|

بررسی استایل نرگس محمدی

نرگس محمدی کژوال پوشِ ولی بعضی وقتا اِجی پسنده؛ بعد چادر چاقچول ستایش این چه لباسیه

استایل نرگس محمدی

عکس های استایل جنجالی نرگس محمدی در فجر بعد از چادر چاقچول ستایش، معرفی جدیدترین استایل های بازیگران ایرانی به همراه بیوگرافی و عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 9 فروردین 1364 در تهران است. شاید کمی به نظرتان عجیب بیاید ولی این بازیگران جوان از پرستاری فارغ‌ التحصیل شده است ولی به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرده و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورده. البته تا حد بسیار زیادی می توان ریشه این علاقه را در مادر نرگس محمدی دانست، زیرا مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد.

اگر بخواهیم کمی جزئی تر توضیح دهیم باید بگوییم که علاقه نرگس محمدی به بازیگری، او را به کلاس های هنرپیشگی موسسه کارنامه کشاند و او زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور و … دوره های مختلف را گذراند. او به صورت جدی بعد از دوره بازیگری وارد تئاتر شد و در سال 1383 در 19 سالگی با فیلم تنهایی باد به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت. بعد از این فیلم او در سال 1387 در فیلم اخراجی ها 2 و سپس فیلم آناهیتا دیده شد.

حال که تا حدودی با فعالیت هنری این بازیگر با استعداد آشنا شدید می توانیم برویم سر استایل نرگس محمدی و نگاهی به سبک شخصی او بیاندازیم. نرگس محمدی در کل کژوال پوش است، ولی جالب است که بدانید او هر از گاهی هوس استایل اِجی می کند و برای انتخاب لباس هایش به سراغ آیتم های دارک و چرم می رود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های نرگس محمدی آشنا شوید.

استایل نرگس محمدی

استایل نرگس محمدی

نرگس محمدی با استایلی کژوال و ساده در اکران فیلم اکسیدان

استایل کژوال استایل جذابی است که اگر شما هم مانند نرگس محمدی این سبک را به خوبی بشناسید احساس آرامش و راحتی بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد، به همین دلیل هم در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی را مجاب کرده است که حداقل یک بار این سبک را برای خود طراحی کنند و در موقعیت های مختلف آن را بپوشند. استایل کژوال که به پوشیدن لباس های راحتی و غیر رسمی هم تا حدودی معروف است در واقع از اوایل دهه 1920 وارد زندگی مردم آمریکا و برخی از اروپا نشین ها شد.

زیرا آن ها به دنبال این بودند لباس ها و استایل های رسمی خود را تغییر دهند و به جای آن ها از لباس های اسپرت و راحت تر استفاده کنند. دقیقا مانند استایل نرگس محمدی در مراسم اکران فیلم اکسیدان، او در این مراسم یک مانتو عروسکی و بلند را با توجه به استایل خود انتخاب نموده بود و برای ست کردن او از آیتم های کژوال دیگری مانند شلوار راسته و کالج عروسکی کمک گرفته بود.

استایل نرگس محمدی

استایل نرگس محمدی

نرگس محمدی اِجی پوش در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر

استفاده از سبک اِجی به عنوان یک سبک متفاوت می تواند برای یک کژوال پوش تا حدود بسیار زیادی امری طبیعی باشد، البته کژوال پوشی مانند نرگس محمدی که جسارت انتخاب لباس های متفاوت را در سبک شخصی خود دارد. برخلاف آنچه در ترندها شاهد هستیم، استایل خیابانی اِج، نوعی خاص از فشن را ارائه می‌ کند که بر تحول و ابراز شخصی تکیه دارد. به‌ نوعی می‌ توان گفت این سبک به گوتیک شباهت دارد اما با عناصر مدرن هم درهم‌ آمیخته است.

اِج یکی از همان انواع استایل به‌ شمار می‌ آید که در آن‌ ها جنسیت چندان مطرح نیست؛ بنابراین اگر دوست دارید تا این عنصر را در پوشش خود لحاظ کنید، چندان از این سبک خوشتان نمی‌ آید. نرگس محمدی در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر در چند روز از این سبک برای خود استفاده نموده بود و می توان گفت تا حد بسیار زیادی در انتخاب لباس هایش هم موفق بوده است. تصاویر این استایل ها در قسمت پایین قابل مشاهده است.

استایل نرگس محمدی

استایل نرگس محمدی

استایل ساده ولی جذاب نرگس محمدی در اکران فیلم قرارمون پارک شهر

استایل کژوال به لباس‌ هایی  گفته می شود که به راحتی می توان آن ها را پوشید و در روزمره خود از آن استفاده کرد. این سبک  به راحتی با دیگر لباس های شما قابل استفاده است و می تواند به انواع مختلفی  تقسیم شود. برای مثال کژوال غیر رسمی و یا کژوال نیمه رسمی هر دو کزوال هستند ولی با تفاوت های جزئی که می توان گفت نرگس محمدی بیشتر اوقات از کژوال های نیمه رسمی استفاده می کند.

استایل نرگس محمدی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نرگس محمدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی