|

تابستان مانتو چه رنگی بپوشیم؟

تابستون 1402 این مانتوها یادت نره؛ معرفی چندتا ترکیب رنگی جذاب برای استایل تابستونی

مانتو سبز

انتخاب و خرید مانتو تابستانی با توجه به رنگ های مختلف داخل بازار کارسختی است، پس بهتر است جذاب ترین ترکیب های رنگی فصل را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که یکی از چالش هایی که در فصل گرما با آن رو‌‌‌‌‌‌‌ به رو می شویم انتخاب لباس هایی است که تابستانی و خنک باشند، البته جدا از این ویژگی خوب است که بدانید چگونه می توان در کنار داشتن استایلی تابستانی و خنک ترندی و جذاب به نظر آمد. در ادامه این مقاله ما چند نمونه از ترکیب های رنگی ترند تابستان 1402 را معرفی خواهیم کرد که درانتخاب لباس و یا مانتو تابستانی کمکتان خواهد کرد. برای مثال مانتو سبز یا مانتو بنفش ست کردنشان کار راحتی نیست و خوب است که از ترفندهای رنگی و جذاب برای انتخاب لباس های مکمل تا حد بسیار زیادی آگاه باشید.

البته لازم است که بدانید در کنار همه این رنگ بازی ها همچنان باید به انتخاب جنس پارچه و استایل مانتو انتخاب دقت نمایید. برای مثال مانتو وال بولدینگ و یا مانتوهای اورسایز می توانند برای تابستان گزینه های مناسبی باشند. مانتوهای جذاب و دارای برش های اندامی اصلا برای فصل های گرم و روزهای آفتابی پیشنهاد نمی شوند، پس از انتخاب این مانتوها تا می توانید پرهیز کنید.

مانتو تابستونی

پس به یاد داشته باشید که برخی لباس ها شاید در ظاهر پارامترهای اولیه یک آیتم تابستانی را داشته باشند اما ممکن است در باطنشان اژدهای آتشین تابستانی نهفته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مانتوهای تابستانی جذاب و ترفندهای استفاده از آن ها در استایل آشنا شوید.

مانتو تابستونی

ترکیب سبز و بنفش؛ این دو رنگ از شما ملکه می سازد

اولین و جذاب ترین پیشنهاد ما برای شما انتخاب استایلی سبز و بنفش است، این دو رنگ یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی دنیا هستند که برای هر سبک و استایلی می توانند گزینه مناسبی باشند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و در عین حال ترندی بگذرانید می توانید از یک مانتو تابستانی سبز استفاده کنید و آن را با شلوار و یا شال بنفش ست کنید. فراموش نکنید که بنفش انتخابی بهتر است خالص و یا تیره باشد، بنفش های یاسی و پاستلی برای این ترکیب رنگی مناسب نیستند.

مانتو تابستونی

البته تا حد بسیار زیادی این انتخاب رنگ ها و آیتم ها سلیقه ای است، پس شما می توانید از ترکیب برعکس هم انتخاب کنید، برای مثال مانتو خود را بنفش انتخاب نمایید و با سبزهای جذاب زارا آن را ست نمایید.

مانتو تابستونی

تابستون با آبی و سفید یه چیز دیگه است!

دومین ترکیب رنگی و جذاب تابستان امسال را می توان ترکیب آبی با سفید دانست، فرقی نمی کند که چه آبی ای را انتخاب می کنید، برای مثال چه آبی انتخابی شما آبی نفتی و یا چه آبی انتخابی شما آبی یخی باشد شما می توانید استایل بی نظیری را تجربه کنید. البته فراموش نکنید که شما برای ست کردن مانتو آبی می توانید از سبک مونوکروم هم استفاده کنید، زیرا در این حالت استایل جذابی را خواهید داشت و یا مانتوهای آبی را می توانید علاوه بر سایه های خودش با رنگ های اصلی مثل قرمز زرد و رنگ های ثانویه مانند نارنجی، بنفش و سبز ست کنید. پس شما با داشتن یک مانتو آبی در کمد خود می توانید دنیای مد را بارها و بارها به روش های مختلف متعجب نمایید.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی

ترکیب بنفش و زرد؛ چرا که نه جسورانه به دل تابستان بزنید

یکی از ترکیب های رنگی جسورانه رنانه برای استال تابستانی امسال را می توان ترکیب رنگ بنفش با زرد دانست. رنگ زرد یکی از رنگ های اصلی است که دارای انرژی فوق العاده بالایی می باشد. پس اگر می خواهید یک استایل تابستانی منحصربفرد را تجرب نمایید، بهتر است جسارت انتخاب و ترکیب این رنگ را با دیگر لباس های خود داشته باشید.

مانتو تابستونی

بنفش به عنوان رنگی اسرارآمیز شناخته می شود که نمادی از سحر و جادو و رمز و راز است. خانم هایی که بیشتر اوقات مانتو بنفش می پوشند افرادی کاریزماتیک، جذاب، درون گرا و خیال پرداز هستند و همیشه می خواهند بهترین باشند. همچنین مانتو رنگ بنفش معمولا به عنوان یک مانتو شیک و مجلسی و سلطنتی شناخته می شود. ماین مانتو اگر با زرد ست شود حس اعتماد بنفس را افزایش داده و باعث می شود در نگاه دیگران استایل لاکچری داشته باشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی