|

ترفند برای نابود کردن دندان درد با سرعت نور؛ اشانتیون اینا ضدعفونی کردن دهان و دندانه

دندون درد یهویی اون هم نصف شب و وسطه خواب ناز میتونه خیلی دردناک باشه خصوصا اگر مسکن هم نداشته باشید ولی با این ترفندها میتونید رفعش کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سلامتی از مهم ترین چیزهایی هست که یه نفر میتونه داشته باشه و در اغلب مواردی که به آدم میگن خدا رو شکر کن که سلامتی و ما میگیم که چه فایده وقتی پول ندارم و جیبم خالیه ولی کافیه که یه درد کوچیک بیاد سراغمون و اون موقع هست که از گفته ی خودمون پشیمون میشیم و میخواهیم که خیلی زودتر حالمون خوب بشه یعنی ما آدم ها به قدری نازک نارنجی هستیم که حد نداره مثلا مسلما تا به حال دستتون به ظرف داغ روی گاز خورده و تا ساعت ها اون قسمت که سوخته اذیتتون کرده و حتی امکان داره که در وهله ی اول اشک و دادتون رو هم دربیاره ولی خب چاره ای ندارید بجز این که صبر کنید که به مرور دردتون تسکین پیدا کنه چون قرار نیست معجزه ای رخ بده ولی حالا در این بین یه سری از دردا هستن که در نوع خودشون واقعا عذاب آورن و اصلا نمیشه که تحملشون کرد مثل سردرد و یا دندون درد که درده هر دو جوریه که آدم ناخودآگاه دوس داره که سرش رو ببرن ولی این درد تموم بشه و بدیه ماجرا اینجاست که این درد ها یهو و نصفه شب بیان سراغ آدم و هیچ داروی مسکنی هم تو خونه نباشه و رفتن به داروخونه هم کار سختی باشه.

به جرئت به این موقعیت و شرایط میشه گفت جهنمی که هر آن آدم رو بیشتر تو خودش میبلعه و میخواد که از پا دربیاره هر چند همونطور که گفتیم ما انسان ها خیلی ضعیف هستیم در برابره خیلی از دردهای جسمانی چرا که خب بدنمون از بتن و آهن که ساخته نشده و خیلی لطیف تر از این حرفاست! بنابراین چاره چیه باید با دندون درد تا صبح بیدار بمونید و برید مسکن تهیه کنید و یا اگر حال جیبتون اوکی بود برید ندون پزشکی، خیر اصلا از این خبرها نیست چرا که قراره با یه سری ترفندها و در دست داشتن وسایل ساده ای که تو خونه ی هر کسی پیدا میشه درد دندونتون رو تسکین بدین. فقط دقت کنید که اگر یکی از این ترفندها موثر نبود بعدی رو امتحان کنید هر چی نباشه از درد کشیدن خیلی بهتره! بنابراین دیگه وقت رو هم هدر ندیم و بریم برای دونستن این ترفندهای کاربردی.

دندون4+44

استفاده از پیاز

از اونجایی که پیاز خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد میکروبی داره میشه از اون جهت کاهش و تسکین دندون درد بهره برد؛ پیاز باعث از بین رفتن میکروب های موجود میشه و عفونت تولید شده ناشی از فعالیت اون ها رو کم میکنه.، بنابراین وقتی که دندون درد به سراغتون اومد میتونید یه مقدار پیاز رو روی اون دندونی که دچار درد شده بذارید و چند دقیقه صبر کنید تا عصاره ی پیاز اثر خودش رو بذاره میتونید برای این منظور پیاز رو به صورت رنده کرده هم روی دندون مثل خمیر دندون بمالید. همچنین جویدن پیاز میتونه میکروب های داخل دهن و روی دندون رو هم نابود کنه بنابراین میتونید پیاز رو چند دقیقه تو دهن بجویید و بعد اون رو خارج کنید.

دندون46644

استفاده از کمپرس یخ

در مواقعی که دچار دندون درد میشید یه کیسه ی پلاستیکی تهیه کنید و چند تا تیکه یخ داخل اون بندازید و بعد دور اون یه دستمال نارزک قرار بدید و کیسه ی مدنظر رو به مدت ده الی یه ربع روی قسمتی که درد میکنه از روی لپتون فشار بدید. این کار باعث میشه که اعصاب موجود تو لثه کرخت بشه که در نهایت باعث کم شدن حساسیتون به درد میشه. در صورتی که یخ نداشتید میتونید یه تیکه از گوشت و مرغ های فریز شده در یخچال رو بردارید و باهاش این کار رو انجام بدید.

دندون4616

استفاده از سیر

سیر دارای خاصیت عجیبی در تسکین دادن و آروم کردن درد ناشی از دندون دردهست؛ چرا که سیر حاوی مواد آنتی بیوتیکی هست که چرک موجود از لثه رو رو به خاطر فعالیت میکروب ها از بین میبره، برای استفاده از این ماده برای رفع دندون دردتون کافیه که یه حبه سیر رو با یه مقدار نمک معمولی ترکیب کنید و بعد اون رو روی دندونی که در حال درد هست قرار بدید و در ابتدا مسلما احساس سوزش خواهید داشت و بزاق دهنتون هم افزایش پیدا میکنه ولی صبر کنید تا اثر بذاره، بهتره که سیر رو رنده کنید و این کار رو انجام بدید در غیر این صورت اون رو یه برش بزنید از وسط. همچنین شما میتونید از پودر سیر هم برای این منظور استفاده کنید.

دندون+4+64

استفاده از گل میخک

میخک دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد باکتری، ضد التهابی و بی حس کنندگی بالایی هست و به همین دلیلی برای کاهش و تسکین درد دندون و از بین بردن عفونت دهان میتونه حسابی موثر عمل کنه؛ برای استفاده از اون برای این منظور کافیه که یه مقدار میخک خرد شده رو با یه مقدار روغن زیتون و یا هر روغن گیاهی ترکیب کنید و بعد روی دندونی که درد داره قرار بدید و همچنین میتونید که چند قطره روغن میخک رو داخل آب بریزید و از اون به عنوان دهانشویه استفاده کنید تا معجزه اش رو در تسکین درد دندونتون ببینید.

دندون444

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی