|

معرفی چند تار از بهترین کرم ها و سرم های دور چشم

معرفی بهترین کرم دور چشم؛ معجزه جوانی و چشم های شاداب فقط با این چند قلم محصول

کرم دور چشم

معرفی بهترین کرم دور چشم و سرم دور چشم برای داشتن چشم هایی جوان و شاداب، جدیدترین محصولات روتین پوستی و لیفت کننده صورت با قیمت در شایانیوز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مراقبت از پوست کاری است که همه افراد بعد از سن نوجوانی باید به آن اهمیت دهند. از آنجایی که پوست دور چشم بسیار حساس و ضعیف است به سرعت دچار تیرگی، پف و چین و چروک می‌ شود به همین دلیل مراقبت از پوست دور چشم، از مهم‌ ترین مراقبت‌های پوستی در روتین پوستی است. اولین محصولی که به ذهن همه می رسد بعد از شنیدن این جمله ها کرم دور چشم است ولی آیا هر کرم دور چشمی مناسب شما است؟

برای مراقبت از دور چشم محصولات متنوعی وجود دارد که یکی از بهترین محصولات این دسته، کرم‌ دور چشم است. این کرم‌ ها از تیرگی، پف و چین و چروک جلوگیری می‌ کنند و با آبرسانی به این ناحیه از خشکی جلوگیری کرده و رطوبت دور چشم را حفظ می‌ کنند. پس اگر می خواهید چشم های شاداب و جوان داشته باشید بهتر است ابتدا معروف ترین و یا بهترین کرم دور چشم ایرانی و خارجی را با تفاوت هایشان بشناسید و در ادامه به دنبال خرید آن باشید. 

برای مثال کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا یکی از بهترین کرم های دور چشم در دنیا است که پیشنهاد می شود. البته فراموش نکنید که محصولات مکمل دیگری مانند سرم دور چشم و یا ژل دور چشم هستند که شما می توانید به عنوان مکمل ر روتین پوستی خود از آن ها استفاده نمایید تا پوست اطراف چشم خود را جوان و بدون چین و چروک نگه دارید. بهترین زمان استفاده از این کرم ها بعد از سی سالگی و قبل از افتان چروک های عمیق در اطراف چشم است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و بهترین کرم دور چشم  و محصولات مراقبتی دیگر برای دور چشم آشنا شوید.

بهترین کرم دور چشم

کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا یکی از بهترین هاست

کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا یکی از بهترین کرم های دور چشم در دنیا است که بافت نرم و سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می شود و قدرت بالایی در رطوبت رسانی دارد. این کرم دور چشم خطوط و چروک ها را محو می کند، پوست را نرم و صاف می کند و پف و تیرگی دور چشم را برطرف می کند و به تنهایی یا قبل از آرایش برای آماده کردن پوست حساس دور چشم قابل استفاده است.

کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا حاوی عصاره ابریشم، عصاره گل صد تومانی سفید ژاپنی و ترکیب عصاره سبوس برنج، جلبک قرمز و چای سبز است. عصاره ابریشم حاوی دو نوع پروتئین است که مانند لایه بی وزنی روی پوست قرار می گیرد و پوست را عمیقا آبرسانی می کند. عصاره گل صد تومانی سفید ژاپنی قدرت پوست در حفظ و نگهداری رطوبت را افزایش می دهد و مانع خشک شدن و بروز حساسیت در ناحیه دور چشم می شود.

بهترین کرم دور چشم

بهترین کرم دور چشم

سرم دور چشم دابل آر ابی رویال گرلن؛ کرم دور چشم به تنهایی کافی نیست!

سرم دور چشم دابل آر ابی رویال گرلن با بهره گیری از دو تکنولوژی منحصر به فرد، ناحیه دور چشم و مژه ها را بازسازی می کند. پس می توان گفت این سرم می تواند در کنار یک کرم دور چشم یک محصول فوق العاده برای سلامت پوست اطراف چشم و یا مژه های شما باشد. این سرم پوست را لیفت و روشن تر می کند، همچنین هر نوع لک و اختلاف رنگ دور چشم را برطرف می کند. پف چشم را کاهش می دهد و خطوط و چروک ها را صاف می کند. پوست دور چشم را بازسازی می کند و مژه ها را ضخیم تر می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید 95 درصد عناصر این سرم از مواد طبیعی گرفته شده اند.

بهترین کرم دور چشم

بهترین کرم دور چشم

ژل ضد پف دور چشم کلارنس زده رو دست کرم دور چشم

یکی دیگر از محصولاتی که اگر در زوتین پوستی روزانه استفاده شود می تواند چشم های شما را جوان تر و زیباتر نشان دهد ژل ضد پف دور چشم کلارنس است. پس شما می توانید علاوه بر استفاده از یک کرم دور چشم مناسب از یک ژل ضد پف دور چشم هم استفاد کنید تا اگر در این ناحیه دارای پف یا افتادگی هستید به مرور زمان درمان شود. ژل ضد پف دور چشم کلارنس بافتی سبک و طراوت بخش دارد و 95 درصد مشتقات آن را عناصر طبیعی تشکیل می دهند. این ژل پوست را به خوبی آبرسانی و روشن می کند همچنین آثار خستگی از جمله پف و تیرگی دور چشم را نیز هدف قرار می دهد. اپلیکاتور رولی و فلزی این محصول حین استفاده اثر خنک کنندگی دارد که باعث کاهش پف دور چشم می شود.

بهترین کرم دور چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی