|

بررسی استایل هدی زین العابدین

هدی زین العابدین با استایل جین و جذاب در کنار رضا کیانیان!

استایل هدی زین العابدین

تصاویر هدی زین العابدین با استایل جین و جذاب در کنار رضا کیانیان در اکران مردمی فیلم دست انداز در پردیس هدیش مال؛جدیدترین استایل های سلبریت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هدی زین‌العابدین بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد 11 تیر 1368 در کرج است او تحصیلاتش را در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته نیز فارغ‌ التحصیل شده است و دستی هم در عکاسی دارد. هدی زین‌العابدین فعالیت هنری و حرفه ای خود را از سال 1390 به صورت رسمی آغاز نمود و با بازی در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد. از آثار او می توان به فیلم دسته دختران، آن ها، طلا، کرگدن، اسرافیل، زالاوا، رقص روی شیشه و سریال محبوب رهایم کن اشار کرد.

حال که تا حدودی با این بازیگر خوش چهره و جوان سینمای ایران آشنا شدید خوب است که بدانید او علاوه بر استعداد بازیگری دارای استعداد بالایی در زمینه استایل و انتخاب لباس های جذاب دارد. خب نوبتی هم باشد نوبیت صحبت از استایل هدی زین‌العابدین است. او یکی از بازیگران خانم ایرانی است که برای انتخاب لباس های خود از سبک اسمارت کژوال استفاد می کند، البته با کمی تفاوت که در ادامه متوجه این تفاوت ها خواهید شد.

شاید برایتا جالب باشد که بدانید استایل اسمارت کژوال بین استایل رسمی و کژوال است. یعنی نه آنقدر رسمی نه آنقدر اسپرت، اسمارت کژوال نوعی استایل ترکیبی است و انتخاب لباس ها در ان دارای پیچیدگی های زیادی است. در ادامه این مقاله همراه ما با شید تا با چندتا از جدیدترین استایل های هدی زین‌العابدین و دیگر بازیگرانی مانند رضا کیانیان که در مراسم اکران مردمی فیلم دست انداز در پردیس هدیش مال شرکت کرده بودند آشنا شوید.

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین در اکران مردمی فیلم دست انداز در پردیس هدیش مال

یکی از مراسم های اکرانی که این روزها بسیار سر و صدا به پا کرده است و می توان گفت تنها به خاطر حضور هدی زین‌العابدین و رضا کیانیان در این مراسم بود را می توان اکران مردمی فیلم دست انداز در پردیس هدیش مال دانست. در این مراسم هدی زین العابدین یک استایل جین و اسمارت کژوال را مانند همیشه انتخاب نموده بود و با استفاده از اکسسوری های لوکس و در حجم زیاد استایل خود را تزئین کرده بود تا حال هوای کلاسیک طور به خود ببخشد. البته تا حدودی می توان اکسسوری های آن را جیبسی و یا بوهمین نیز نامید.

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم استایل اسمارت کژوال برای خیلی از طرفداران مد هم مبهم است، زیرا این استایل تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و می توان گفت مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که بنحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسیم.

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین این بار با کت و شلوار اسمارت کژوال در اکران فیلم زالاوا

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم، هدی زین العابدین یکی از بازیگران خوش پوش سینمای ایران است که از سبک اسمارت کژوال برای انتخاب استایل های خود کمک می گیرد. البته خوب است که بدانید او این کار را بسیار حرفه ای و با دانش کفی انجام می دهد. در ادامه با چندتا از استایل های اسمارت کژوال هدی زین العابدین در اکران های مختلف فیلم زالاوا آشنا خواهید شد. او برای یکی از مراسم های یک کت و شلوار مشکی با سوزن دوزی های سبز انتخاب نموده بود که می توان گفت به دلیل ترند شدن اخیرا پارچه های سوزن دوزی این انتخاب نوعی انتخاب هوشمندانه است.

البته اگر بخواهیم به صورت کلی استایل اسمارت کژوال و سبک شخصی هدی زین العابدین را بررسی کنیم باید بگوییم که اسمارت کژوال استایلی هوشمندانه است زیرا شما در این سبک باید لباس های خودر ا به گونه ای انتخاب نمایید که در عین کژوال پوشی رسمی و شیک به نظر بایید.

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

استایل کاملا کژوال رضا کیانیان در کنار هدی زین العابدین

نوبتی هم باشد نوبت بررسی استایل رضا کیانیان در کنار هدی زین العابدین در اکران مردمی فیلم دست انداز در پردیس هدیش مال است. رضا کیانیان برای شرکت در این مراسم یک شلوار جین و کت جین را به همراه تیشرت لینن و نخی سبز انتخاب کرده بود که می توان گفت دقیقا استایل مناسبی برای این مراسم و مکانی که در آن حضور داشت بود.

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

هدی زین العابدین در اکران دست انداز

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هدی زین العابدین قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی