|

بررسی استایل پژمان بازغی

استایل پژمان بازغی و شادی مختاری در اکران پرونده باز است؛ یه جا کلاسیک یه جا کژوال

استایل پژمان بازغی

تصاویر مراسم اکران فیلم پروند باز است و بازیگران این فیلم مانند پژمان بازغی و شادی مختاری؛ معرفی جدیدترین استایل های عجیب بازیگران ایرانی

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نوبتی هم باشد نوبت پژمان بازغی، بازیگر خوش چهره مرد سینمای ایران است که به تازگی در فیلم پروند باز است هنرنمایی کرده است. او در مراسم های اکران این فیلم در پردیس سینمایی ارگ تجریش و پردیس سینمایی هدیش مال با دو استایل متفاوت و در عین حال جذاب ظاهر شد که می توان گفت مورد استایل پژمان بازغی در یکی از این مراسم ها بسیار سر و صدا به پا کرد. پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 مرداد 1353 در تهران است که از سال 1372 فعالیت خود هنری را آغاز نموده. او پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا می رود و از همان‌ جا با سینما آشنا می‌ شود. پژمان بازغی در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌ کند.

او پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی می‌ پردازد که باعث شهرت او می‌ شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌ هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعه گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون می شود. از نمونه آثار او می‌ توان به خاتون، نازنین، این سیب هم برای تو، بارکد، فرود در غربت، خنده‌ های آتوسا، هلن، من و شارمین، ممنوعه، شاخ کرگدن، اسرافیل، ناهید، سربازهای جمعه، پرونده باز است، ماموریت غیر ممکن و قلب یخی اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و جدید پژمان بازغی آشنا شوید.

استایل پژمان بازغی

استایل پژمان بازغی

پژمان بازغی با استایل کلاسیک در اکران فیلم پرونده باز است در پردیس هدیش مال

پژمان بازغی یکی از بازیگران به نام و نسبتا قدیمی ایرانی است که می توان گفت حتی اگر گونی هم بپوشد خوش استایل دیده می شود چه برسد به کت و شلوار و استایل کلاسیک. او معمولا خوش استایل و مرتب در مراسم ها ظاهر می شود و می توان گفت تا همین لحظه با اینکه جزو بازیگران جوان سینما دیگر محسوب نمی شود ولی در رده بازیگران جذاب و خوش استایل قرار دارد دقیقا مانند محمد رضا گلزار و یا بهران رادان. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم پرونده باز است در پردیس هدیش مال یک استایل کلاسیک و جذاب را انتخاب کرده بود که همه آیتم های او را می توان انتخاب درست نامید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جنس پارچه هایی که در سبک کلاسیک استفاده می شوند اغلب از پارچه‌های لطیف مانند ابریشم، ترمه و مخمل است و در این سبک از پارچه‌ های سخت، کشی و چسبان استفاده نمی‌ شود

استایل پژمان بازغی

استایل پژمان بازغی

این بار پژمان بازغی کژوال در کنار دخترش در اکران فیلم پرونده باز

این بار پژمان بازغی برای شرکت در مراسم اکران فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ارگ تجریش به همراه دخترش و خانواده خود به استایلی کژوال حضور پیدا کرد. پولوشرت و شلوار طوسی ملانژ می توانند آیتم های مناسبی برای یک استایل کژوال و یا اسمارت کژوال باشند دقیقا مانند پیراهن مردانه که برای استایل بالا مناسب بود. پس می توان گفت پژمان بازغی چه کژوال بپوشد چه کلاسیک فرقی ندارد، در هر حال او انتخاب های درستی برای استایل خود خواهد داشت و این انتخاب های درست مانند همیشه باعث می شوند او در میان همگان بدرخشد و شیک به نظر بیاید.

استایل پژمان بازغی

استایل پژمان بازغی

استایل اسمارت کژوال شادی مختاری در کنار پژمان بازغی در مراسم اکران

در فتوشات هایی که از پژمان بازغی در این مراسم بیرون آمده است شاهد استایل اسمارت کژوال شادی مختاری در کنار او هستیم و جالب است که استایل کلاسیک پژمان بازغی در کنار استایل اسمارت کژوال این بازیگر جوان ترکیبی زیبا را برای این مراسم رقم زده است. استایل اسمارت کژوال نوعی استایل است که ترکیبی از سبک های کلاسیک و کژوال نیز محسوب می شود، شکل گیری استایل اسمارت کژوال یا Smart Casual به قرن 20 بر می گردد و طبق مُد روز پیش می ‌رود، این استایل برای مهمانی‌ و دورهمی‌ های خودمانی، سفرهای کاری و دفاتر، رفتن به رستوان و کافی شاپ سبک مناسبی است.

استایل پژمان بازغی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پژمان بازغی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی