|

قد کوتاه ها چه مانتوهایی بپوشند؟

راهنمای انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها؛ آیتم اصلی استایل تو با دقت انتخاب کن!

مانتو برای قد کوتاه ها

جامع ترین راهنمای انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها و قد بلند ها، یادت نره از بین مانتوهای ترند سال کدومش برای قد و استایلت مناسب تره

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه به یاد  داشته باشید که یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه عکس دارد. اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید، اما اگر قد بلندی دارید مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شما است برازنده خواهد بود. البته انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها در همین یک نکته خلاصه نخواهد شد و می توان گفت دارای رازهای و پیچیدگی های بسیاری است.

پس اگر قد کوتاهی دارید و می خواهید با انتخاب مانتو و لباس های دیگر در ظاهر خود تفاوت ایجاد نمایید می توانید از از راهنمای انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها در شایانیوز کمک بگیرید. به طور کلی می توان گفت پیشنهاد ما به خانم هایی که دارای اندام ریزی هستند، مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار است. همچنین به خانم هایی که اضافه وزن دارند توصیه می کنیم که بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح های عمودی و ترکیب رنگ هایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند.

در این صورت لاغر تر بنظر خواهند رسید، البته همه این ها یک سری قوانین کلی در استایل محسوب می شوند و شاید برای همه افراد با یا برای هر نوع استایلی صدق نکنند. فراموش نکنید که انتخاب مانتو و یا هر لباس دیگری در استایل بر روی چگونه دیده شدن فرم بدن و یا چگونگی استایل شما تاثیر خواهد گذاشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا مانتو برای قد کوتاه ها آشنا شوید.

مانتو برای قد کوتاه ها

مانتو برای قد کوتاه ها

انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها کار سختی بود البته قبل از کفتان ها

به طور کلی می توان گفت شما با انتخاب درست مانتو و متناسب آن با قد و استایل کلی خود می توانید نقص های بدن خود را برطرف نمایید و آنگونه که دوست دارید دیده شوید. پس اگر قد کوتاهی دارید ابتدا بهتر است به سراغ انتخاب یک کفتان برای استایل تابستانی خود بروید. انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها کار سختی بود قبل از اینکه کفتان و یا مانتو پیراهنی پا به دنیای مد و فشن بگذارند.

بعد از ورود این دو مانتو به صنعت جهانی مد افراد قد کوتاه ها هم مانند دیگر افراد می توانند استایلی جذاب، خنک و تابستانی را تجربه نمایند. فراموش نکنید که شما قبل از انتخاب مانتو برای خود باید به نوع اندام و چگونگی فرم استایل خودآگاه باشید زیرا شاید یک مانتو برای افراد قد کوتاه و ریزه یا دارای اندام گلابی شکل مناسب باشد ولیبرای شما با اندام مستطیلی مناسب نباشد.

مانتو برای قد کوتاه ها

مانتو برای قد کوتاه ها

فراموش نکنید بهترین مانتو برای قد کوتاه ها، مانتو راه راه است

از آنجایی که مانتو برای قد کوتاه باید طوری باشد که قدشان را کشیده تر نشان دهد. پس قطعا برای این افراد مهم تر است که بدانند چه مانتویی قدشان را بلندتر نشان می دهد و یا چه مانتویی قدشان را کوتاه تر نشان خواهد داد. در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که کدام مانتوها دارای این دو ویژگی هستند، برای مثال اگر می خواهید قذ بلند و کشیده تر دیده شوید بهتر است مانتو راه راه بپوشید البته راه راه های عمودی؛ ولی اگر قد بسیار بلندی دارید و می خواهید پُرتر و متناسب تر دیده شوید بهتر است مانتو راه راه بپوشید البته راه اره افقی.

پس پترن و طرح پارچه ای که برای مانتو استفاده می شود هم بر روی چگونه دیده شدن شما تاثیر خواهد داشت. پیشنهاد ما برای افراد قد کوتاه و دارای اضافه وزن این است که در کل از مانتوهای ساده به جای مانتوهای پترن دار استفاده نمایند، زیرا مانتوهای پترن دار می توانند شما را چاق تر از چیزی که هستید نشان دهند و این اصلا اتفاق خوشایندی نیست.

مانتو برای قد کوتاه ها

مانتو برای قد کوتاه ها

همش که نمیشه بگیم مانتو برای قد کوتاه ها، با ترفند قد بلند دیده شوید

یکی ترفندهایی که به جای انتخاب مانتو برای قد کوتاه ها می توانید به کار ببرید این است که هر مانتویی که می پسندید را انتخاب نمایید با این تفاوت که برای زیر آن چه از تیشرت استفاده می کنید چه تاپ یا شومیز آن را هم رنگ شلوار خود انتخاب کنید، شما با این ترفند می توانید باعث شوید قد بلند تر و جذاب تر دیده شوید. پس فرقی ندارد مانتو کتی انتخاب کرده اید یا مانتو تابستانی و بلند، هر کدام که بود اگر قصد پوشیدن مانتو جلوباز را داشتید می توانید از ترفند انتخاب رنگ یکسان کمک بگیرید تا بلندتر دیده شوید.

مانتو برای قد کوتاه ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی