|

چه رنگ هایی به پوست های سبزه میاد؟

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟ اگه پوست سبزه داری این رنگ مانتوها بهت میاد

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

آشنایی با رنگ ها و استایل های مناسب برای افرادی که پوست سبزه دارند؛ استایل و رنگ های داخلش را متناسب با رنگ پوست و سبک شخصی انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توجه به استایل و لباس برای همه افراد چه آقا و چه خانم حائز اهمیت است، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی با انتخاب یک لباس حتی از برندی معروف رضایت کامل ندارید و احساس می‌ کنید که به اندازه مدل این لباس احساس خرسندی نمی‌ کنید. علاوه بر مدل لباس که ممکن است با استایل برخی افراد همخوانی نداشته باشد، رنگ لباس و هماهنگی آن با رنگ پوست نیز در این انتخاب و رضایت تاثیرگذار هستند.

پس حتما قبل از انتخاب لباس مناسب برای استایل خود به هماهنگی رنگ آن با رنگ پوست خود دقت نمایید مخصوصا اگر پوست سبزه ای دارید. زیرا افرادی که پوست سبزه دارند کمی بیشتر از افراد دیگر در معرض ایجاد ناهماهنگی رنگ لباس با رنگ پوست خود هستند. حال که می خواهید انتخابی هوشمندانه داشته باشید خوب است که به سراغ انتخاب اولین و اصلی ترین آیتم استایل خود یعنی مانتو بروید.

زیرا یک خانم شیک پوش همیشه اولین قدمی که بر می دارد انتخاب یک مانتو مناسب برای استایل خود است. فراموش نکنید که افرادی که دارای پوست سبزه هستند به هیچ عنوان نباید رنگ‌ های سرد را برای البسه خود انتخاب کنند، این دسته از رنگ‌ ها چهره و پوست آن ‌ها را کدر نشان خواهند داد. در عوض رنگ‌ های گرمی همانند نارنجی، قهوه‌ای، زرشکی و قرمز برای این افراد بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه به شمار می ‌روند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از رنگ های ترند سال برای افرادی که پوست سبزه دارند آشنا شوید.

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

چرا که نه نارنجی برای پوست سبزه ها معجزه می کند

یکی از ایده ‌آل ‌ترین رنگ ‌ها جهت رنگ لباس برای پوست سبزه را می ‌توان رنگ نارنجی دانست. این رنگ که دارای طیف وسیعی است، سلیقه افراد زیادی را پوشش خواهد داد. برای مثال از مانتو گرفته تا لباس مجلسی با رنگ صورتی نیز در میان این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد ما برای استایل تابستانی نارنجی جیف یا همان شارپ ترندی است که شاید بعضی به نارنجی فسفری بشناسند، این رنگ جان می دهد برای استایل تابستانی البته به همراه آبی کاربنی و یا سبز. پس اگر می خواهید امسال یک استایل جانانه را تجربه نمایید یک مانتو نارنجی را با شلوار و یا شال آبی کاربنی ست کنید تا معجزه را در استایل خود ببینید.

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

جذابیت دو برابر آبی کاربنی در کنار پوست سبزه

رنگ آبی کاربنی نیز که عاشقان زیادی با طیف پوستی مختلف دارد، برای افرادی با پوست سبزه نیز گزینه مناسب تری است. ترکیب این رنگ با رنگ‌ های خنثی نیز انتخاب خوبی محسوب می ‌شود و می توان گفت افرادی که پوست سبزه دارند از ترکیب آبی کاربنی به همراه نارنجی، سبز و یا سفید هرگز پشیمان نخواهند شد. زیرا این رنگ ها می توانند مکمل های مناسبی برای یک استایل تابستانی شاد و در عین حال ترندی و هماهنگ با رنگ پوست را برایتان به ارمغان بیاورند. البته فراموش نکنید که انتخاب شال آبی کاربنی می تواند انتخاب کاملا به جایی باشد زیرا شال کنار صورت قرار می گیرد و بیشترین تاثیر را در زیبایی نهایی چهره و استایل شما خواهد گذاشت.

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

ببین سبز و سرخابی در کنار پوست سبزه چه میکنه!

در میان افرادی که دارای رنگ پوست سبزه هستند، افرادی که تنالیته تیره‌ تری دارند، گندمی نامیده می‌ شوند. چنین افرادی بهتر است برای انتخاب یک لباس زنانه شیک از رنگ‌ های یاسی، آبی روشن، فیروزه ‌ای یا سبز استفاده کنند. زیرا چنین رنگ‌ هایی می ‌توانند ظاهری زیبا و جذاب را به افرادی با پوست گندمی هدیه دهند. پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما می تواند یک مانتو سبز به همراه شلوار و یا شال سرخابی باشد ولی فراموش نکنید که برعکس این ترکیب هم می تواند گزینه مناسبی باشد، همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم اگر پوست سبزه ای دارید مخصوصا اگر جزو تناژهای تیره  و گندمی ها هستید،  بدون هیچ دغدغه و نگرانی ای می توانید از این ترکیب رنگی برای استایل و یا انتخاب لباس های خود استفاده کنید.

سبزه ها چه رنگ لباسی بپوشند؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی