|

تفاوت cc کرم با bb کرم

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم؛ به نظرت کدوم از این سوپر کرم ها برای پوستت بهتره؟

سی سی کرم و بی بی کرم

هدف اصلی آرایش، داشتن پوستی صاف و بی‌عیب و نقص است، با این حال بیشتر خانم‌ها دوست ندارند با کرم‌پودرهای سنگین، به جان پوست خود بی افتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هدف اصلی آرایش، داشتن پوستی صاف و بی‌عیب و نقص است، با این حال بیشتر خانم‌ ها دوست ندارند با کرم‌ پودرهای سنگین، به جان پوست خود بی افتند. پس داشتن یک آرایش حرفه‌ای برای پوشاندن هرگونه ناهماهنگی با ماندگاری بالا در طی روز، نیازمند کرم‌ های آرایشی با کاور بالا است. چندتا از محصولات جدیدی که به تازگی در حوزه لوازم آرایشی وارد شده اند، بی‌ بی کرم و سی‌ سی کرم‌ ها هستند. حال اگر می خواهید بدون آنکه به پوست خود آسیب بزنید آرایشی ماندگار و جذاب داشته باشید، بهتر است ابتدا با این دو کرم آرایشی و تفاوت هایشان آشنا شوید و بعد کرم مناسب پوست خود را انتخاب نمایید. البته شاید درست‌تر این است که بی‌بی کرم و سی‌سی کرم‌ها را در دسته محصولات آرایشی و بهداشتی قرار دهیم و بعد به بررسی تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم بپردازیم. زیرا این کرم های آرایشی به نوعی کرم های محافظتی هم محسوب می شوند و می توان گفت هیچگونه آسیبی برای پوست شما نخواهند داشت بلکه به سلامت آن کمک هم می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بی بی کرم، مخفف عبارت Beauty Belmish یا Belmish Balm است که ابتدا در کره جنوبی مورد استفاده بود. پس از مدت کوتاهی این کرم در میان خانم‌ ها مورد توجه قرار گرفت به شهرتی جهانی دست یافت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین کرم های آرایشی و تفاوت هایشان آشنا شوید. 

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

بی بی کرم چیست؟ از پوست خود محافظت کنید

بی بی کرم ابتدا در دهه 1960 در آلمان توسط یک متخصص پوست برای محافظت از پوست بیماران خود پس از لایه‌ برداری صورت و جراحی فرموله شد. 30 سال بعد، این محصول دوباره در بازار کره معرفی شد و بعدها با استقبالی رو به رو شد که در تمام جهان مورد استفاده قرار گرفت. بی بیکرم یک کرم محافظتی است و از جمله مزایای آن می‌توان به خاصیت ضد آفتاب، آبرسانی و کنترل برق پوست، بسته به اینکه چه فرمولی در آن به کار رفته است اشاره کرد. بی بی کرم‌ ها بهترین انتخاب برای زمانی هستند که می‌خواهید کمی صورتتان را کاور کرده و رنگ آن را یک‌ دست کنید؛ ولی درعین حال نمی‌ خواهید آرایش پوست شما بیش ازحد به چشم بیاید. پس اگر تمایلی به استفاده از کرم پودرهای سنگین ندارید بی بی کرم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

سی سی کرم چیست؟ نسل جدید کرم های آرایشی 

CC کوتاه شده‌ عبارت color correcting به معنای اصلاح‌ کننده‌ رنگ پوست است. همانطور که از اسم این کرم پیدا است، سی‌سی کرم‌ ها در پوشاندن لکه‌ های پوستی و بهبود و اصلاح تیرگی به شما کمک می کنند. در واقع سی‌سی کرم نسخه‌ بهبود یافته‌ بی‌بی کرم با پوششی بیشتر است. فرمول استفاده شده در این نوع کرم‌ ها نقایص پوستی چون جای زخم و بافت ناهموار را هدف قرار می‌ دهد. البته باید بدانید که این کرم با پوششی که دارد لزوما این نقص‌ های پوستی را درمان نمی‌ کند، اما باعث خنثی شدن آنها می‌ شود تا کمتر دیده شوند و به شما کمک می‌کند تا رنگ پوست متعادل‌ تری داشته باشید. پس فراموش نکنید که یک سی سی کرم خوب می توانید پوستی شاداب و جذاب را به شما هدیه بدهد بدون آنکه باعث ایجاد اذیت و آسیب به پوست شود.

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم؟ آگاهانه تصمیم بگیرید

مهم ترین تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم در نوع پوست و کاربرد آن است. زمان انتخاب بی‌ بی کرم یا سی‌ سی کرم بهتر است نوع پوست خود را در نظر بگیرید. برای مثال  اگر پوست چربی دارید بهتر است سی سی کرم استفاده کنید، زیرا  سی‌سی کرم‌ ها برای پوست‌ های چرب بهترین انتخاب هستند. سی‌سی کرم‌ ها، رطوبت رسانی کمتری نسبت به بی‌ بی کرم دارند، به همین دلیل موجب تشدید یا ایجاد جوش نمی‌ شوند. پوست چرب در طی روز با ترشح چربی، براق می‌ شود، بافت سی‌ سی کرم روی پوست این افراد جلوه‌ ای مات ایجاد می‌ کند و با ماندگاری بالا از براق شدن پوست جلوگیری می‌ کند. و کاملا برعکس اگر پوست خشکی دارید که همیشه در معرض خشکی و چروک قرار دارد باید ار بی بی کرم ها برای استفادهروزانه خود استفاده کنید.

تفاوت سی سی کرم با بی بی کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی