|

اگه میخای خونَت مثل پرنسس ها بشه با رنگ های پاستِلی دکورش کن؛ دیزاین مخصوص خاص پسندااا!

شاید شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در خانه خود، رنگ‌های آرامش‌دهنده داشته باشید و دکوراسیون متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ‌های پاستلی برای دکوراسیون داخلی به رنگ‌هایی گفته می‌شود که نهایت آرامش و احساس خوشایند را برای فرد به وجود می‌آورد. رنگ‌ها آرامش‌بخش هستند اما برخی از آن‌ها به ‌طور متمایزی با رنگ‌های دیگر فرق دارند. شاید شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در خانه خود، رنگ‌های آرامش‌دهنده داشته باشید و دکوراسیون متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشید این طیف رنگی گزینه مناسبی است در واقع پالت های رنگی پاستلی می توانند فضایی زیبا، رمانتیک و با طراوت را ایجاد کنند و به خانه شما روحی تازه دهنده.

برای داشتن چیدمانی زیبا و دوست داشتنی همیشه نباید به سراغ رنگ های کلیشه ای و انتخاب های تکراری رفت دورانی که رنگ های پاستلی فقط برای مهد کودک ها یا اتاق بچه ها در نظر گرفته می شد، گذشته است در ادامه به ما بپیوندید تا نحوه استفاده از این سایه های ملایم و آرامش بخش را برای تغییر حال و هوای خانه خود بیابید!

pastel-pink-wall-paint-for-your-home

رنگ پاستلی چیست؟

به رنگ‌هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و… رنگ‌های پاستلی گویند. این رنگ‌ها تناژ رنگ‌های واقعی را دارند اما بسیار روشن و نزدیک به رنگ‌های خنثی یعنی خاکستری، مشکی و سفید هستند. به عبارت دیگر اگر به رنگ‌های موجود در چرخه رنگ، رنگ سفید اضافه کنیم، آنها را تبدیل به رنگ پاستلی کرده‌ایم چند نمونه از خاص ترین رنگ های پاستلی آورده شده است.

decaa586669fe5a8745f82216196c3ec

a

beach-sunset-color-palette-hex-codes-pastel-colors-visme

Untitled

زیباترین ایده رنگ‌های پاستلی برای دکوراسیون داخلی

رنگ های پاستلی شماره 1: سبز نعنایی و آبی برای دیوارهای خانه شما

1

2

3

رنگ های پاستلی شماره 2: کاغذ دیواری های آبی آسمانی و صورتی ملایم

5

4

رنگ های پاستلی شماره 3: لوازم با رنگ پاستلی

7

رنگ‌های پاستلی شماره 4: مبلمان با رنگ‌های سبز دریایی و آبی تیره

8

9

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی