوال بپوشید ولی شیک

شلوار جین یکی از آیتم های اصلی استایل کژوال و روزمره ما است که می توان گفت با توجه به استفاده زیاد ما از این شلوار بخش مهمی از استایل ما را پوشش می دهد. فراموش نکنید که مانتو جلوبسته یکی از لباس های ترند و جذاب تابستان است که می تواند با این شلوار به خوبی ست شود و در عین حال که استایل جذاب و ترندی را برای شما بسازد. پس برای تابستان امسال بهتر است که یک مانتو جلوبسته لنین را به همراه یک شلوار جین و کتان انتخاب نمایید تا تابستانی کژوال ولی در عین حال شیک داشته باشید. فراموش نکنید که ست کردن این نوع مانتوها اگر قد کوتاهی داشته باشند راحت تر است، برای مثال شما می توانید آن ها را با همه مدل های شلوار از قبیل شلوار بگ، شلوار مام استایل و شلوار راسته ست کنید.

پیراهن و کت کراپ

پیراهن و کت کراپ

کت لنین و شلوار مام فیت را فراموش نکنید

مانتو کتی یکی از مانتوهای جذاب و پر طرفدار زنانه است که در تابستان می تواند نقش مهمی را در استایل شما ایفا کند، البته فراموش نکنید که مانتوهای کتی کرپ را منظورمان نیست. زیرا این مانتوها تن خور گرم و سنگینی دارند و برای فصل تابستان و پاییز گزینه مناسبی نمی باشند. پس  کت لینن بهترین جایگزین برای این کت ها در فصل تابستان است، پیشنهاد ما برای امسال انتخاب یک کت لینی سوزن دوزی شده به همراه یک شلوار پارچه ای مام فیت است. شما با انتخاب این دو آیتم استایلی نیمه رسمی و در عین حال راحت خواهید داشت.

پیراهن و کت کراپ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی