|

واسه مسافرت میتونی هر چی میخوای ببری و حال کنی؛ البته اگه اینجوری اصولی چمدان ببندی

هنوز یک ماه از تابستون مونده و خیلیا میخوان برن مسافرت، اگر شما هم قصدش رو دارین پس با این مقاله به عالی ترین روش چمدان خود را ببندین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هنوز تو فصل تابستون هستیم و خیلی ها بر این نظر هستند که تازه شهریور خنک تر میشه و بهترین تایم برای سفر هستش. مسافرت همونقدر که میتونه جذاب و حال خوب کن باشه، به همون میزان میتونه شما رو تو دردسر بندازه چرا که چند روزی رو قراره به دور از خونه و وسایل به سر ببرید، پس قطعا باید همه نکات رو در نظر داشته باشید.

مثلا یکی از موضوعاتی که همیشه برای همه میتونه اذیت کننده بشه داستان چمدان بستن هستش که البته لذت خاص خودش ور هم داره ها، اما اینکه چطور همه وسایل مورد نیاز رو جا بدیم واقعا سخته! پس بهتره که ابتدا یک چک لیست تهیه کنید و تمام برنامه و وسایلی که نیاز دارید رو بنویسید و سپس به سراغ بستن چمدان روید. در این مطلب با چند اصول بستن چمدان آشنا میشیم که میتونه خیلی کاربردی و البته منطقی باشه.

بستن چمدان7

سبک تا کردن لباس ها و برداشت لوازم

ابتدا در نظر داشته باشید که وسایلی به مانند جواهرات و دارو ها و لوازم بهداشتی و اشیاء قیمتی رو به صورت جداگانه در کیفی کوچیکتر قرار بدین تا در صورت نیاز اورژانسی به راحتی دسترسی داشته باشید. 

برای تا کردن لباس ها اگه وزن خیلی اهمیت نداره، بهتره که لباس ها رو رول کنید و در صورت امکان با کش ببندین تا فضای کمتری رو اشغال کنند و در نتیجه لباس بیشتری بردارید. اما اگر میخواهید وزن کمتری داشته باشه پس لباس هارو تا کنید و در این صورت به صاف بودن اونها هم کمک بیشتری کردین! 

بستن چمدان9

مکعب های بسته بندی شیک و تفکیک کننده

این روزا دیگه مثل قدیما نیست و خیلی وسایل به بازار اومده که میتونن کمک رسان شما در هر شرایط باشن. مثلا قطعا تو اینستاگرام دیدین که مکعب های بسته بندی پارچه ای اومده و شما میتونید با استفاده از اونها چمدان خود را تفکیک سازی کنید. 

بستن چمدان6

وسایل شکستنی رو اینجوری قرار بده

شاید شما نیاز به این داشته باشید تا یک وسیله شکستنی همراه خود ببرید که خب در این صورت بهتره وسیله مورد نظر رو در نقطه وسط چمدان قرار دهید تا از ضربه های وارده و یا فشار تا جای ممکن جلوگیری بشه. و یا میتونید بین پیراهن ها بگذارید و لباس رو تا کنید که این روش هم میتونه گوشش و محافظت خوبی داشته باشه.

بستن چمدان 5

لباس های چند منظوره حلال مشکل شما هستند

قبل از برداشتن هر لباس ابتدا به خوبی فکر کنید. با انتخاب سبک و رنگ لباس هم میتونید به چمدانی سبک تر کمک کنید. به این شکل که لباس های خود را به گونه یا انتخاب کنید که تقریبا تو یک هارمونی رنگ باشن و یا به هم بیان و اینجوری نباشه که یک پیراهن تنها به یک شلوار بیاد!

اینجوری میتونید به راحتی تنوع استایل بدین اما به شکلی که در فضا صرفه جویی شده باشه و ترکیبات لباس هم زیبا از آب دربیان.

بستن چمدان 4

لوازم آرایش رو اینجوری هندل کن

قطعا یکی از آیتم هایی که میتونه خیلی فضا اشغال کنه لوازم آرایشی و بهداشتی هستش که این گزینه رو هم میتونید با ترفند هندل کنید. مثلا بانوان میتونن به جای برداشتن انواع و اقسام رژلب ها و سایه ها و عطر ها و … مواردی که بیشتر مورد استفادشون قرار میگیره رو بردارن. 

و یا از قوطی های کوچیک مسافرتی جهت برداشتن کرم ها استفاده کنن تا مجبور به برداشتن سایز بزرگ و اصلی اونها نباشن و در مجموع لوازمی که بیشتر مورد نیاز هستند و اولویت دارن و میتونن نیاز شمارو برطرف کنند.

بستن چمدان

وسایل رو نسبت به وزن بچینید

وقتی مسافرت میرید چمدان شما یک ورژن کوچیک از زندگی شخصی شماست که همراه خود میبرید. پس احتمال اینکه وسایل سنگین تر رو هم نیاز داشته باشید زیاده. در این صورت بهتره که ابتدا وسایل سنگین تر رو چیدمان کنید و ته چمدان بگذارید، سپس وسایل سبک تر رو روی اونها بچینید تا هم احتمال شکستگی کم بشه و هم دسترسی آسون تر.

بستن چمدان 8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی