|

بررسی استایل بازیگران فیلم پرونده باز است

نگاهی به استایل های مراسم اکران فیلم پرونده باز است، از بهاره رهنما تا المیرا دهقانی

فیلم پرونده باز است

نگاهی به استایل های بازیگرانی که در اکران فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ملت حضور داشتند مانند بهاره رهنما و المیرا دهقانی با تصاویر

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از فیلم هایی که به تازگی در حال اکران است را می توان فیلم پرونده باز است دانست که می  توان گفت به نوعی یک فیلم جذاب و جنایی محسوب می شود. داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ در ایران است که نشان می دهد فضای جنایی و ملتهب دارد، در این فیلم یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است. به گفته علی قائم مقامی تهیه ‌کننده فیلم، این فیلم در بخش خصوصی تهیه شده ‌است و سرمایه آن متعلق به بنده می باشد و هیچ سازمانی حتی قوه قضاییه در تهیه آن دخیل نبوده است.

کاری که قوه قضاییه کرد این بود که، امکاناتی مانند زندان و دادگاه را در اختیار ما گذاشتن تا ما توانستیم در آن فیلمبرداری کنیم و البته می توان گفت که در این زمینه همکاری خوبی هم با ما داشتند. حال که تا حدودی با فیلم پرونده باز است و موضوع آن آشنا شدید می توانیم به سراغ مراسم اکران این فیلم در پردیس سینمایی ملت و استایل بازیگران آن در این مراسم برویم. در مراسم اکرانی که در پردیس سینمایی ملت برگزار شده بود همه بازیگران این فیلم یعنی پژمان بازغی، نسیم ادبی، بهاره رهنما، محمدرضا غفاری، شادی مختاری، المیرا دهقانی و خیلی از بازیگران سرشناس دیگر حضور داشتند و می توان گفت همه آن ها با استایل هایی جذاب و نسبتا مناسبی در این مراسم حضور پیدا کردند. در ادامه این مقاله به بررسی استایل  های موجود در مراسم اکران فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ملت خواهیم پرداخت.

پرونده باز است

پرونده باز است

استایل المیرا دهقانی در اکران فیلم پرونده باز است

المیرا دهقانی برای شرکت در مراسم اکران فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ملت از یک استایل کژوال و بسیار ساده کمک گرفته است، که البته با رنگ مو سبزی که روی سر دارد می توان گفت تا حدی تفاوت و تمایز در آن ایجاد کرده است. بسیاری از اوقات این الزام به وجود می آید که برای شرکت در برخی از مهمانی ها و یا دورهمی ها از لباس های راحت استفاده کنید.

به طور کلی در صنعت مدلینگ امروزی استایل ها و سبک های مختلفی وجود دارند که یکی از ساده ترین آن ها استایل کژوال است. کژوال پوش ها معمولا افرادی هستند که بیش از هر چیزی دیگری در استایل به راحتی لباس هایی که انتخاب می نمایند توجه می کنند که البته می توان گفت انتخاب یک کت اورسایز مانند کتی که المیرا دهقانی در مراسم اکران فیلم پرونده باز است به تن دارد برای این سبک  گزینه مناسبی است.

پرونده باز است

پرونده باز است

بهاره رهنما و نسیم ادبی در اکران فیلم پرونده باز است

دو تا از هنرمندان خانم و محبوبی که در مراسم اکران فیلم پرونده باز است شرکت کرده بودند و برای این مراسم استایل جذابی را انتخاب نمودند را می توان خانم بهاره رهنما و خانم نسیم ادبی دانست. این دو بازیگر هر دو، دو تا از سلبریتی های جسور و تا حدودی ماکسیمال پوش هستند که بدون ترس  برای انتخاب لباس های خود از پارچه های پترن دار و رنگی رنگی استفاده می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که که بدانید ماکسیمالیسم بر خلاف مینیمالیسم در هنرهای تجسمی بر اشباع فضا از طرح و رنگ و جزییات زیاد تأکید دارد. استایل ماکسیمال که معمولا در بین سلبریتی‌ها محبوب است، در صنعت مد و فشن بر ترکیب های شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح ‌ها، رنگ ‌ها و اکسسوری‌ های متعدد در استایل تأکید دارد. به صورت کلی می توان گفت افرادی که دوست دارند در مرکز توجه باشند معمولا از این استایل به عنوان استایل شخصی استفاده می کنند.

پرونده باز است

پرونده باز است

استایل شادی مختاری در اکران فیلم پرونده باز است

شادی مختاری یکی از بازیگران جدید و جوان سینمای ایران است که به تازگی در چند اثر هنری خوش درخشیده و بر سر زبان ها افتاده است. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم پرونده باز است یک وست طوسی را انتخاب نموده بود و آن را با شومیز سفید و شلوار هم رنگ وست خود ست نموده بود. در حالت کلی می توان گفت شادی مختاری هم مانند المیرا دهقانی کزوال پوش است و در بیشتر استایل های خود لباس های راحت و آزاد را انتخاب می نماید.

پرونده باز است

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی